Funderar på char transfer, men var?

Medlem
Funderar på char transfer, men var?

Hej, vilken eu server är egentligen aktivast? Spelar på eltharion nu och retar mig på att det inte är så mycket folk online på vardagarna.. så min fråga är: har ni några tips på servrar som har mycket folk på vardagarna och naturligtvis även på helgerna. Kan lägga till att jag är order rank 29 BW.

Tack för mig.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Karak-azgal kör jag på nu och det är mycket Rvr när jag är inne. Jag burkar vara hemma typ 15.00 på vardagar och då är det mycket folk tycker jag. På helgerna är det även mycket folk, det var till och med mycket folk på morgonen i lördags! Sen tror jag inte man kan göra char transfer från eltharion om du tänkt göra det.

Medlem

Okej, varför går det inte på eltharion?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Jag är inte säker men du kan testa själv, logga in här: http://war-europe.com/ och sen går du in i profilen och klickar på Character transfer. Då kan du se vilka chars du kan flytta

Medlem

Varför skulle man vilja flytta ifrån Eltharion?
Jag upplever inte det du pratar om, att det skulle vara dåligt med folk som spelar på vardagarna..
Jag ser dagligen att det är keep sieges och annat kul i görningen vilken tid jag än loggar in på vardagarna.

Spelar just nu rank 27 blackguard, men har även en rank 40 BW sedan tidigare på eltharion, kanonbra server enligt mig!

Medlem

BW och blackguard på samma server? ska kolla runt lite mer innan jag bestämmer mig.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Karak-azgal kan jag rekomendera, häromdagen krashade T4 pga för många WBs på samma ställe

Medlem

Azgal verkar riktigt bra gör en char där i helgen


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv

Håller fullständigt med Sviskon, hur aktiv server som helst. Man behöver inte vänta många minuter innan en sc startar.

Medlem
Skrivet av Recsu:

Karak-azgal kan jag rekomendera, häromdagen krashade T4 pga för många WBs på samma ställe

Det måste väll hända mer ofta?

Hur någon som vet hur stor skilnad det är på serverstabiliteten mellan olika EUnservrar?

(varför jag undrar, är att hirn, som är eller var åtminstonde en mindre server befolkningsmässigt - alltid har zonecrashes i t4)

Detta har gjort att ingen lyckats låsa mer än ett fortress på hirn inu.

Vart kanske lite offtopic dock.

Medlem
Skrivet av jonasankan:
Skrivet av Recsu:

Karak-azgal kan jag rekomendera, häromdagen krashade T4 pga för många WBs på samma ställe

Det måste väll hända mer ofta?

Hur någon som vet hur stor skilnad det är på serverstabiliteten mellan olika EUnservrar?

(varför jag undrar, är att hirn, som är eller var åtminstonde en mindre server befolkningsmässigt - alltid har zonecrashes i t4)

Detta har gjort att ingen lyckats låsa mer än ett fortress på hirn inu.

Vart kanske lite offtopic dock.

Azgal är den största så stabiliteten är väl rätt bra dock en krash igår igen men inte är det ofta den krashar. Fortress låses titt som tätt åt båda hållen. Både Altdorf och IC invaderas då och då.

Medlem
Skrivet av v1ctory:

BW och blackguard på samma server? ska kolla runt lite mer innan jag bestämmer mig.

Spelade Order när spelet släpptes, sedan tog jag en paus från spelet några veckor.
Sen när några polare skulle börja lira destruction så köpte jag ett nytt konto för 200kr och starta en blackguard.. Det var det lätt värt för att få spela på Eltharion igen

1
Skriv svar