Se Bethesdas presskonferens - läs vår sammanfattning

Robot
Se Bethesdas presskonferens - läs vår sammanfattning

Det kan mycket väl vara så att Bethesda vunnit E3 - innan det har startat.

#fallout-4, #doom


Medlem
Se Bethesdas presskonferens - läs vår sammanfattning

Jag blev helt såld på gameplayet från Doom. Retrokänslan är perfekt samtidigt som det är ny och fräsch grafik.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

DOOM Game of the Year

Medlem

Fallout 4 högintressant, Doom kändes som att se ett spel från 1999 med grafik från 2015.


signatur

I drank what?

Medlem

Mässa efter mässa väntar man på lite revolution....detta var det. Doom kändes fruktansvärt polerat och träffade rätt...fyfan va action det var!

Medlem

Bethesda blir verkligen svårslagna, full pott!

Det var faktiskt rätt länge sedan jag såg fram emot ett spel så mycket som Fallout 4, ser verkligen spännande ut. Hoppas bara på Hardcore nu.

Medlem

Must......have......pip-boy!

Gnällkuk

Va? Retrokänslan? Vilken retrokänsla pratar du om? Spelet såg kul och galet ut men hade jag sett gameplay utan Doom-loggan på slutet så hade jag aldrig gissat på Doom.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Mirage:

Fallout 4 högintressant, Doom kändes som att se ett spel från 1999 med grafik från 2015.

Vilket förmodligen är exakt vad de är ute efter, angående Doom.

Medlem

Jag vill se mer från kortspelet

Medlem

Måste säga att jag är positivt överraskad över det jag sett från Fallout. Synd bara att de visar så många stora punkter man skulle velat uppleva för första gången när man spelade det.

Inaktiv

Doom 4 verkar ju ha gått tillbaka till hur de var från början.
Respekterar och förstår att de gjort så för att tilltala massan. Själv hade jag hellre mött en "Revenant" eller dylika mer i en klaustrofobisk story-driven miljö. Men ack så smaskigt och snyggt de såg ut, cool take-downs med...

Fallout 4 bådar ju gott i mycket de tillkännagav, nästan så de gör ont.

Medlem
Skrivet av Mirage:

Doom kändes som att se ett spel från 1999 med grafik från 2015.

Precis, helt underbart!

Medlem

Redan förhandsbokat pip boy edition!!

1
Skriv svar