Wildstar är påväg tillbaka!

Medlem
Wildstar är påväg tillbaka!

Hej alla FZ:are!

Det här blir min första tråd- skapade precis mitt första konto här på FZ - jag har dock länge varit en besökare i både forumet och på nyhetssidan.

Anledningen till att jag startade kontot var att jag vill ha fler att spela Wildstar med! Jag var med på releasen och har varit borta ett tag nu - och de har verkligen fixat ALLT som jag inte tyckte om innan. Och det verkar som att befolkningsmängden ökar dramatiskt för varje vecka som går (i och med att DROP #5 patchen förväntas komma snart)

Så frågan är, vilka här spelar Wildstar? Tänkte att vi kunde ha en lista med namn här och kanske starta en egen cirkel in-game?

Wildstar-spelare

Mordachai Ambient

(För er som vill testa spela igen så finns det nu ett 10-dagars trial för alla återkommande samt nya spelare att prova på!)

http://www.wildstar-online.com/en/ - bara skapa ett konto och tryck på 10-dagars trial när det är skapat.

Medlem

Jag spelar ! Jag är engener och heter blodlepp i wilstar. Jag är level 50 och håller för närvarande på med mitt atument! Adda mig gärna. Skulle vara roligt att lira lite med svensktalande med.

Medlem
Skrivet av manowar99:

Jag spelar ! Jag är engener och heter blodlepp i wilstar. Jag är level 50 och håller för närvarande på med mitt atument! Adda mig gärna. Skulle vara roligt att lira lite med svensktalande med.

Perfekt! Jag addar dig! Men måste man inte ha dubbelnamn nu för tiden?
Jag har en lvl 50 Warrior och jobbar just nu på en Engineer (som är min nya main)

Medlem

Blodlepp aggro heter jag. Jobbar till 21.00 i kväll.

Medlem

Tips: Ruthless har ett svenskt guild med öppen rekrytering om ni vill lira med andra svenskar

www.ruthless.se

Medlem

Enda felett med ruthless är att dom spelar på fel sida! Vi är dominions

Medlem

Jag har startat en svensk cirkel på dominion sidan så är någon intreserad att joina skriv till blodlepp eller burkmat. Ni kan även söka på cirkeln. swedish wolfpack.alla välkomna!

1
Skriv svar