Fallout 4 - se massor av mer gameplay

Medlem

Hm, de ser ju ut att ha jobbat lite på animationer, karaktärer och dialog, men är fortsatt skeptisk till Bethesdas open-world-spel. Hoppas såklart de lyckas skapa en trovärdig och sammanhänfande värld, fylld med karaktärer, platser, händelser, quests och historia som känns naturliga, levande och logiska, men det ska ju till enorma förändringar gentemot deras tidigare försök. Det här tänder ju en liten strimma hopp, men de har mycket kvar att visa, och är det något jag lärt mig med åren så är det att aldrig lita på pre-release press-material från utvecklarna.

Medlem
Medlem

Jahopp det sociala kommer ju dö O.o

FM-guru
F.d. Sisyr

Återstår att se om min högsta önskan infrias; välskrivna NPC:er som inte känns som robotar. De har inte lyckats med detta i vare sig Fallout 3 eller Elder Scrolls, börjar bli dags nu.

I övrigt såg det som alla andra sagt mycket spännande ut.

Medlem

Det ser väl ok ut, det mesta som visas upp i demo's har en förmåga att verka mer omfattande och fritt än det sen är i verkligheten. Speciellt när det är spel som utvecklas till konsoler.

Jag hoppas dom gör något åt svårighetsgraden (no fking level scaling) så att det finns ett reelt behov av denna crafting. Annars blir det ju mest kosmetiskt. "Vad vill jag använda för att döda den där? hmmm, jag har 400 val av vapen och alla funkar typ lika bra. Ska jag ta morakniven eller gatling, spelar ju ingen roll egentligen"
*gäsp*

Medlem

Bättre än förväntat efter jag såg första trailern, men tyvärr likt witcher 3, kommer landskapet aldrig se så bra ut när det släpps pga konsolerna agerar stoppkloss.

Men det finns ljus i mörkret, det kallas moddning.

Medlem

ursäkta men...."We've actually recorded a thousand of the most popular names for him to say".
Money well spent?

Medlem
Skrivet av waeress:

ursäkta men...."We've actually recorded a thousand of the most popular names for him to say".
Money well spent?

För oss som gillar rollspel, och att kunna döpa våra karaktärer och ÄNDÅ få namnet i röstform, ja. För er som nöjer er med "pew pew pew pew!!! 'murica!" så nej, antar jag.


signatur

I drank what?

Medlem

Jag tror inte riktigt på att använda voice acting till huvudkaraktären i ett sånt här spel, det är något kraftigt begränsande på flera sätt.
Annars ser det bra ut.

Medlem
Skrivet av Mirage:
Skrivet av waeress:

ursäkta men...."We've actually recorded a thousand of the most popular names for him to say".
Money well spent?

För oss som gillar rollspel, och att kunna döpa våra karaktärer och ÄNDÅ få namnet i röstform, ja. För er som nöjer er med "pew pew pew pew!!! 'murica!" så nej, antar jag.

Sorry, men jag är stor rollspelsfantast. Att Bethesda lägger pengar på att spela in tusen av de populäraste namnen ger mig inget. Tusen populäraste, av vilket urval? Vilka språk, vilket karaktärsursprung? Jag gillar att skapa mina egna karaktärer, men jag tror knappast att något namn jag skulle välja är med på listan.
Jag tror jag är långt från den enda rollspelaren som direkt ser begränsningen, och därför ifrågasatte jag beslutet att lägga pengar på det.

Medlem
Skrivet av waeress:
Skrivet av Mirage:
Skrivet av waeress:

ursäkta men...."We've actually recorded a thousand of the most popular names for him to say".
Money well spent?

För oss som gillar rollspel, och att kunna döpa våra karaktärer och ÄNDÅ få namnet i röstform, ja. För er som nöjer er med "pew pew pew pew!!! 'murica!" så nej, antar jag.

Sorry, men jag är stor rollspelsfantast. Att Bethesda lägger pengar på att spela in tusen av de populäraste namnen ger mig inget. Tusen populäraste, av vilket urval? Vilka språk, vilket karaktärsursprung? Jag gillar att skapa mina egna karaktärer, men jag tror knappast att något namn jag skulle välja är med på listan.
Jag tror jag är långt från den enda rollspelaren som direkt ser begränsningen, och därför ifrågasatte jag beslutet att lägga pengar på det.

och någon som brukar skapa sig själv i rollspel som jag brukar ofta göra så är det här underbart! och det finns en stor chans att mitt namn är ett utav dessa namn så jag är mer än nöjd med valet dom gjort.


signatur

God is dead

Medlem

Va fasen,jag som inte kan knalla förbi en tomburk i Fallout3 utan att plocka upp eländet...kan kaaaanske va bra till nåt??!! Kommer antagligen få en stroke! Varje meter kommer finkammas...herrejösses!! Förba..ade Beth.......

12
Skriv svar