Medlem
Serverbalans

Spelar på Karak-Norn själv.

Pre 1.2.1 var det i princip dagligen raids i IC - som nästan samtliga servrar i världen, några extremt obalanserade servrar.

Hur ser det ut på de andra europaservrarna?

Norn har det blivigt ganska bra sväng på, vissa dagar order, vissa dagar desto. Order trycker förmiddagar, destro kvällar/nätter generelt.

Tror det är nära 50/50 nu på altdorf/ic.

Inaktiv

I karak azgal är det order som har övertaget. Det bra med spelare men just nu på tier 2 kan det vara lite svårt att hitta ett warband.:(
Men hur mycket folk är det på norn?

Medlem

På azgal är det order som äger t4 och destro t3, dem under håller jag ingen koll på

Medlem

Det svänger på Norn, men ganska gämt.

Helgen tror jag det var 1 attack på IC, 2 på Altdorf. (kan ha missat någon)

Och tier 1-3 har jag inte ägnat det så stor uppmärksamhet på tyvärrr.

Medlem
Skrivet av Lusen:

I karak azgal är det order som har övertaget. Det bra med spelare men just nu på tier 2 kan det vara lite svårt att hitta ett warband.:(
Men hur mycket folk är det på norn?

T2 är inte överbefolkat direkt, använd kartan för att lokalisera de strider som finns, där finns även spelarna


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

GOA måste nog fixa transfers från azgal snart, order lämnar for det blir tråkigt att äga destro hela tiden o destro lämnar får dom blir ägda

Medlem

Ska kanske rolla en ny gubbe på norn, vilka behöver förstärkning?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv
Skrivet av v1ctory:

Ska kanske rolla en ny gubbe på norn, vilka behöver förstärkning?

Kör destro, så vi kanske kan köra ihop

Medlem

Låter utmärkt, vad tänkte du spela?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv

Jag testade att köra destro, men de är helt enkelt för deprimerande, the inviteble city var det värsta jag någonsin vart med om

Medlem

Då tycker jag att du ska spela order på eltharion, sinnessjukt roliga slag i Praag idag med superbt organiserade warbands, bortåt 5st som mest. Engineer kan jag rekommendera! Heter Elosald ingame. (RR41, brightwizard) Men har även flertalet karaktärer runt lvl 10.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv
Skrivet av v1ctory:

Då tycker jag att du ska spela order på eltharion, sinnessjukt roliga slag i Praag idag med superbt organiserade warbands, bortåt 5st som mest. Engineer kan jag rekommendera! Heter Elosald ingame. (RR41, brightwizard) Men har även flertalet karaktärer runt lvl 10.

Hm.. Jag är själv förtjust i karak-azgal, där har jag alla mina order, har två st. som jag kör med, min wh (11) och ironbreaker (17).
Men om jag får lust att skapa någon ny, så kanske...
Men hur är servern för övrigt, jag syftar mest på tier 1-2, hur mycket folk är det?

Medlem

T1 är nog aktivare på azgal då hälften av trail accounten går dit, t4 är dock svårslaget med många aktiva "hardcore rvr" guilder. Kanske gör en engi på azgal lite senare


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Kan säga att destro har blivit mkt bättre i t4 på azgal nu, altdorf både for 2 dagar sen o igår

Medlem

Zerg eller folk som tänker efter?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv

V1ct. Det får bli eltharion nästa gång, men har några frågor.
1. Finnsdet något svenskt guild som man kan få vara medlem i?
2. Hur mycket tier 1-2 folk finns det, för det är ing kul med att springa runt själv i pvp dagarna ända.
3. Vilken klass skulle order sidan behöva mer av?
Är lite sugen på wp, men på karak azgal finns det lite väl många wp..

1
Skriv svar