Uwe Boll misslyckas på Kickstarter - får utbrott på Youtube

Robot
Uwe Boll misslyckas på Kickstarter - får utbrott på Youtube

"Fuck you all" är det snällaste den ökända filmregissören säger i sitt avsked till crowdfunding.


Medlem
Uwe Boll misslyckas på Kickstarter - får utbrott på Youtube

Den skattesmitaren och girigbuken kan allt gå och dra något gammalt över sig!

Medlem

Han har en jävligt skön röst att lyssna på iallafall. Tror jag har lyssnat på videon 5 gånger nu redan.


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Varför tar han inte å "Crowdfundar" sin egen film ifall den nu är så jäkla viktig.
Speciellt eftersom han har pengar nog att spela golf tills han dör...

Medlem

Jävligt synd. Han hade en sällsynt berättar talang och ett öga för det visuella. Något vackert har nu gått förlorat...

Skämt åsido, må hans morgonsfil vara gammalt och framkalla explosiv diarré.

Medlem

Klart han skulle få sig en film till så vi får lite underhållning.

Medlem

Förjävligt att folk bara vill ge pengar till sånt de tror på, uppskattar och vill ha.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Kanske att hundkille ta och förtjäna folkets tillit innan han tar för givet att folk vill finansiera hans skattesmitningar? Ärke-åsna.

Medlem

Vilken idiot, en skamfläck för filmindustrin.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Biggles:

Kanske att hundkille ta och förtjäna folkets tillit innan han tar för givet att folk vill finansiera hans skattesmitningar? Ärke-åsna.

Hundkille? Really IPhone. "Han skulle" var väl ändå det jag ville få skrivet? Suck...

Medlem

Har har alltid ansetts som wierd.

Man kan nästan jämföra honom med "bananor i en hög på ett torg så har du art"

Han förtjänar sin lilla lilla fanbase, och tillmed den pissar han på!

Vilken champion!

Medlem

Usch, nu fick han ju vara i blickfånget igen. Seger för honom.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Nog för att jag gärna hade sett Postal 2 då Postal var över mina väldigt låga förväntningar men jag har helt missat den kickstartern.

Jag förväntade mig ett smärre utbrott av rubriken och kommentarerna men han säger ganska vettiga saker, saker som att människor har gjort kickstarter till en business genom att backa för en del av vinsten är ju ren jävla bullshit om du frågar mig, backar jag någon så vill jag inte att någon okänd tredjepart ska få en oproportionerligt stor del av kakan när ingen annan backer får det, det är inte det kickstarter är eller bör vara.

Medlem

Fy fan, hans filmer är det sämsta som finns på jorden. Jag ser hellre spya koagulera än att titta på hans skit. Xd

Medlem

Jag kanske är lite efter men vem är Owe Boll?

Inaktiv

Star Citizen says hello .....

Medlem

Jag hade stött Postal 2 om jag vetat. Uwe Boll är underskattad.

Medlem
Skrivet av Satheus:

Jag kanske är lite efter men vem är Owe Boll?

En komplett klåpare till regissör som slaktat i stort sett alla tv-spelsfranchise han fått tag på. Turligt nog går många av hans projekt i graven innan han lyckas helt men några riktigt dåliga filmer han gjort är bland annat Far Cry, BloodRayne och Alone in the Dark.

Medlem
Skrivet av Satheus:

Jag kanske är lite efter men vem är Owe Boll?

Filmregissören som på egen hand har sett till att ingen vågar lägga pengar på filmer baserade på spel. Han har gjort guldklimpen Far Cry bland annat som han flyttade från en tropisk ö till en sjö i Tyskland för att han då kunde dra av skatten på sitt företag. Mutanter ersattes av vampyrer och helt plötsligt var det inte så mycket kvar... Förutom Stiglitz!

Medlem

Hur har han ens haft råd att producera mer efter alone in the dark?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Trevligt med folk som verkligen vet hur man beter sig i sociala sammanhang. Uwe är ett föredöme för det uppväxande släktet och vi kan alla lära oss av honom.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Det är ju tre dagar kvar av Kickstartern..

Inaktiv

När jag var yngre så ville jag gärna bli rapartist. Jag spelade in några låtar tillsammans med kompisar, knåpade ihop texter, körde live ett par gånger och planerade för ett album. Sen slutade jag. Jag insåg efter ett par års mognad att jag helt enkelt saknade talangen för att göra musik och ägnade min tid åt annat.

När jag ser och hör Uwe Boll prata (efter att jag försökt plåga mig igenom ett par av hans filmer då jag gillar spelen de är "lånade" ifrån) så är det lite som att se en 20 år äldre version av mig själv i hood-kläder sitta och sura framför en kamera över att ingen köper mina skivor. Uwe - du har kort och gott ingen talang som filmmakare. Kan du bara sluta någon gång? Let it go dawg, it's over...

Medlem

Kickstatern är inte över än.
Så sjukt många mer views denna KS får nu efter detta lilla stunt. All publicitet...

Medlem

UWE ÄR KUNG!!!!!

HA HA HA HA HA HA........ HA HA HA HA HA HA.


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem
Medlem

Hahaha, "Audiojungle, Audiojungle"... betalar inte ens för ljudet i sin trailer.

Medlem

haha å vem fan lär sakna den clownen ? han bordre gå gömma sig under en sten och aldrig visa sig igen.

Medlem

Thank you and goodbye, we will not miss you!

12
Skriv svar