Ska man börja igen?

Medlem
Ska man börja igen?

Hallå

Köpte War när det släpptes men slutade efter en vecka. Men är sugen på att börja igen. Min fråga är: vilken klass är lätt att lvla som destruction?


signatur

"Everybody has emotions, if you don't have emotions, you're not a human being" - James Root

Medlem

Om du slutade efter redan en vecka så tycker jag inte du ska börja igen. Det är precis samma spel som vid release förutom att dom lyckats slänga in ännu fler buggar.

Medlem

Just det, finns det också typ Recruit a Friend eller
Scroll of Resurrection som på WoW?


signatur

"Everybody has emotions, if you don't have emotions, you're not a human being" - James Root

Inaktiv

Jag håller med, gillade du det inte vid release gillar du det inte nu heller. Det är kul ett tag, sen blir det uppenbart att det är samma gamla tugg hela tiden. Tyvärr, det kunde ha blivit bra.

Medlem

ok


signatur

"Everybody has emotions, if you don't have emotions, you're not a human being" - James Root

Medlem

Flomer, du kan ju köra i 10 dagar gratis, testa lite olika klasser under den tiden o känn vilken som känns roligast och om spelet i sig känns kul. Tänk dock på att spelets storhet inte ligger i T1 (utan i högre tier).

Medlem

Tre vänner som kom tillbaka efter varigt iväg från spelet.

Två stannade, en skrotade projektet.

Grunden i spelet är det samma, antar du inte spelet på högre lvl senaste månaderna (pre patch 1.2 och 1.2.1) men det är speciellt i tier 4 (lvl 30-40) som ändrats.

Den ända skilnaden du bör kunna se och känna i Tier 1 är nog influens från pvp, och kanske möjligen mer open rvr pga det.

Men om du skrotade spelet för det inte var bra första veckan, så ska du verkligen inte kasta in pengar, kör trial isåfall, men tror inte det blivigt större skilnad där. (Mer än absolut första dagarnas inloggningsproblem)

Medlem

T1-3 tycker jag är galet kul, t4 laggar pga. dålig kod samt rikskassa servrar, levla din karaktär långsamt så njuter du av det bästa spelet har att erbjuda, speciellt i T3.

PS: Spela på Eltharion (O-rvr) så kan du spela T3 i rank 40 när T4 laggar. DS


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Mycket av laget har försvunnit för mig sista tiden, "bara" fort/city som är serverlag för min del. Men det är ett förbannat krävande spel för ens egen burk.

Medlem

Håller med, lagget har minskat förutom i fort/city sieges, mycket finns dock kvar att göra. Hoppas på 1.2.2!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

1
Skriv svar