Guild på Karak-Azgal

Medlem
Guild på Karak-Azgal

Jag undrar om några här skulle vara intresserad av att starta en order-guild på servern Karak-Azgal. Jag hade tänkt att man ska kunna köra Open rvr och kanske scenarios ihop med guilden, inte jätteseriös att du måste vara inne flera timmar per dag utan lite när man vill. Till en början tänker jag att den ska vara helsvensk, men det kan ändras om det inte finns tillräckligt med folk. Ni kan skriva i tråden eller skicka PM om ni är intresserade

URK
Medlem

ok jag är med


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

Vad heter du i spelet?

URK
Medlem

gaenellor


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

har funderat på att rulla på den servern eftersom att jag har några kompisar som spelar där, men den servern är väl "core"? :S


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

japp den är core.

Namn måste vi ha och jag är inte bra på att komma på namn. Tips?

Medlem

Remedy
The Cure

känns lite order aktiga.


signatur

subterranean homesick alien

URK
Medlem

nåt svenskt namn så kommer andra svenskar oxå


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

När ni kommit på nåt namn, posta det här då. Så man vet vem man ska fråga sen (ingame)

Medlem

Just nu är det 3 intresserade och vi måste försöka fixa fler först kanske innan vi börjar tänka på namn, iallafall några till kan behövas. Själv heter min char Silvane i spelet

EDIT: Är mest inne på min Ironbreaker som heter Multiapa, så silvane är just nu bara en ALT

Medlem

Hemvärnet - Hahahaha!!!


signatur

{15:3} Dominus quasi vir pugnator, omnipotens nomen eius.
The Lord is a Man of War.

Medlem

Om det blir bättre uppslutning i det här guildet än mitt nuvarande, är det ju absolut ingen omöjlighet att man vill gå med.


signatur

{15:3} Dominus quasi vir pugnator, omnipotens nomen eius.
The Lord is a Man of War.

Inaktiv

Jag har inte spelet ännu, men kommer nog få det i födelsedagspresent, så jag "förhandsbokar" en plats då
Hemvärnet låter ju toppen

Medlem

Ok det verkar finnas lite intresse för detta så jag tycker att vi kan försöka får ihop nåt i veckan eller om några veckor, ni som är intresserade kan ju lägga till min gubbe på friend list: Silvane eller skicka mail eller lägga till mig på msn: ante_bart__94@hotmail.com
Är online rätt så ofta i spelet så borde inte vara så svårt o få tag på mig:)
Namnet Hemvärnet låter bra för mig iallafall, eller vad tycker alla andra ?

Inaktiv

Bara en snabb fråga, Karak-azgal är väl inte en tom server?

Medlem
Skrivet av Lusen:

Bara en snabb fråga, Karak-azgal är väl inte en tom server?

Nejdå, en av europas aktivaste. Det brukar vara High High i population på den ganska ofta

Inaktiv
Skrivet av LyktstolpeN:
Skrivet av Lusen:

Bara en snabb fråga, Karak-azgal är väl inte en tom server?

Nejdå, en av europas aktivaste. Det brukar vara High High i population på den ganska ofta

Bra´, kör trialen nu
Trodde jag skulle älska Witch hunter, men nej, det blev engineer istället.:heart:

Medlem

Skriv till mig på servern, jag är oftast inne med min KotBS - Tacyon


signatur

{15:3} Dominus quasi vir pugnator, omnipotens nomen eius.
The Lord is a Man of War.

Inaktiv

Inte för att tjata, men när kommer guildet at bildas?

Medlem

Antagligen aldrig. Det känns ju inte speciellt seriöst uppstyrt. Om jag var du skulle jag nog joina en annan guild istället för att stå här och vänta

Medlem

Jag kan säga att jag har rerollat destruction på azgal eftersom jag tycker att det behövs, men nån annan får gärna ta tag i detta och få ihop något

1
Skriv svar