Nvidia släpper skrytfilm från Batman: Arkham Knight

Robot
Nvidia släpper skrytfilm från Batman: Arkham Knight

Interaktiva dollarsedlar är ett av Nvidias försäljningsargument.

#batman-arkham-knight, #rocksteady-studios, #batman-arkham-origins


Medlem
Nvidia släpper skrytfilm från Batman: Arkham Knight

Ska bli kul. Måste fixa lite fläktar till chassi och cpu bara. Blir fasligt varm redan nu när det är oklockat.. Tänkte måla min 4670k och mitt 970 till detta släpp.

Medlem

Det har verkligen inte hänt något spännande med grafik på flera, flera år nu.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Redaktör
Ponny
Skrivet av Hipshot:

Det har verkligen inte hänt något spännande med grafik på flera, flera år nu.

Menar du att "interaktivt pappersskräp" inte är spännande?!?!?


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Frisell:

Ska bli kul. Måste fixa lite fläktar till chassi och cpu bara. Blir fasligt varm redan nu när det är oklockat.. Tänkte måla min 4670k och mitt 970 till detta släpp.

*4690k
Kan inte redigera på luren..

Medlem

Bådar inte gott om Nvidias skrytmaterial misslyckas att hålla uppe 60fps, kommer inte vara bättre för oss spelare med den mjuk och hårdvaran Nvidia sitter på.

Medlem

Dealbreaker? Varför då? "Åh, nej! Bättre effekter. Nu tänker jag verkligen inte skaffa Arkham Knight".

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:
Skrivet av Hipshot:

Det har verkligen inte hänt något spännande med grafik på flera, flera år nu.

Menar du att "interaktivt pappersskräp" inte är spännande?!?!?

Jag måste ha missat hela den interaktiva grejen tror jag...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Börjar bli riktigt less på grafikhetsen!! Alla presentationer, teasers, trailers och annat som visas, fokuserar i princip bara på grafik/teknik och hur stora världar det är.

Finns en anledning till att knappt kommer ihåg spelen nu för tiden (har absolut inget med ålder att göra )

Se bara senaste klippet från Square Enix där dom snackar om motorn som ska driva FF XV.

http://www.gamespot.com/articles/final-fantasy-15-engine-demo...

Jag skiter faktiskt fullständigt i om lacken ser verklig ut, och alla bloom-effekter och annat lull lull kan jag också vara utan, så länge det finns spelglädje!

Ser verkligen fram emot när vi nått en nivå att vi inte behöver fokusera på grafiken, utan återgå till spelkänslan och magin!

Men då kanske jag har tröttnat ur? Hoppas inte!


signatur

The last metroid is in captivity, the galaxy is at peace!

Medlem

Mer Gameworks till folket

Medlem
Skrivet av e2zippo:

Börjar bli riktigt less på grafikhetsen!! Alla presentationer, teasers, trailers och annat som visas, fokuserar i princip bara på grafik/teknik och hur stora världar det är.

Och jag börjar bli less på anti-grafikhetsen. Spelglädje är en helhetsupplevelse, ljud, grafik, stämning, allt. Självklart vill alla ha spelglädje.

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:
Skrivet av Hipshot:

Det har verkligen inte hänt något spännande med grafik på flera, flera år nu.

Menar du att "interaktivt pappersskräp" inte är spännande?!?!?

På vilket sätt skulle en sådan liten detalj vara spännande? Inte säker på om du är ironisk eller ej bör påpekas.

Redaktör
Ponny
Skrivet av clappen:
Skrivet av Fredrik Eriksson:
Skrivet av Hipshot:

Det har verkligen inte hänt något spännande med grafik på flera, flera år nu.

Menar du att "interaktivt pappersskräp" inte är spännande?!?!?

På vilket sätt skulle en sådan liten detalj vara spännande? Inte säker på om du är ironisk eller ej bör påpekas.

Du kan vara lugn, det var ironiskt menat.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Frux:
Skrivet av e2zippo:

Börjar bli riktigt less på grafikhetsen!! Alla presentationer, teasers, trailers och annat som visas, fokuserar i princip bara på grafik/teknik och hur stora världar det är.

Och jag börjar bli less på anti-grafikhetsen. Spelglädje är en helhetsupplevelse, ljud, grafik, stämning, allt. Självklart vill alla ha spelglädje.

