EA sänder live från E3 – här är streamen

Robot
EA sänder live från E3 – här är streamen
Medlem
EA sänder live från E3 – här är streamen

Det enda spel från EA som jag är så där *riktigt* sugen på är nya Mirror's Edge.


signatur
Medlem

Haha EA slår aldrig fel med en trött sportare på scenen.

Unravel såg riktigt intressant ut. Men det mest underbara var att få se lyckan i Martin Sahlin när han fick visa upp sin dröm på E3. Fantastiskt!

Däremot, just in.. Mobile är tydligen den största spelplatformen. What? De sa också att det laddades ner spel i 235 länder. Ganska intressant med tanke på att det enligt FN finns 206 länder i världen.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

ja precis jag reagerade också på det PC DÅ tråkigt att det inte var mer information om swtors expansion den leak som dök up på dulfy var inte heller helt informative

Medlem

Hoppas de visar mer mass effect än den där lilla cgi teasern de öppnade med.

Medlem

haha när Pele började prata i trailern trodde jag det var först var Arnold

Medlem

Mirror's Edge. No levels, no loading time. The hype is on. Såg riktigt jävla grymt ut.

Medlem

och där dog streamen

Inaktiv
Skrivet av Stag:

Däremot, just in.. Mobile är tydligen den största spelplatformen. What? De sa också att det laddades ner spel i 235 länder. Ganska intressant med tanke på att det enligt FN finns 206 länder i världen.

Det finns väl 246 länder? Det lärde jag mig i geografin!

Medlem

Va fan, satt jag här i över en timme och väntade på Battlefront bara för att skiten skulle krascha?

Medlem

fan Luke hade inte grön ljussabel vid battle of hoth han hade blå och han var en av piloterna som flög x-wing åt minstone gör så att han har på sig pilot dräkt och blå ljussabel

Medlem

E3 tycker jag levererar bättre i år än förra året =). vill sååå gärna se square enix!

Medlem
Skrivet av anon_181566:
Skrivet av Stag:

Däremot, just in.. Mobile är tydligen den största spelplatformen. What? De sa också att det laddades ner spel i 235 länder. Ganska intressant med tanke på att det enligt FN finns 206 länder i världen.

Det finns väl 246 länder? Det lärde jag mig i geografin!

Jag vet inte vem du hade som lärare då, eller om du minns fel.

Källa. Antalet kan variera med upp till 10-15 beroende på hur du räknar, men att få en skillnad på 50 eller 30 är lite högt. Micronationer brukar heller inte räknas med.

Also, Star Wars Battlefront!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Det var inte mycket att hurra över... spel på MainStage som man undrar om de ens hör hemma där, Minions? whaat.... plant vs zombies, really? har de inget bättre o visa egentligen?

Enda jag är något intresserad av är Mass Effect, Battlefront och NHL16 som inte ens fick sin egen show när resten av sportspelen fick det, sure de säljer bättre worldwide, but stiiill...

1
Skriv svar