Ny EU trial för alla!

Medlem
Ny EU trial för alla!

kolla in!

http://www.war-europe.com/

Nu kan ni testa warhammer utan att behöva vara medlem på Fileplanet. tankningen är snabb atm en polare tankar spelet i 1mb!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Äsch, du hann före mig! Trodde jag skulle få bli först med nyheten.

Medlem

Posta detta i MMO forumet samt wow forumet


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

funkar inte att logga in för mig. någon annan som har samma problem*?

Medlem
Skrivet av fatboy:

funkar inte att logga in för mig. någon annan som har samma problem*?

Du har antagligen gjort ett vanligt konto och inte ett trial-konto. Det va felet för mig iaf...

Medlem

Jag har samma problem och jag gick in via reklambannern för trial:en. Jag tycker att det borde innebära att man skapat ett konto för trial:en?
Eller är det något annat ställe man måste snurra runt?
Har kollat i min profil utran att hitta något om trial-konto...

Inaktiv

Jag älskar det, men när jag ska uppgrade det, kan jag göra det med ett gamecard?

Medlem

Tror inte du kan uppgradera det med bara ett gamecard, eftersom du måste ha en cd-key som man får med när man köper vanliga. Det kostar bara 199 här: http://www.game.se/acatalog/Warhammer-Online-Age-of-Reckoning...

Medlem

Avråder köp på game.se... finns fler mer seriösa företag, antagligen billigare.

Medlem

Är inte game.se så seriöst? Jag har inte handlat där själv men jag skulle vilja veta varför du avråder köp där. Det var billigaste priset på prisjakt

Medlem

Efter kontakt med deras support (om man nu kallar envägsmail för det...) så kan jag bara konstatera att det verkar vara mer lotto än skicklighet om man får sitt trialkonto att verkligen bli ett trialkonto.

Har gjort tre idag - varav endast ett kom att funka. Trots att jag gick in via trialbannern och (efter första försöket) nogsamt kollade att medaljen med 10 days trial eller vad det stod var kvar i hörnet, så lyckades jag skapa ännu ett "normalt" konto - observera att jag inte en enda gång har ombetts fylla i kortnummer eller dylikt! Och jag ser heller inte skillnad på processen förrän på slutet.

Så man kan undra vad som triggar ett riktigt beteende? Eller är det ett nytt hemligt sätt att nöta ut trialister?
Så det är bara att köra på med nya konton till det funkar- se till att ha tillgång till färska mailadresser bara

Medlem
Skrivet av LyktstolpeN:

Är inte game.se så seriöst? Jag har inte handlat där själv men jag skulle vilja veta varför du avråder köp där. Det var billigaste priset på prisjakt

Tja, deras CE editioner av warhammer som de skulle skicka, dagen innan de skulle skickas "Ursäkta vi har sålt fler än vi får leverade" samt skylde på EA distubitionen.

Fick svar från EA, de fick exakt det antal de blev lovade.

Dock, tack EA sverige för en bra support och ett fint gratis CE i efterhand.

Medlem

Har reggat mig för en trial account o.s.v men när jag ska logga in för att påbörja patchningen så står det "Authentication failed". Även fast jag aktiverat användaren och skrivit in användarnamnet och lösenordet 100% korrekt. Någon som vet vad som är felet?

Inaktiv
Skrivet av jimutt:

Har reggat mig för en trial account o.s.v men när jag ska logga in för att påbörja patchningen så står det "Authentication failed". Även fast jag aktiverat användaren och skrivit in användarnamnet och lösenordet 100% korrekt. Någon som vet vad som är felet?

Har hänt för många, jag är rädd att du helt enkelt får göra ett nytt...
Men du har väl fått mailet som har skickats till dig?

Medlem
Skrivet av jimutt:

Har reggat mig för en trial account o.s.v men när jag ska logga in för att påbörja patchningen så står det "Authentication failed". Även fast jag aktiverat användaren och skrivit in användarnamnet och lösenordet 100% korrekt. Någon som vet vad som är felet?

Kan också vara för att du försöker logga in för snabbt efter verifiering. Så var det för mig. Men då väntade jag bara cirka 5min så funkade det bra att logga in.

Medlem

Tack för tipsen. Gjorde en ny användare och nu har jag då påbörjat patchningen. Så det verkar funka nu

1
Skriv svar