Game går i konkurs - rear ut allt till vrakpriser

Medlem

Fick en begagnad Xbox One för 1497:-, Killer Instinct Season 1 för 99:- och Sunset Overdrive för 149:-. Media Markt hade Halo MCC och Destiny för 149:-/styck så nu har man att göra ett tag.

Medlem
Skrivet av Freddan:

Stack en snabbis ifrån jobbet (flexar över det efter). Game nordstan i Göteborg. Allt av värde var slut. Inga PS4or eller Xbox one. Fanns en del Xbox one spel dock, de låg på 699:- i normalpris.
Vände och gick. Hörde att det var kärvt även på Frölunda Torg.

I Göteborg är det med andra ord KÖRT vid denna tidpunkt. Man skulle varit där kl 10.00 imorse men då köpte säkert någon alla konsoler för att sälja vidare :).

hahahaha varför förklarar du dig gällande om du tagit ledigt från jobbet eller inte? haha nervös much?

Medlem
Skrivet av adrii:
Skrivet av Freddan:

Stack en snabbis ifrån jobbet (flexar över det efter). Game nordstan i Göteborg. Allt av värde var slut. Inga PS4or eller Xbox one. Fanns en del Xbox one spel dock, de låg på 699:- i normalpris.
Vände och gick. Hörde att det var kärvt även på Frölunda Torg.

I Göteborg är det med andra ord KÖRT vid denna tidpunkt. Man skulle varit där kl 10.00 imorse men då köpte säkert någon alla konsoler för att sälja vidare :).

hahahaha varför förklarar du dig gällande om du tagit ledigt från jobbet eller inte? haha nervös much?

Kollegor på forumet kanske

Medlem

Kollade runt på Game i Skövde igår...
Dragon Age Inquisition = 699kr. Med 50% rabatt så är det lika billigt som att beställa från nätet... samma med många andra spel jag kollade på. Slut på alla konsoller, hade gärna köpt en PS Vita annars.

Blev Devil May Cry HD Collection till PS3 för 125kr iaf, det kändes ju nästan billigt.

Medlem
Skrivet av sletenfejs:

Jag var nyligen på GAME i Karlstad och jag kan informera om att dom INTE kör med 50% rabatt på allt i butiken.

40% på spel
20% på hårdvara och tillbehör.
Hemsidan säger dock att allt går för 50% men det fungerade inte ens när jag visade upp det via mobilen.
Orkar dock inte stå där och vara greedy när killarna precis blivit av med sitt jobb. Jättetråkigt för dom.

Man kan alltid konsumentombudsman-anmäla konkursbolaget!


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

så 50% är scam och bedrägeri för att lura dit folk, sen 20-40% i butiken?

Medlem
Skrivet av humancentipede:

så 50% är scam och bedrägeri för att lura dit folk, sen 20-40% i butiken?

Nej.
20-40% var det fram tills gårdagens utförsäljning började. Nästan inga butiker hade bytt ut skyltarna där det stog 20-40.
På den butik jag var så var dom tydliga med att informera att det var 50% som gällde på allt.

Medlem
Skrivet av adrii:
Skrivet av Freddan:

Stack en snabbis ifrån jobbet (flexar över det efter). Game nordstan i Göteborg. Allt av värde var slut. Inga PS4or eller Xbox one. Fanns en del Xbox one spel dock, de låg på 699:- i normalpris.
Vände och gick. Hörde att det var kärvt även på Frölunda Torg.

I Göteborg är det med andra ord KÖRT vid denna tidpunkt. Man skulle varit där kl 10.00 imorse men då köpte säkert någon alla konsoler för att sälja vidare :).

hahahaha varför förklarar du dig gällande om du tagit ledigt från jobbet eller inte? haha nervös much?

Mer för att rättfärdiga mitt eget beteende i tron/hopp om att jag har en bra arbetsmoral :).


signatur

| Ryzen 5 3600, 16gb DDR4, GTX 1070, Samsung 970 EVO Plus 1TB, Windows 10 Pro | Nintendo Switch| Wii U| PS4 | Xbox Series X | PSvita OLED |New 3DS XL |+Diverse retrokonsoler|

Medlem
Skrivet av waeress:
Skrivet av adrii:
Skrivet av Freddan:

Stack en snabbis ifrån jobbet (flexar över det efter). Game nordstan i Göteborg. Allt av värde var slut. Inga PS4or eller Xbox one. Fanns en del Xbox one spel dock, de låg på 699:- i normalpris.
Vände och gick. Hörde att det var kärvt även på Frölunda Torg.

I Göteborg är det med andra ord KÖRT vid denna tidpunkt. Man skulle varit där kl 10.00 imorse men då köpte säkert någon alla konsoler för att sälja vidare :).

hahahaha varför förklarar du dig gällande om du tagit ledigt från jobbet eller inte? haha nervös much?

Kollegor på forumet kanske

haha a måste vara så tyckte det var lite roligt bara ^^

Medlem

Känns som den märkte upp alla sina varor innan de drog 50% 90% av grejorna kvar i farsta är fortfarande dyrare än webhallen och cdon..

tips om ni ska köpa dragon age köper begagnade den är 5 kr billigare.

Medlem

Är det någon här som vet vad ett Xbox One kostar nu när det är rabatt? Om det är slut vid eran Game-butik så undrar jag vad HAR det kostat i såna fall? Begagnat och nytt spelar inge roll. Ta med båda om ni vet

123
Skriv svar