Hi-Rez Studios kickstartar revolutionen "game" – för 50 miljoner dollar

Robot
Hi-Rez Studios kickstartar revolutionen "game" – för 50 miljoner dollar
Medlem
Hi-Rez Studios kickstartar revolutionen "game" – för 50 miljoner dollar

Om dom har så mycket pengar kan dom kanske ta och fixa upp Tribes igen?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Inte en dum ide. Själv kör jag fuck your self

Medlem

Oerhört tråkigt "skämt".

Här får ni ett klipp med Leslie Nielsen från Nakna Pistolen 2 1/2 istället.

https://www.youtube.com/watch?v=4p8_pqlJxmk

Medlem

"Skaparna av Tribes"

Nä för faan FZ, ge inte HiRez äran av att ha skapat tribes...
De skapade Tribes: Ascend, det sämsta i serien och sedan länge nedlagt till förmån för kassakon Smite.

Mitt hjärta brinner för Tribes men tyvärr ser det ut som vi aldrig kommer få se en värdig uppföljare, VU Games och HiRez ställde sig båda över namnet med goda intentioner, men avslutade med att pissa över det hela...Blir så förbannad

EDIT:
Innan jag får folk efter mig så vill jag påpeka att jag faktiskt tyckte om både Tribes Vengeance och Tribes Ascend, men det förstnämnda övergavs innan det kunde bli nått och det andra var åtminstone ett trendbrott mot alla andra tröttsamma FPS, om än lite för mycket influenser från den moderna COD-eran.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:

"Skaparna av Tribes"

Nä för faan FZ, ge inte HiRez äran av att ha skapat tribes...
De skapade Tribes: Ascend, det sämsta i serien och sedan länge nedlagt till förmån för kassakon Smite.

Mitt hjärta brinner för Tribes men tyvärr ser det ut som vi aldrig kommer få se en värdig uppföljare, VU Games och HiRez ställde sig båda över namnet med goda intentioner, men avslutade med att pissa över det hela...Blir så förbannad

EDIT:
Innan jag får folk efter mig så vill jag påpeka att jag faktiskt tyckte om både Tribes Vengeance och Tribes Ascend, men det förstnämnda övergavs innan det kunde bli nått och det andra var åtminstone ett trendbrott mot alla andra tröttsamma FPS, om än lite för mycket influenser från den moderna COD-eran.

Jag kan inte annat än att hålla med dig, för mig är Tribes det bästa CTF som gjorts och lägger man på det att CTF är det bästa spelläget så =D Jag gillade dock Ascend väldigt mycket, även om jag casual-klassade HOF, gjorde ett bra jobb med det tycker jag dock!
https://account.hirezstudios.com/tribesascend/stats.aspx?play...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Gillar belöningarna.

"get a pixelated portrait of you(limit, 1 pixel)

Skribent
Skrivet av Soulless:

"Skaparna av Tribes"

Nä för faan FZ, ge inte HiRez äran av att ha skapat tribes...
De skapade Tribes: Ascend, det sämsta i serien och sedan länge nedlagt till förmån för kassakon Smite.

Tack för påpekandet, ändrade!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av Soulless:

"Skaparna av Tribes"

Nä för faan FZ, ge inte HiRez äran av att ha skapat tribes...
De skapade Tribes: Ascend, det sämsta i serien och sedan länge nedlagt till förmån för kassakon Smite.

Tack för påpekandet, ändrade!

Tack, jag har nu slutat hyperventilera


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Global agenda var otroligt bra spel under sina dagar då folk fortfarande spelade spelet

Inaktiv

Om en vecka får de nog förklara sig för sitt agerande mot KS. För det har nämligen släppts bra spel tack vare KS projekt.

Medlem

Antar att jag inte kommer få något brev då.

De skickade med Convention Tyr skin och Ratatoskr + Flurry Skin till SMITE! som tröst.
Är någon intresserad av en gåva dra ett PM då jag inte spelar det själv.

1
Skriv svar