Hammer Time! Hearthstone får nya hjältar!

Robot
Medlem
Hammer Time! Hearthstone får nya hjältar!

Skulle vara coolt med någon NY hero, ny power och nya class cards men.. detta duger väl.

Det enda som suger hårt är att det verkar inte gå och få tag i dessa via gold.. alltså är det enda sättet att köpa dom. Visst så är 9 euro inte mycket, men ska man ha alla nya heroes så blir det en del !

Medlem

Jag tycker det är ett smart alternativ att generera intäkter på, som inte påverkar f2p-spelarna. Det blir ju även kul att se mer variation och andra emotes.

Inaktiv

och jag som precis förstört alla mina klass-kort förutom paladin -.-

Medlem

Tycker det var alldeles för dyrt, 30kr max. Om det är för alla nya dock så är det ett bra pris. Men tror nog det är bara för en.

Medlem

Moooo! *milk, milk, milk* moooooh!

Medlem

Hammer time är ju för fan Uther

Medlem

Blizzard är väl kända för att ta ut dubbelt så mycket än vad det är värt typ, men aja man är ju inte "tvungen" att köpa det och det spelar ingen roll på gameplayet så vem bryr sig.

NuZ
Testpilot
Skrivet av anon_165499:

och jag som precis förstört alla mina klass-kort förutom paladin -.-

Nu är jag inte sådan men det är aldrig bra att dusta kort man har 1 alt. 2 av. Dusta bara "kopior" annars får man aldrig ett komplett sett.

OnT
Nu har jag alla kort och skulle egentligen vilja ha 1st ny hjälte och kort men andra "Skins" och animationer duger endå tycker jag. Är lite för dyrt om bara 1 skin för den summan.


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Man kan få ett helt okej spel på steam för de priset.
Nej känns onödigt att slänga pengar på en så trivial grej. Blizzard har verkligen börjat trappa upp mjölkningen av deras spel.

Medlem

I och med att det bara är kosmetiskt och inte påverkar spelet överhuvudtaget spelar det ingen som helst roll vad det kostar och att man inte kan betala med guld. Hade man fått en ny hero power så hade det inte varit okej däremot.

Medlem

Ge mig dk, arthus!

1
Skriv svar