Inaktiv
Vent på WAR

Jag ahr problem, ja brukar sitta på ventrilo med mina polare och skulle väldigt gärna vilja kunna snacka när jag kör war, vilket inte går efter som push-to-talk inte funkar då, nån som har en lösning på problemet? Min kompis gissar att det är för att man måste köra det som administrator (vista grej, kommer upp en liten ruta där man måste klicka fortsätt) och då undrar jag hur jag kan ta bort det?
Har provat att gå in på egenskaper på själva startfilen men där är det inget så hjälp?

Medlem

Hjälpte det dig?

Har själv samma "problem" men startar både WAR och vent som administratör så fungerar det, även om det är lite dumt och gärna skulle slippa det.

Medlem

Finns inget enkelt sätt utan bara starta upp det som administrator genom att välja det när du höger klickar på ventrilo exe filen.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Finns inget enkelt sätt utan bara starta upp det som administrator genom att välja det när du höger klickar på ventrilo exe filen.

Det går även att högerklicka och välja egenskaper för att sedan kryssa i rutan "kör alltid som admin" eller vad det nu står. Man sparar ett högerklick varje gång man startar programmet då

Medlem

Ah kalas, tack för tipset

1
Skriv svar