Förbered dig inför katastrofen - skaffa en egen Pip Boy

Robot
Förbered dig inför katastrofen - skaffa en egen Pip Boy

Applåderna när Bethesda visade upp en fullt fungerande armdator var öronbedövande.


Medlem
Förbered dig inför katastrofen - skaffa en egen Pip Boy

Ah den va inte liten iaf!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

FÖRHANDSBOKNING CONFIRMED!


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Awsome!!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

KoP
Medlem

Som han sa: Stupid gimmick. Bökigt att sitta och fippla med en app för att styra funktioner i spelet då det går snabbare att göra det i själva spelet. Dessutom, sitta med den där monstrositeten på handleden när man spelar, nej tack.

Inaktiv

Jag har sålt sådana här i flera år... fram tills nyligen. Nu förstår jag varför deras advokat kontaktade mig

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av anon_234443:

Jag har sålt sådana här i flera år... fram tills nyligen. Nu förstår jag varför deras advokat kontaktade mig

Haha, jasså?


signatur
Medlem

Oj, collectors edition får det bli. Jävlar nu är man ett barn igen

Medlem

Stor och bökig, passar verkligen inte mig som kör med med mus och tangentbord.
Kanske funkar bättre för er som kör konsoler med handkontroller.
Visst är den rolig men jag tror jag skippar den trots allt.

Tycker de borde lägga sina resurser och sin energi på spelet istället så det blir bättre än trean och New Vegas.

Medlem

Som vanligt, ingen Windows Phone app... Hoppas det vänder med Windows 10.

funkar den med nokia 3310?

Medlem

Så nu måste jag skaffa mig en smartphone också. det börjar bli dyrt det här, men lätt värt det

Inaktiv

Love it. Ett steg närmre att vara en i spelet. Verklighetsflykt är mitt mål.

Medlem

Vad är grejen med folk på scen som går runt i headsets framför en stor skärm och berättar om saker till en publik medan ett kamerateam filmar? Jag kanske är grinig, men det måste ju finnas effektivare sätt att förmedla information.

Skrivet av Lepracy:

Så nu måste jag skaffa mig en smartphone också. det börjar bli dyrt det här, men lätt värt det

en smartphone är aldrig värt det. Om du inte hittar någon som är open source, samt att firmware till gsm-modulen inte innehåller hemlig kod( det är där bakdörrarna till NSA/Säpo finns, och även opensource telefoner har proprietär programvara i gsm/mikrofonmodulen som gör att den kan fjärrstyras). Du ger upp 100% av ditt privatliv till företag med onda avsikter. Samt att alla smartphones har en malware installerad som heter Carrier iQ, och inte går att ta bort .. även om du lyckas så kan operatören i hemlighet återinstallera det.

Medlem

Kunde inte låta bli 2 st. Fallout 4 Pip-Boy Edition till PC förbeställt, en till mig och en till brorsan


signatur

Case: Silverstone Alta F1 PSU: Corsair HX1200 Cablemod MB: Asus ROG Z790 Maximus Hero CPU: i9 13900K Cooler: Arctic Liquid Freezer II 360 Memory: Kingston 32GB DDR5 6400MHz CL32 FURY Renegade GFX: Palit RTX 4090 Gamerock OC HDD: Samsung 990 Pro 2 TB / 2 x Samsung 860 Pro 4 TB Monitors: Alienware AW3423DW QD-OLED + XB271HU T-Board: Logitech G915 Mouse: Logitech G502 Lightspeed Headset: Steelseries Pro Wireless Speakers: Harman Kardon GLA-55 Consoles: Playstation 5 / Xbox Series X

Medlem
Skrivet av humancentipede:
Skrivet av Lepracy:

Så nu måste jag skaffa mig en smartphone också. det börjar bli dyrt det här, men lätt värt det

en smartphone är aldrig värt det. Om du inte hittar någon som är open source, samt att firmware till gsm-modulen inte innehåller hemlig kod( det är där bakdörrarna till NSA/Säpo finns, och även opensource telefoner har proprietär programvara i gsm/mikrofonmodulen som gör att den kan fjärrstyras). Du ger upp 100% av ditt privatliv till företag med onda avsikter. Samt att alla smartphones har en malware installerad som heter Carrier iQ, och inte går att ta bort .. även om du lyckas så kan operatören i hemlighet återinstallera det.

Lätt värt.

Medlem

Jag förstår inte hur jag har lyckats överleva så här länge utan en,ett absolut måste,även om jag misstänker att den efter nån tim förpassas till närliggande låda!? Om jag inte helt enkelt bara modifierar den lite så den kan hjälpa till med blöjbyten och kaffekokning..japp,till mig! Tid som kan gå till crafting skall också användas för det!

1
Skriv svar