Killzone-utvecklarnas nya spel Horizon blandar postapokalyptisk framtid med robotdinosaurier!

Robot
Killzone-utvecklarnas nya spel Horizon blandar postapokalyptisk framtid med robotdinosaurier!

Grottkvinna skjuter mecha-dinos med pilbåge - vi blir intresserade.

#killzone-shadow-fall, #guerilla-games, #tomb-raider, #the-last-of-us-remastered


Medlem
Killzone-utvecklarnas nya spel Horizon blandar postapokalyptisk framtid med robotdinosaurier!

Ser ut att bli helt fantastiskt. Har fullt förtroende för Guerilla Games efter den visningen.

Medlem

DINO RIDERS!


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Varför bygga Robotdinosaurier? särskilt ömtåliga robotdinosaurier med lysande svaga punkter som lätt kan utnyttjas av en inföding med pilbåge och spjut...

Misstänker att spelet inte kommer svara på min fråga, så jag håller mig borta från detta.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Varför bygga Robotdinosaurier? särskilt ömtåliga robotdinosaurier med lysande svaga punkter som lätt kan utnyttjas av en inföding med pilbåge och spjut...

Misstänker att spelet inte kommer svara på min fråga, så jag håller mig borta från detta.

Varför fortsätter imperiet ha storm troopers som inte klarar av att träffa ladugårdsväggen om den så välte över dom.. Har ej fått svar på den frågan än.

Medlem

Galet coolt, och galet weird. Jag är hype. Hoppas bara att det är något mer än en TPS.

Igen, coolt som fan.

Medlem
Skrivet av Zainter:
Skrivet av SID 6.7:

Varför bygga Robotdinosaurier? särskilt ömtåliga robotdinosaurier med lysande svaga punkter som lätt kan utnyttjas av en inföding med pilbåge och spjut...

Misstänker att spelet inte kommer svara på min fråga, så jag håller mig borta från detta.

Varför fortsätter imperiet ha storm troopers som inte klarar av att träffa ladugårdsväggen om den så välte över dom.. Har ej fått svar på den frågan än.

http://imgur.com/gallery/w5MHii8


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Ser bra ut.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Förbokat trots att jag inte tycker man bör förboka spel...

Medlem

Bara jag som tycker tjejen på bilden påminner en hel del om Wildlings-tjejen som John Snow bonkade i Game of Thrones?

OnT: Fina bilder

Medlem

Hade inte hört nåt om detta innan jag såg det nu på E3, men ser helt amazing ut
Kommer hålla koll på detta framöver, kommer nog bli ett köp

Medlem
Skrivet av Cliffie:

Galet coolt, och galet weird. Jag är hype. Hoppas bara att det är något mer än en TPS.

Igen, coolt som fan.

Action-RPG säger Guerrilla: http://blog.eu.playstation.com/2015/06/16/horizon-zero-dawn-a...

Det ser fantastiskt ut!

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Varför bygga Robotdinosaurier? särskilt ömtåliga robotdinosaurier med lysande svaga punkter som lätt kan utnyttjas av en inföding med pilbåge och spjut...

Misstänker att spelet inte kommer svara på min fråga, så jag håller mig borta från detta.

Verkar inte som någon byggt dem utan att det ser ut som robotar utvecklats genom evolution som vi gjort dvs fritt utom kontroll och utan mål eller tanke.

Medlem

Detta såg amazeballs ut!!

Medlem
Skrivet av Zainter:

Varför fortsätter imperiet ha storm troopers som inte klarar av att träffa ladugårdsväggen om den så välte över dom.. Har ej fått svar på den frågan än.

för att de är en film. hade varit väldigt jobbigt om luke, hade dött i första eldstriden.

Medlem

Enslaved: Oddesey to the West
En postapokalyptisk värld, där växtlighet tagit över gamla civilizationens städer och förvandlat dem till grönskandes ruiner. Människor har backat i utvecklingen och slåss nu med primitiva vapen. Runtom världen går stora krigsmaskiner som spelaren måste slåss med. Ena hjälten är en vacker ung kvinna.

Medlem

jag har en teori att det är någon form av skynet AI som skapat robotarna


signatur

God is dead

Medlem

Det här ser skitläckert ut, synd att det inte släpps till PC.

Medlem

Tycker inte alls om konceptet, men spelet kanske är kul i sig

Medlem

Hur mycket var ingame och hur mycket var förrenderat? Det mesta (allt?) var väl förrenderat?

Medlem
Skrivet av Buio:

Enslaved: Oddesey to the West
En postapokalyptisk värld, där växtlighet tagit över gamla civilizationens städer och förvandlat dem till grönskandes ruiner. Människor har backat i utvecklingen och slåss nu med primitiva vapen. Runtom världen går stora krigsmaskiner som spelaren måste slåss med. Ena hjälten är en vacker ung kvinna.

Den visuella stilen fick mig omedelbart att tänka på Enslaved också, av någon anledning.

1
Skriv svar