Nån som har kvar min film?

Medlem
Nån som har kvar min film?

halloj!
jo sitter och letar efter en UT2k3 film, hittar den ikke på min dator. kanske är i nån HD som ligger i en låda nånstans i huset?

Den jag letar heter, TROR JAG Intrudutkion fast rättstavat på engelska . Men nu kom jag på, den heter nog Presentation, rättstavat, och kanske på eng?
Filmen som blev i brytet på UT2k3 / UT2k4, börjar med att jag säger hej hej till min/a nya claner PTrOn å Pork[oo]
Slutar med att jag säger hej då till UT2k3.
"UT2k3 I will miss you"

blir glad om nån har den

det är inte:
RezzerII
FragMovie
The Movie

tack på förhand!! //Ice


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

tack Mr Gibson!

http://www.youtube.com/watch?v=faFEj7_16dw

För er som inte sett.

\o/


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

några fina kills där...

Medlem

Ja de där var tider ismannen

Inaktiv

ååå .. filmen återuppväckte några underbara minnen... det var tider det när man spelade UT2k3..
och hejdlöst vad mkt roligare man hade när man spelade UT2k3 jämfört med nu när jag spelar WOW.. fast än jag är med i en bra guild och vi har bra progress ( ska gå in i "Serpentshrine Cavern" nästa vecka)

måste banne me darihop ett gäng och spela det... får se om skillsen fortfarande sitter kvar...

Medlem

mm, håller med dig, UT2k3 tiden var en underbar tid!
mycket trevligt och bra folk man spelade med, ni vet vilka ni är!
måste nämna lite oglömligt, Msb, PTrOn, [oo], s3xy, Iprem!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av Ajcon:

ååå .. filmen återuppväckte några underbara minnen... det var tider det när man spelade UT2k3..
och hejdlöst vad mkt roligare man hade när man spelade UT2k3 jämfört med nu när jag spelar WOW.. fast än jag är med i en bra guild och vi har bra progress ( ska gå in i "Serpentshrine Cavern" nästa vecka)

nästa vecka? då har jag själv hunnit lira 5 matcher och jag är en av dom som har väldigt ont om tid
Kan ni inte bara gå dit på en gång och ge järnet?


signatur

thank you, come again

Inaktiv

Jag sa ju att Ut2k4 bara var en hype ^^

Inaktiv
Skrivet av SkoghallsFyllot:

Jag sa ju att Ut2k4 bara var en hype ^^

Hysch, tillbaka in på SoftBar med dig!

Inaktiv

Näe fan går inte e portad

1
Skriv svar