E3 2015 – EA siktar mot stjärnorna

Medlem
E3 2015 – EA siktar mot stjärnorna

Nu är ju Star Wars dock inte egentligen sci-fi utan mer åt fantasy/space saga hållet, men men. Kalla det vad man vill, Star Wars är gött!

Medlem

Pirrar i magen. Längtar efter Mirror's Edge otroligt mycket! Älskvärt spel <3

Star Wars Battlefront med HDR ljud lär nog inte bli helt fel heller. DICE kan leverera riktigt grymma spel bara de får tid till det och inte släppa det för tidigt.

Inaktiv

Nej, de ska satsa på WW2! The Saboteur 2 !!!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Skulle gärna vilja se o höra nått om Dead Space 4

Medlem

Mirrors edge och battlefront ser lovande ut.

Medlem

Både när det gäller nästa Battlefront och Mirror's Edge, känns som en 50/50 chansning om det kommer bli något vettigt utav det eller inte. Åh ena sidan har Dice inte fått göra något annat än BF ett bra tag nu, kanske kan den passion och skaparglädje som saknats komma fram igen.

Eller är det redan för sent, har de nu totallt blivigt en del av maskineriet och allt vi kan hoppas på är ännu en själlös, överproducerad produkt från EA fabriken?

Känner liknande oro över Bioware och ME4 och deras nästkommande IP. Att EA sen fortfarande öser pengar på fjaskot som var The Old Republic, gör mig inte mindre orolig. Räckte det inte med att de slösa bort 500 jävla miljoner dollar på att utveckla och marknadsföra skiten?! Alltså fy i helvette vilket oroligt slöseri. Fatta att det är fan 12x mer än vad CD Project tillsammans med deras utgivare, har lagt på utveckling och marknadsföring för The Witcher 3.

Wowklon-MMORPG genren är nog bland det värsta som hänt spelvärlden, speciellt rpg-genren och på toppen av den rövtronen ligger EA's creamé dela poop.

Medlem

Tror faktiskt Mirror's Edge fått kärlek nu. Med en ny tjej på tronen för spelet så lär det iaf bli annorlunda känns det som. Verkar som de tar det seriöst på det jag läst och sett hittills. Men det är upp till bevis på E3 i första hand.

Medlem
Skrivet av Biggles:

Nu är ju Star Wars dock inte egentligen sci-fi utan mer åt fantasy/space saga hållet, men men. Kalla det vad man vill, Star Wars är gött!

Say what?!1 StarWars är "THE SciFi", själva definitionen av dito.

Medlem
Skrivet av sith:
Skrivet av Biggles:

Nu är ju Star Wars dock inte egentligen sci-fi utan mer åt fantasy/space saga hållet, men men. Kalla det vad man vill, Star Wars är gött!

Say what?!1 StarWars är "THE SciFi", själva definitionen av dito.

Nja inte egentligen då det inte är en värld förankrad med våran, och den gör heller inga försök att förutspå en "realistisk" framtid eller nåt av de vanligare sci-fi "tropes" som finns. "A long time ago, in a galaxy far far away")

Medlem
Skrivet av Biggles:
Skrivet av sith:
Skrivet av Biggles:

Nu är ju Star Wars dock inte egentligen sci-fi utan mer åt fantasy/space saga hållet, men men. Kalla det vad man vill, Star Wars är gött!

Say what?!1 StarWars är "THE SciFi", själva definitionen av dito.

Nja inte egentligen då det inte är en värld förankrad med våran, och den gör heller inga försök att förutspå en "realistisk" framtid eller nåt av de vanligare sci-fi "tropes" som finns. "A long time ago, in a galaxy far far away")

Finns ju dock inte någon klar definition av vad scifi är, och starwars räknas mycket väl som scifi.

scifi är en genre med många undergenrer.

https://en.wikipedia.org/?title=Science_fiction#Definition
https://en.wikipedia.org/wiki/Definitions_of_science_fiction

Medlem

Nu är det fan på tiden att Madden får nya kommentatorer. Spyr på inställsamma och cringeframkallande Phil Simms. Ge oss Collinsworth igen!


signatur

Vi offrar allt
Slaktar tusenfalt
Våra liv slits i stycken
Bevittna de sista dödsrycken

Gnällkuk

Öhh, gissar på att behovet av hastighet snarare är extremt lågt hos herr Frost. Det har funnits en rätt lång intervju på Eurogamer och vi vet redan att det blir som en blanding mellan Underground och Most Wanted. Klart det inte finns så mycket info om man inte söker efter den...

De samarbetar med Speedhunters så vi kommer ha Rocket Bunny-chassin, Liberty Walk-styling. Behovet av fart är stort, framförallt med allt vad det pekar på att bli, men å andra sidan är jag ett stort NFS-fan till skillnad från dig


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Både när det gäller nästa Battlefront och Mirror&#039;s Edge, känns som en 50/50 chansning om det kommer bli något vettigt utav det eller inte. Åh ena sidan har Dice inte fått göra något annat än BF ett bra tag nu, kanske kan den passion och skaparglädje som saknats komma fram igen.

Eller är det redan för sent, har de nu totallt blivigt en del av maskineriet och allt vi kan hoppas på är ännu en själlös, överproducerad produkt från EA fabriken?

om Mirrors Edge visar sig vara en shooter i första hand vet jag inte vad jag gör.

Medlem
Skrivet av boota:
Skrivet av Sapiens:

Både när det gäller nästa Battlefront och Mirror&#039;s Edge, känns som en 50/50 chansning om det kommer bli något vettigt utav det eller inte. Åh ena sidan har Dice inte fått göra något annat än BF ett bra tag nu, kanske kan den passion och skaparglädje som saknats komma fram igen.

Eller är det redan för sent, har de nu totallt blivigt en del av maskineriet och allt vi kan hoppas på är ännu en själlös, överproducerad produkt från EA fabriken?

om Mirrors Edge visar sig vara en shooter i första hand vet jag inte vad jag gör.

Du kan vara lugn. Man kan inte ens plocka upp vapen. Allt handlar om att vara i rörelse. Kolla artikeln från polygon och Saras framträdande på twitch.

Medlem
Skrivet av motionfield:

Du kan vara lugn. Man kan inte ens plocka upp vapen. Allt handlar om att vara i rörelse. Kolla artikeln från polygon och Saras framträdande på twitch.

jag såg det.
jag är lycklig.
så vet ni det.

1
Skriv svar