Fulla dvärgar och krossat glas när Hearthstone får nytt spelläge!

Robot
Fulla dvärgar och krossat glas när Hearthstone får nytt spelläge!
Medlem
Fulla dvärgar och krossat glas när Hearthstone får nytt spelläge!

tack, men nej tack.

Medlem
Skrivet av utemoewbel:

tack, men nej tack.

Vill du inte veta mer om hur spelläget kommer att fungera i praktikten innan du bestämmer dig för att avstå från gratistillägget..?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Låter rätt intressant. Finns väl events som fungerar på något liknande sätt, där man får lira med samma lek eller där vissa constraints finns, som att man endast får ha 3st 4 picks etc. Detta låter annars som något Day9 hade kunnat designa fram. Hans Funday Mondays i StarCraft 2 fungerade ju så att han satte regler för hur man fick spela, vilket han även gör för sig själv i Hearthstone ibland om jag inte minns fel.

Detta kan faktiskt vara roligt! Får se om man orkar damma av kortleken.

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av utemoewbel:

tack, men nej tack.

Vill du inte veta mer om hur spelläget kommer att fungera i praktikten innan du bestämmer dig för att avstå från gratistillägget..?

nej tack

Medlem

Jag vill gärna se ett "speed chess"-läge. Korta ner betänketiden så utmaningen ökar. Valfritt såklart, som casual och ranked.

NuZ
Testpilot
Skrivet av Chiefen:

Jag vill gärna se ett "speed chess"-läge. Korta ner betänketiden så utmaningen ökar. Valfritt såklart, som casual och ranked.

Lägga ut en golden Nazudormo *stavning* o kasta osynlighet på han så är det löst


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Jag känner personligen att detta är något som Hearthstone verkligen behöver.
Ranked Play-laddering blir så otroligt drygt i längden när man sitter och nöter det för att ta sig upp i rankerna och Arena är princip bara kul om man får en chans att välja bra kort - vilket inte alltid sker. Sen är där kort som aldrig används, varken i Ranked Play eller Arena... så detta kan bli jävligt intressant. Skönt med variation också.

Medlem

bloodbowl stil?

Medlem
Skrivet av utemoewbel:
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av utemoewbel:

tack, men nej tack.

Vill du inte veta mer om hur spelläget kommer att fungera i praktikten innan du bestämmer dig för att avstå från gratistillägget..?

nej tack

Vilka intressanta inlägg. Ska genast spara i Pocket för senare kvällslektyr.

Medlem

Coolt, låter spännande!

Medlem

Ett redan bra spel blev bättre

1
Skriv svar