E3 2015 – utrymme för överraskningar under Ubisofts konferens

Medlem
E3 2015 – utrymme för överraskningar under Ubisofts konferens

AssCreed: Syndicate - Hats that defy laws of physics and what Brits don't really sound like. Oh, and don't forget about the CART RACES!!!

Seems like a good game, no?

Medlem

Alltså ett nytt Watch Dogs hade ju varit jävligt nice, fast om dom tänkt släppa det till hösten så kan man vara säker på att dom inte kommer leverera något vettigt, och har dom tänkt släppa det nästa år kan dom lika gärna skita i att visa upp det nu.

Medlem

Längtar ju mer efter BG&E2 än HL3. Så Ubisoft, pretty pretty plz!

Medlem
Skrivet av Deli:

Alltså ett nytt Watch Dogs hade ju varit jävligt nice, fast om dom tänkt släppa det till hösten så kan man vara säker på att dom inte kommer leverera något vettigt, och har dom tänkt släppa det nästa år kan dom lika gärna skita i att visa upp det nu.

Watch Dogs, Watch Dogs, jag väntar fortfarande på det där spelet dom visade upp 2012 :P. Om Watch Dogs 2 ska ha en chans så behövs det som du säger minst 1 år till. Och det här med hackningen måste dom göra roligare. Spelet var för mycket arkad, men spel idén har potential.

FM-guru
F.d. Sisyr

Ett Splinter Cell i stil med det man först hade som vision för Conviction innan utvecklingen vek av mot ren action har åtminstone potentialen att bli väldigt intressant. Tänkte länka en trailer men hittar inte den jag letade efter. Aja, någon vet säkert vad jag menar.

Medlem

Allt från Ubisoft är en överraskning, men det är det också att bli påhoppad och misshandlad.

Medlem

The Division ser jag fram emot att se mer av.

Medlem

Min respekt för ubisoft är brutalt låg på senaste år. Får se vad dem har att överraska med dock, är rätt trött på Assassins Creed, och kommer INTE förköpa det nya tills det är patchat och spelbart och säkert 50% rabatt.

Det enda spelet från ubisoft som jag verkligen ser fram emot och The Division.


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Vad dom än säger eller visar

Medlem

Blir som de flesta skeptisk när Ubisoft är i farten, men nu blev jag ju påmind om den plågsamt underhållande kalasfesten som var Rayman Legends (och Origins för den delen) så ser jag verkligen framemot en uppföljare.

Kom igen nu, ni kan tjå er med nästa AssCreed, och Watch Dogs kan ni lägga ner direkt. Det är Rayman vi vill ha!

"We are proud to announce, we will be shipping games that actually work from day one. Only 85 Euro for our most loyal fans!"


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Älskade verkligen Valiant Hearts, så något liknande spel eller uppföljare kanske skulle vara något.

Förövrigt har jag väntat riktigt länge på en uppföljare till XIII


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

Rykten säjer att BG&E2 är nedlagt

Medlem

tror på att division släpps live på e3

1
Skriv svar