Spela Vice City i GTA V

Robot
Spela Vice City i GTA V

Mer palmer och rosa bilar - moddare håller på att återskapa soldränkt Miami i Grand Theft Auto V.


Medlem
Spela Vice City i GTA V

Det kommer att vara tillgängligt senare idag för nerladdning

Medlem

Var ganska väntat att det skulle komma förr eller senare. Men nu vill vi se San Andreas i GTA V

KoP
Medlem

Känns som att man kan spela originalet istället. :/

Medlem

blir man bannad eller?

Inaktiv
Skrivet av SWEBarb:

blir man bannad eller?

Nej inte i SP.

Inaktiv

Coolt men spökstad.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Var ganska väntat att det skulle komma förr eller senare. Men nu vill vi se San Andreas i GTA V

Exakt. Dom kan kalla det för San Andreas hur mycket dom vill, men vem försöker dom lura?

Medlem

Får hoppas att de knåpar in uppdragen och musiken ifrån orginalet också.
Vice City är lätt det bästa GTA spelet som har gjorts.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Var ganska väntat att det skulle komma förr eller senare. Men nu vill vi se San Andreas i GTA V

San Andreas är ju med i GTA V :S

Medlem
Skrivet av Pholiage:
Skrivet av Bojkott:

Var ganska väntat att det skulle komma förr eller senare. Men nu vill vi se San Andreas i GTA V

San Andreas är ju med i GTA V :S

Har du kört SA? Isf, bara för att dra 1 exempel, varför har grovestreet bytt kordinater? Det är San Andreas till namnet, INGET annat

Inaktiv
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Pholiage:
Skrivet av Bojkott:

Var ganska väntat att det skulle komma förr eller senare. Men nu vill vi se San Andreas i GTA V

San Andreas är ju med i GTA V :S

Har du kört SA? Isf, bara för att dra 1 exempel, varför har grovestreet bytt kordinater? Det är San Andreas till namnet, INGET annat

Men dra något gammalt över dig. Det är väl roligare att dom förnyare staden (och kringlandskapet) istället för att ge oss samma gamla skåpmat, inget om om GTA:SA.

Medlem
Skrivet av Pholiage:
Skrivet av Bojkott:

Var ganska väntat att det skulle komma förr eller senare. Men nu vill vi se San Andreas i GTA V

San Andreas är ju med i GTA V :S

Var inte särskilt seriös när jag sa det, men GTA V innehåller bara Los Santos och lite vildmark. San Andreas består av Los Santos, San Fierro och Las Venturas, med vildmark mellan samtliga städer.

Rockstar har själva sagt att de hade större planer för GTA V, men att det skrotades för att dra ner på utvecklingstiden, så det kan hända att vi får San Fierro och Las Venturas som DLC i framtiden, såvida de inte har planer för det med GTA VI det vill säga.

Men varför fula ner grafiken till Vice City nivå?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av anon_119148:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Pholiage:
Skrivet av Bojkott:

Var ganska väntat att det skulle komma förr eller senare. Men nu vill vi se San Andreas i GTA V

San Andreas är ju med i GTA V :S

Har du kört SA? Isf, bara för att dra 1 exempel, varför har grovestreet bytt kordinater? Det är San Andreas till namnet, INGET annat

Men dra något gammalt över dig. Det är väl roligare att dom förnyare staden (och kringlandskapet) istället för att ge oss samma gamla skåpmat, inget om om GTA:SA.

Förnya är en sak. Men det där är inte förnyat, det är nerrivet och sedan uppbyggt från grunden. Det är inte San Andreas, det är en annan stad med samma namn. Jag har inget emot att det inte är San Andreas, men varför kalla det något det inte är?

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Pholiage:
Skrivet av Bojkott:

Var ganska väntat att det skulle komma förr eller senare. Men nu vill vi se San Andreas i GTA V

San Andreas är ju med i GTA V :S

Var inte särskilt seriös när jag sa det, men GTA V innehåller bara Los Santos och lite vildmark. San Andreas består av Los Santos, San Fierro och Las Venturas, med vildmark mellan samtliga städer.

Rockstar har själva sagt att de hade större planer för GTA V, men att det skrotades för att dra ner på utvecklingstiden, så det kan hända att vi får San Fierro och Las Venturas som DLC i framtiden, såvida de inte har planer för det med GTA VI det vill säga.

Jovisst. Men Grovestreet finns med. Fast husen från SA är ju inte där. Iallafall inte CJs hus.

Inaktiv
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av grollo_92:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Pholiage:
Skrivet av Bojkott:

Var ganska väntat att det skulle komma förr eller senare. Men nu vill vi se San Andreas i GTA V

San Andreas är ju med i GTA V :S

Har du kört SA? Isf, bara för att dra 1 exempel, varför har grovestreet bytt kordinater? Det är San Andreas till namnet, INGET annat

Men dra något gammalt över dig. Det är väl roligare att dom förnyare staden (och kringlandskapet) istället för att ge oss samma gamla skåpmat, inget om om GTA:SA.

Förnya är en sak. Men det där är inte förnyat, det är nerrivet och sedan uppbyggt från grunden. Det är inte San Andreas, det är en annan stad med samma namn. Jag har inget emot att det inte är San Andreas, men varför kalla det något det inte är?

Du har rätt i det du säger men för mig känns det ändå som San Andreas fast i ny tappning. Olika landmärken finns med som Grovestreet, Mount Chilliad med mera så jag tycker nog att det fortfarande är SA även om det inte överensstämmer med geografin från GTA:SA.

Medlem
Skrivet av anon_119148:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av anon_119148:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Pholiage:
Skrivet av Bojkott:

Var ganska väntat att det skulle komma förr eller senare. Men nu vill vi se San Andreas i GTA V

San Andreas är ju med i GTA V :S

Har du kört SA? Isf, bara för att dra 1 exempel, varför har grovestreet bytt kordinater? Det är San Andreas till namnet, INGET annat

Men dra något gammalt över dig. Det är väl roligare att dom förnyare staden (och kringlandskapet) istället för att ge oss samma gamla skåpmat, inget om om GTA:SA.

Förnya är en sak. Men det där är inte förnyat, det är nerrivet och sedan uppbyggt från grunden. Det är inte San Andreas, det är en annan stad med samma namn. Jag har inget emot att det inte är San Andreas, men varför kalla det något det inte är?

Du har rätt i det du säger men för mig känns det ändå som San Andreas fast i ny tappning. Olika landmärken finns med som Grovestreet, Mount Chilliad med mera så jag tycker nog att det fortfarande är SA även om det inte överensstämmer med geografin från GTA:SA.

True. GTA V är nog favvon för min del. Men GTA:SA ligger inte långt efter. Synd att VC inte var nästa del i serien. Hade velat se en till 80tals inspirerad story.

1
Skriv svar