Diablos mest ikoniska fiende på väg till Heroes of the Storm

Robot
Diablos mest ikoniska fiende på väg till Heroes of the Storm

Många spelares första skräckupplevelse släpps i slutet av månaden.


Medlem
Diablos mest ikoniska fiende på väg till Heroes of the Storm

Trodde först det var Cow King


signatur

Xboxlive: GeggaSWE
Origin: GeggaSWE

Medlem

Köttigt värre

Medlem
Medlem

så dom fläskar på .

Medlem

NICE... blir att köpa... för ingame guld

Medlem

Är verkligen The Butcher Diablos fiende som rubriken säger? Trodde dom var polare..

Medlem

Kul med ny hjälte men hade hoppats på en ny support, det var väldigt längesedan de släppte en. Blir till att se fram emot den nya banan mer.

Medlem
Skrivet av Frisell:

Är verkligen The Butcher Diablos fiende som rubriken säger? Trodde dom var polare..

Spelet Diablo, inte karaktären Diablo.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem
Skrivet av 4liv3:
Skrivet av Frisell:

Är verkligen The Butcher Diablos fiende som rubriken säger? Trodde dom var polare..

Spelet Diablo, inte karaktären Diablo.

Om han är spelet Diablos värsta fiende, varför envisas han med att delta i dom då?

Medlem

Kommer skaffas.. redan börjat spara så man har nog med ingame guld när han släpps! Nya kartan ser ju riktigt nice ut också för övrigt.

Medlem
Skrivet av Frisell:
Skrivet av 4liv3:
Skrivet av Frisell:

Är verkligen The Butcher Diablos fiende som rubriken säger? Trodde dom var polare..

Spelet Diablo, inte karaktären Diablo.

Om han är spelet Diablos värsta fiende, varför envisas han med att delta i dom då?

Vem fan bryr sig spela och ha roligt sluta och analysera allt och inget.

Inaktiv

"Han svingade ett svärd, stort som en yxa" Ah okej då fattar jag precis...

Medlem
Skrivet av Achtung:

No hook?!

Hjälten Stitches från Warcraft serien har redan en hook, så det skulle vara överflödigt att ge den till Butcher med.

Medlem

Mest ikoniska måste väl ändå vara King Leoric.
Men han är säkert för lik Lich King antar jag.

Medlem

Trodde den var en Fallen som skulle vara den mest ikoniska. Hade inte en tanke på Butcher faktiskt :S

Medlem
Medlem

Inb4 andariel dyker upp som en slither/venomancer-klon. Ni såg det här först gott folk!

Medlem

Släpper dem inte Imperius, Mephisto och Baal så kommer jag bli så jävla arg! De måste släppa dem för fan!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Remus:

Släpper dem inte Imperius, Mephisto och Baal så kommer jag bli så jävla arg! De måste släppa dem för fan!

"för fan"... fniss!


signatur
Medlem
Skrivet av Dain:

Mest ikoniska måste väl ändå vara King Leoric.
Men han är säkert för lik Lich King antar jag.

Stor chans att han är en av de kommande hjältarna inom diablovärlden iHotS, han finns okomplett i datafilerna iaf.

Medlem

Härligt! Ge oss sedan King Leoric också.


signatur

| Ryzen 5 3600, 16gb DDR4, GTX 1070, Samsung 970 EVO Plus 1TB, Windows 10 Pro | Nintendo Switch| Wii U| PS4 | Xbox Series X | PSvita OLED |New 3DS XL |+Diverse retrokonsoler|

Medlem

Jag är omgiven av en liklukt..

1
Skriv svar