Fallout 4 - se massor av nya bilder

Robot
Fallout 4 - se massor av nya bilder

Trailers i all ära - här kan du detaljgranska grafiken.

#fallout-4


Medlem
Fallout 4 - se massor av nya bilder

de som sa att spelet ser ut som fallout3 efter första trailern har nog ångest nu.

Medlem

Fan, jag tycker det ser riktigt bra ut

Medlem

Ser ju inte alls ut som i trailern! Jäklar va snyggt det är
Annars brukar trailers vara åt andra hållet så att man blir besviken när väl gameplaybilder kommer ut..


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Tidsmaskin sökes, betalar 1000 kapsyler.

Medlem

Positivt överraskad! Såg mycket bättre ut nu än i första trailern:-)! Grafiken är och förblir av ganska liten vikt, men det är alltid roligt när det ser snyggt ut också!

Medlem

Den gula bilden (18/33) gjorde ALLT för mig!
Den sista var också härlig men den gula!
Ge mig spelet nu!

Medlem

Creation Engine har de sagt att dem använder. Någon som vet om det innebär att man kan öppna och stänga dörrar utan att det kommer en laddskärm samt om stegar fungerar?

Medlem

Jag blev riktigt glad över det jag såg på E3 streamen.
Kanske är jag överhypad men spelet såg mycket snyggare
ut än den första trailern. Det verkar finnas en hel del skön
humor i spelet men 99.99% av det som räknas återstår
ändå att se.

Storyn!

Hur man dras in i denna värld och hur man bryr sig om sin karaktär
och verkligen längtar efter att utforska och upptäcka allt i denna värld.
Det kommer bli många timmars lotande och craftande om det vi sett
ger en korrekt bild av spelet.

Hypen var på MAX innan E3, nu är den mycket högre


signatur

MattiAceGaming

Medlem
Skrivet av employed:

de som sa att spelet ser ut som fallout3 efter första trailern har nog ångest nu.

Inte det minsta. Vad de visade såg ut som Fallout 3, att de nu uppdaterar med finputsade bullshots säger ingenting.

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av employed:

de som sa att spelet ser ut som fallout3 efter första trailern har nog ångest nu.

Inte det minsta. Vad de visade såg ut som Fallout 3, att de nu uppdaterar med finputsade bullshots säger ingenting.

+ att det oftast kommer den klassiska "obs, vi måste nog ställa ner grafiken för att ni ska kunna göra hela storyn"

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av employed:

de som sa att spelet ser ut som fallout3 efter första trailern har nog ångest nu.

Inte det minsta. Vad de visade såg ut som Fallout 3, att de nu uppdaterar med finputsade bullshots säger ingenting.

Så de visar en film och grafiken är inte ok. Sen visar de bilder med bra grafik som inte heller är ok.

Så egentligen spelar det ingen roll vad de gör?

Ja tycker i alla fall att det ska bli kul!


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av kebbe:
Skrivet av employed:

de som sa att spelet ser ut som fallout3 efter första trailern har nog ångest nu.

Inte det minsta. Vad de visade såg ut som Fallout 3, att de nu uppdaterar med finputsade bullshots säger ingenting.

Så de visar en film och grafiken är inte ok. Sen visar de bilder med bra grafik som inte heller är ok.

Så egentligen spelar det ingen roll vad de gör?

Ja tycker i alla fall att det ska bli kul!

Det går inte riktigt att göra en CD Projekt om man visar hur spelet faktiskt ser ut innan de finputsade bilderna visas.

Medlem

Åh fy fan vad hypad man är nu!

Medlem

Återstår att se om de lyckas skapa ett spel med bättre inlevelse än Skyrim.

Medlem

Spelet ser bra ut

Medlem
Medlem

Vad är det egentligen med FZs redaktion? Sedan när ställs grafik över gameplay? Vill vi verkligen ha spel som The Order?
Tycker att folk bör oroa sig mindre över grafiken. Finns en anledning till att indiespel är så populära idag och det är pga gameplayet är viktigare.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Propy:
Skrivet av kebbe:
Skrivet av employed:

de som sa att spelet ser ut som fallout3 efter första trailern har nog ångest nu.

Inte det minsta. Vad de visade såg ut som Fallout 3, att de nu uppdaterar med finputsade bullshots säger ingenting.

Så de visar en film och grafiken är inte ok. Sen visar de bilder med bra grafik som inte heller är ok.

Så egentligen spelar det ingen roll vad de gör?

Ja tycker i alla fall att det ska bli kul!

Bry dig inte om vad kebbe säger. HItta ett inlägg av honom där han inte gråter, så får du en kaka.

Medlem

Trevliga miljöer men hörrni... hörrni....

:


signatur

I'm a snake, follow me!

1
Skriv svar