Gameplay från The Division – möte med andra spelare slutar i kaos

Robot
Gameplay från The Division – möte med andra spelare slutar i kaos
Medlem
Gameplay från The Division – möte med andra spelare slutar i kaos

Och ändå....inte mycket nytt?

Jag menar...det ser ju bra ut? Men det är ju 100% förbestämt med uppenbara manus. Precis som tidigare trailers.

Smoke and mirrors people. Smoke and mirrors.

Medlem
Skrivet av Biggles:

Och ändå....inte mycket nytt?

Jag menar...det ser ju bra ut? Men det är ju 100% förbestämt med uppenbara manus. Precis som tidigare trailers.

Smoke and mirrors people. Smoke and mirrors.

Ja precis. Lite som när dom målade upp Watch Dogs som något det sedan visade sig inte alls var.

Medlem

Men snälla nån….Jag trodde faktiskt att vi skulle få se RIKTIG gameplay denna gång och inte detta iscensatta skådespel.
Spelet ser riktigt grymt ut och konceptet är skitbra, men detta börjar bli tramsigt.

Hoppas det dyker upp mer under veckan.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Fucking Ryan.

Medlem

Bara jag som tycker grafiken ser grymt nerskalat ut?!


signatur
Medlem

Jo tjenare att man skulle hitta folk som pratade eller gjorde så där...Om man nu inte har ett gäng polare att spela med så lär man snarare få höra könsord av 12-åringar och folk som rusar in i fiender och leker Rambo. Och man lär knappast få en chans att utvärdera situationer som när det kommer spelare i ryggen utan då lär man redan fått ett par kulor i ryggen...

Medlem

Wilhelm scream

Skrivet av Davwve:

Bara jag som tycker grafiken ser grymt nerskalat ut?!

Visst är den det. Trist utveckling.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

FM-guru
F.d. Sisyr

Kan inte påstå att jag ser någon nedskalning. Bara en jävla suddig video.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Kan inte påstå att jag ser någon nedskalning. Bara en jävla suddig video.

720p och skitdålig kvalitet i övrigt...


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av jonis:
Skrivet av Sisyr:

Kan inte påstå att jag ser någon nedskalning. Bara en jävla suddig video.

720p och skitdålig kvalitet i övrigt...

Precis.

Skribent

Jag bytte ut förra klippet mot ett som verkade ha något bättre kvalitét.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Ser fortfarande inte så kul ut

ndr
Medlem

Sjukt sugen på detta spel men nu blev jag riktigt besviken. Det har gått 1år? sen man såg nåt om spelet sist och så visar dom i stort sätt samma skit igen...

Medlem

Lite märkligt att reklampelare och skyltar har ström medans övriga staden är utslagen . . .


signatur

Jäh!

Medlem

*facepalm

Röstskådespelare med manus till en "gameplay"-video känns ju rätt patetiskt..

Medlem

Nerskalat....det är ju på en konsol...Need I say more?

Medlem
Skrivet av Styggve:

Nerskalat....det är ju på en konsol...Need I say more?

Berätta gärna mer, vad är nedskalat?
Är det inte så att spelet ser ut som tidigare men eftersom det nu gått några år så är det helt enkelt inte lika imponerande som det var första gången de visade upp det?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Upplever möjligtvis att ljuset inte är lika bra, detaljerna i marken men det är väl ps4 de spelar på.

Medlem

All min pepp försvann på förhandsvisningen av The Division på Comiccon förra året. Spelet såg skittråkigt och larvigt ut. Bossar i ett "realistiskt" skjutaspel någon?

Än så länge har jag inte ändrat mig.

hahahaha. Kommer ju spåra totalt när mitt enda mission är att döda andra spelare

Det här läste jag på IGN's "First impression":

"It looks like the same care that was given to Chicago in Watch Dogs is applicable this time around."

- och det vet vi hur det ser ut.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Mjae, det här klippet sänkte min förhoppning om spelet totalt. Lycka till att inte få ett gäng bulor i ryggen vid liknande scenarios live sen.

Sen den rent grafiska nedgraderingen från tidigare klipp. Fattar inte att de aldrig lär sig att det inte funkar att sälja in något som successivt försämras fram till spelsläpp. Det känns som Watch Dogs all over again...


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Furrnox:

Fucking Ryan.

Ja, vilket svin!

Så här såg det ut 2013 å 2014.. O nu 2015?!
http://youtu.be/UZRJsdQhH0k


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

1
Skriv svar