Medlem
war hammer

efter en lång stund utan war hammer, ska jag nu börja spela det.
och undrar mest vilken server är det som gäller nu? vilken är det mest spelare på? osv..


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Karak-Azgal är riktigt schysst, massvis med spelare i princip dygnet runt. Bra balans mellan Order och Destro också=)

Inaktiv

Ska du köra RvR server så är det Eltharion som gäller. Blev en massmigration från Dragonback Mountain till Eltharion, så DBM är väl i stort sett tom.

Medlem

Håller med heaton, eltharion är en grym o-rvr server!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Känns dock som att order är lite överbefolkade på eltharion. IC siege var och varannan dag ju.

Medlem

Det är nästan på alla servrar, men blir nog ändrat en del i version 1.2.1 som kommer innom en snar framtid.

Ska bli kul att se hur många BW/sorcs som kommer rerolla / gå tillbaka.

Dock så efterlyser jag fortfarande en bättre lösning på problematiken med WP's cleaing abilty.

Men roliga veckar att se fram emot.

Annars rekomenderar jag Hirn, lite övertag med Order, men 5 stjärnig IC.

Medlem
Skrivet av Spectral:

Känns dock som att order är lite överbefolkade på eltharion. IC siege var och varannan dag ju.

Destro har vaknat ur komazonen efter att IC var nere på 1 stjärna (=inga pve dungeons att grinda) Dock fick de rejält med stryk av order idag. Tidigare i veckan har de dock låst massor med zoner samt haft ett antal fortress försök.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av v1ctory:
Skrivet av Spectral:

Känns dock som att order är lite överbefolkade på eltharion. IC siege var och varannan dag ju.

Destro har vaknat ur komazonen efter att IC var nere på 1 stjärna (=inga pve dungeons att grinda) Dock fick de rejält med stryk av order idag. Tidigare i veckan har de dock låst massor med zoner samt haft ett antal fortress försök.

Ok. Får se hur det blir efter patchen. Har låst mitt konto atm då det inte ens är kul att spela när man bara får stryk hela tiden. Men det låter ju bra det du säger.

Medlem

Lutar år IC raid för order på eltharion idag/kväll. Destro har dock börjat komma tillbaka igen så vi får se hur det blir med den saken.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Ptja, destro lyckades på Norn köra en Altdorf attack under lördagen efter en hel del planerande.

Straffet kom på söndagen, IC nere på 3 stjärnor *suck*

Ser fram emot 1.2.1

1
Skriv svar