Final Fantasy XV – spana in en läcker teknikdemo

Robot
Final Fantasy XV – spana in en läcker teknikdemo
Medlem
Final Fantasy XV – spana in en läcker teknikdemo

Lite trist att alla ska vara svartklädda och fantasilösa jämfört med tidigare spel... Och utav det jag har sett hittills verkar det vara väldigt mycket ändlösa och ointressanta grässlätter i spelet. Hoppas att det finns häftigare miljöer som man inte har sett än.

Medlem

baaahhh.... Gud vad jag önskar att deras karaktärer inte alltid behövde se ut som om dom var medlemmar av ett riktigt cheezy jpop band... nåväl, personlig preferens.

Medlem

japaneser i spel brukar ha könslösa anleten.
gillar inte japanska spel där alla figurerna ser ut som brudar och svingar två meter långa fallos svärd. brukade kolla på manga när jag var en grabb dock. men asiatiska spel har aldrig jag fastnat för. synd kanske.

Medlem
Skrivet av marre910:

Lite trist att alla ska vara svartklädda och fantasilösa jämfört med tidigare spel... Och utav det jag har sett hittills verkar det vara väldigt mycket ändlösa och ointressanta grässlätter i spelet. Hoppas att det finns häftigare miljöer som man inte har sett än.

Tror det varit mycket fokus på de öppna fälten i demos osv just för att det är enklare att visa sånna scener innan de optimerat motorn ytterligare. Men det finns gott om städer och andra områden vi fått se i screenshots.

Medlem
Skrivet av Zero303:

japaneser i spel brukar ha könslösa anleten.

Heh. Verkligen?

Medlem
Skrivet av Zero303:

japaneser brukar ha könslösa anleten.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Varför blir jag så intresserad av spel när dom får negativ kritik. Sitter här å streamar Destiny på min vita nu föresten. Nä jag sitter å äter blodpudding om jag ska vara ärlig.

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Varför blir jag så intresserad av spel när dom får negativ kritik. Sitter här å streamar Destiny på min vita nu föresten. Nä jag sitter å äter blodpudding om jag ska vara ärlig.

Vet inte om man kan säga att spelet fått negativ kritik. Än så länge är kritiken endast baserad på smakval hos individerna och inte på helheten av designen på karaktärerna i spelet.

När någon går ut och säger att han/hon inte gillar den japaska stilen eller designen i helhet så är det nog fel person att be om kritik angående designen i det här spelet.

Hur funkar det med Destiny på vitan?


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av Emyxia:
Skrivet av marre910:

Lite trist att alla ska vara svartklädda och fantasilösa jämfört med tidigare spel... Och utav det jag har sett hittills verkar det vara väldigt mycket ändlösa och ointressanta grässlätter i spelet. Hoppas att det finns häftigare miljöer som man inte har sett än.

Tror det varit mycket fokus på de öppna fälten i demos osv just för att det är enklare att visa sånna scener innan de optimerat motorn ytterligare. Men det finns gott om städer och andra områden vi fått se i screenshots.

Fast FF spelen är ofta fyllda av öppna, tomma och ganska trista slättlandskap.
Nu har jag iof inte spelat på några spel men historiakt sett så.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Zero303:

japaneser i spel brukar ha könslösa anleten.

Vad har du spelat för spel med Japanska karaktärer är då inte samma som mig. Har nog aldrig kört ett spel med en könlös Japan.

Medlem

the end result is a gorgeous looking game........ pssst... (wispering) but it can't run even at 30 fps, but don't tell that to anyone.. And we are not releasing this on PC where players could acctualy enjoy this awsome game on superior hardware

Medlem

Fysikmotorn verkar klart intressant, AI'n med.

Medlem
Skrivet av The.Dog:

baaahhh.... Gud vad jag önskar att deras karaktärer inte alltid behövde se ut som om dom var medlemmar av ett riktigt cheezy jpop band... nåväl, personlig preferens.

Ja jag vet Jag ser bara typ detta framför mig...

1
Skriv svar