Helgdiskussion - Vad ser du mest fram emot på E3?

Medlem

Spontant säger jag Doom. Kommer inte på någon annan kandidat.
Om nu inte Blizzard överraskar med en Diablo 3 expansion.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Flakmonkey

The Last Guardian (om det nu visas), inte för att jag tror att det kommer vara bäst på E3 utan för att de har sån jävla press på sig att visa upp något som är utöver det vanliga eftet alla no shows

Inaktiv

För första gången på flera år så är jag taggad inför ganska många spel på E3. Dark Soul 3, Street Fighter V, Total Warhammer, nya Punch Out, nya Zelda, nya Doom, nya Xcom osv. Finns massor med spel jag tycker verkar intressanta.

Battefront gameplay vore kul.

Medlem
Medlem

Ett nytt Elder Scrolls men det får jag säkerligen drömma vidare om, hört ryktas om en ny Nintendo konsol så är väl det i såna fall.

Medlem

Dark souls 3, Dishonored 2, Street Fighter V och mer om Mass Effect vore inte alls fel.

Medlem

Dark Souls 3 Fallout 4, Kingdom Come: Deliverance , hoppas Elder scrolls Singelplayer å inte mmorpg och Battlefront


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Hoppas att Gran Turismo 7 tillkännages.

Medlem

Mass Effect & Gran Turismo

Medlem

Jag väntar otåligt på visningen av NHL 16 som ea har lovat att släppa all information om och med en trailer.

Medlem

Det är inatt det händer. Resten av E3 är väldigt mycket, väldigt fet och väldigt god grädde på moset.

12
Skriv svar