Unreal eller Quake?

Medlem
Unreal eller Quake?

kollade på:
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/87807.html?play...

satt och tänkte, det här är inte Unreal, det här är Quake, ser precis ut som som jag hadde tänkt mig Quake4.
Nu säger jag inte att det är dåligt, men jag vill se Unreal spel, inte ett Quake spel, det finns redan.
och så stel gubben var, ok, det är alltid skit dåliga folk som kör sånt därnt, men nått hopp kunnde man väll fått se?

en grej som är helt underbar, är att man byter vapen fort igen. blev galen när dom änrade det till snigel fart i UT2k4, i UT2k3 var det perfekt! LG, BAANG, snabb byte till mini och TTATATTTTTATT.
lovly.

hoppas att det blir mera Unreal och mindre Quake i spelet än vad det ser ut som där. Även om det är svårt att göra en bedöming på "tv" så ser man änndå skillnad imot det Unreal som jag är van vid.

eller vad säger ni andra om saken?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Helt otroligt, synd att de gamla forumtrådarna inte finns kvar så man kan rota fram ditt whine om UT2003 inte skulle vara spelbart för det var precis som Quake.

SLUTA ANTA SAKER FÖR I H-VETE.

ASDFADGRFLKBMEROBDTMOYNDMSRTNODYTDNÅTPY

Jag åker fan snart ner till bondeland och ger dig en fisk i huvet.


signatur

Space for rent.

Medlem

hehe. du har INGA bevis. haha! men nu är UT2k3 bäst ever :love: utan bevis så kan du inget göra


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Höhö, Ice har quake paranoia.

När UT3 kommer ska du SPELA det och GILLA det. Annars får du stryk av hela ut-communityn.

Har du kollat på handkamerafilmen från comic con?

http://www.unrealnorth.com/forum.php?action=viewtopic&id=4532...

Tyvärr kunde jag bara se på youtube videon och det var inte mycket man kunde se där...
Det verkar dock få positiva kommentarer


signatur

once there was a time when games had soul, games had character.
it wasn't all about graphics, it wasn't all about capitalism.

Medlem

försökte googla lite cachad Ice whine, men fann inte :/
enda möjligheten kan vara att om man snällt ber en admin ta fram en gammal tråd. Har för mig att de backades upp innan forumbytet


signatur

thank you, come again

Medlem

nää, allt är borta. muhaha!

hehe ska spela det cleor, å jag hoppas faan det kommer vara kul!

då är jag den första som kommer spamma sönder forumet med hyllningar till UT3!


signatur

R.I.P The_maxx

1
Skriv svar