Det tycker jag var konstigt skrivet, jag kan inte komma ihåg när det var ett drev MOT bra grafik, men det brukar bli det när det är dålig, eller speciellt blir sämre grafik, t ex GTA, Watch Dogs, Witcher, etc


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Konsolen har mycket bättre grafik än denna pc-skräp.


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem

Hade varit roligare med nya tekniker med öppen standard så det används i spel lite oftare.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Regnet var lite häftigt men annars så ger det inte så mycket.

Medlem
Skrivet av Frisell:

Kan inte redigera på luren..

Påpekat detta i flera år. Men inte fasen har
FZ gjort nåt åt det.

Anyways, även om jag kör Nvidia så kan interaktivt pappersskräp och rök kvitta. Ska bli jäkligt nice att spöa skurkar som fladderläppen igen.

Releasehästryttare

Kan rekomendera en bojkott på detta spel då de låster harley quinn single player missions för alla som inte förhands beställer spelet .. Remember no preorders! -TB

Medlem
Skrivet av Devan:

Kan rekomendera en bojkott på detta spel då de låster harley quinn single player missions för alla som inte förhands beställer spelet .. Remember no preorders! -TB

Bojkott vet jag väl inte, men emot att förboka håller jag med om.
Har oftast köpt goty ändå


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Ser fint ut, särskilt fysikeffekterna, inte bara regn utan vind och då även mängden sedlar. Men, vad är grejen med spelet? Batmanfightingspel? Är det inte en pina mellan evtla storyelement?

Medlem
Skrivet av LoffeLuff:

Ser fint ut, särskilt fysikeffekterna, inte bara regn utan vind och då även mängden sedlar. Men, vad är grejen med spelet? Batmanfightingspel? Är det inte en pina mellan evtla storyelement?

Det är inte bara fighting, för min del så ligger spelets styrka i stealthbanorna (som inte lika enkelt kan demonstreras i korta videoklipp) - och storyn som är väldigt kompetent berättat.

Medlem
Skrivet av Frux:
Skrivet av e2zippo:

Börjar bli riktigt less på grafikhetsen!! Alla presentationer, teasers, trailers och annat som visas, fokuserar i princip bara på grafik/teknik och hur stora världar det är.

Och jag börjar bli less på anti-grafikhetsen. Spelglädje är en helhetsupplevelse, ljud, grafik, stämning, allt. Självklart vill alla ha spelglädje.

Sjävklart vill alla ha spelglädje, men det är precis min poäng, det är alldeles för mycket fokus på grafiken, jag skiter som sagt i om håret svajar i vinden så länge spelet har en bra story/ roligt att spela. Sen är det sjävklart att jag inte tackar nej både och, däremot har det visat sig många gånger att spelglädjen får stå åt sidan för grafiken.


signatur

The last metroid is in captivity, the galaxy is at peace!

eld
Medlem
Skrivet av marcus8958:

Hade varit roligare med nya tekniker med öppen standard så det används i spel lite oftare.

Det är dom. Nästan allt man ser i spel nuförtiden är grafiska tekniker folk har delat med sig och förbättrat.

eld
Medlem
Skrivet av Hipshot:

Det har verkligen inte hänt något spännande med grafik på flera, flera år nu.

PBR är ju rätt stort dock

Medlem

De kan säkert vrida upp grafiken ännu mer men då lär de sälja mindre då alla inte har en "super" dator.

Medlem
Skrivet av e2zippo:
Skrivet av Frux:
Skrivet av e2zippo:

Börjar bli riktigt less på grafikhetsen!! Alla presentationer, teasers, trailers och annat som visas, fokuserar i princip bara på grafik/teknik och hur stora världar det är.

Och jag börjar bli less på anti-grafikhetsen. Spelglädje är en helhetsupplevelse, ljud, grafik, stämning, allt. Självklart vill alla ha spelglädje.

Sjävklart vill alla ha spelglädje, men det är precis min poäng, det är alldeles för mycket fokus på grafiken, jag skiter som sagt i om håret svajar i vinden så länge spelet har en bra story/ roligt att spela. Sen är det sjävklart att jag inte tackar nej till både och, däremot har det visat sig många gånger att spelglädjen får stå åt sidan för grafiken.


signatur

The last metroid is in captivity, the galaxy is at peace!

Medlem

Fan va taggad jag är att man kommer kunna spela som Grayson!!

1
Skriv svar