Inaktiv
UT2004

Hej! Jag är en UT2004 spelare som älskar spelet och allt runt omkring det! Undrar om det är några här som spelar det oxå. Har spelat Counter strike, Call of duty men det var inget för mig, för slött ingen action och är för realistiskt. exempel CS är större för att det inte kräver mycket av datorn vilket UT2004 gör. Även att lära sig UT2004 kan ta lte tid, men sen är det otroligt roligt. Jag rekomenderar er som inte testat det, gör det, inte just ett litet tag, som sagt det tar lite tid att behärska. UT3 konner i vinter men UT2004 är populärt och fortsätter att spelas. Spelet är väldigt billigt nu, gav 59 KR för en andra kopia för par månader sedan. Har även startat en community för UT99, UT2004 och kommande UT3 www.ut2004tournament.com och www.ut3tournament.com
Kolla gärna in dom och signa upp om du gillar UT


signatur

irc.quakenet.org#uic.ut #uic.ut3

Medlem

Hej och välkommen,

Spelar/spelat själv en hel del ut2004. Rek. att du tittar in på UnrealNorth - riktigt bra communitysida som hostar lite spel ibland.

Flyttar tråden.

Inaktiv
Skrivet av mullins:

Hej och välkommen,

Spelar/spelat själv en hel del ut2004. Rek. att du tittar in på UnrealNorth - riktigt bra communitysida som hostar lite spel ibland.

Flyttar tråden.

Hej! Tack för välkomnandet! Jag gör promotion för dom Det är vad jag bildat communutien för, att samla klaner, spelare och andra communuties tillsammans.


signatur

irc.quakenet.org#uic.ut #uic.ut3

Medlem

Har lirat UT under hela min uppväxt men mest i form hos kompisar och det blev aldrig till att skaffa UT2k3 eller UT2k4 p.g.a. jag fastna för BF spelen. Har tittat runt lite efter detta spel men ingen verkar sälja det längre.

Inaktiv
Skrivet av zZGurraZz:

Har lirat UT under hela min uppväxt men mest i form hos kompisar och det blev aldrig till att skaffa UT2k3 eller UT2k4 p.g.a. jag fastna för BF spelen. Har tittat runt lite efter detta spel men ingen verkar sälja det längre.

Hej! checka internet, det finns fortfarande några som har det kvar. Köpte en till kopia för ett par månader sedan på Ginza, det sista!
Annonsera om det är någon som vill sälja sitt.


signatur

irc.quakenet.org#uic.ut #uic.ut3

nj
Medlem

Unreal Anthology verkar fortfarande gå att köpa lite här och var om inte annat.
Båda Unreal-spelen, UT samt UT2004 för under 200 kr, helt ok paket imo.

Medlem

Sueco checkade internet men inget hade bara UT2k4 kvar, tyvärr. Och nj tack för förslaget men jag är bara intresserad av UT2k4 av dem. Känns lite småsurt att betala 200kr för 2k4 nu, visst man får tre andra spel men det känns ganska meningslöst om man inte är intresserad av dem.

Inaktiv

Hej! posta och fråga i något forum om det är någon som har spelet att sälja. www.ut2004tournament.com www.unrealnorth.com http://ut2004.titaninternet.co.uk/
Lycka till! Spelet är så coolt och du kommer att ha kul när du spelar med andra och i klaner!


signatur

irc.quakenet.org#uic.ut #uic.ut3

Medlem

Tack, får ta en titt! Får ursäkta att jag kanske drog tråden lite OT.

Inaktiv

Luriga vapen i UT, nån som kan några tricks?

Medlem

Rikta siktet i motståndarens riktning, tryck ner vänster musknapp vid lämpligt tillfälle för att avlossa projektiler av varierande typ.


signatur

Space for rent.

Inaktiv

Med den taktiken måste du döda massor redbeard!


signatur

When I'm not here, people die.

Medlem

Jag är bättre än så, jag kör med rightmouse = get powerup


signatur

Space for rent.

Medlem
Inaktiv

Vi har tagit vår andra hemsida i bruk nu för det kommande UT3, www.ut3tournament.com Vi har en gemensam community, »UIC« men olika squads. Om du bara är intresserad av att spela UT3, joina vår UT3 squad @ www.ut3tournament.com eller UT2004, www.ut2004tournament.com
Vi har 2 IRC kanaler, bägge i quakenet. #uic.ut och #uic.ut3 bägge har PUGbot med query för ut, ut2204, TS och vent servers! Det kommer att addas UT3 till dom också.
Vi rekryterar spelare för både UT2004 och UT3
I ut2004 spelar vi i clanbase, Tam & Freon ladder samt UT2004 Tam opencup fall!
Signa upp o bli med i en trevlig klan och umgås med våra medlemmar både i spelet som i forumet och i IRC!!


signatur

irc.quakenet.org#uic.ut #uic.ut3

1
Skriv svar