E3 2015 – spana in pc-konferensen!

Medlem

De tycker om att jävlas med oss, fråga 3 i streamen handlade om Half-Life 2

Medlem

Duglig show. Ger 6.5/10.

Medlem

nja så far inget direkt shockande

Medlem

Om man gick in på valves hemsida varför fanns "Half Life 2 episode 3" under "games"? ;p standard troll(eller?!) Jag vill TRO!

Aha även HL3 lel Even better!

Aha två hemsidor, sämre ;p


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Det här är skrattretande dåligt

Medlem

ja vet AMD SHOW

Medlem

För detta ska vara något bra måste HL3 Komma

Medlem
Skrivet av Fezk:

Om man gick in på valves hemsida varför fanns "Half Life 2 episode 3" under "games"? ;p standard troll(eller?!) Jag vill TRO!

Aha även HL3 lel Even better!

Fan det är sant HL3 finns med i valve.software sidan!!!

Medlem
Skrivet av tman:
Skrivet av Fezk:

Om man gick in på valves hemsida varför fanns "Half Life 2 episode 3" under "games"? ;p standard troll(eller?!) Jag vill TRO!

Aha även HL3 lel Even better!

Fan det är sant HL3 finns med i valve.software sidan!!!

lol, man kunde ju hoppats iallafall ;<


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av tman:
Skrivet av Fezk:

Om man gick in på valves hemsida varför fanns "Half Life 2 episode 3" under "games"? ;p standard troll(eller?!) Jag vill TRO!

Aha även HL3 lel Even better!

Fan det är sant HL3 finns med i valve.software sidan!!!

Valve.software är en fejksida.

http://www.reddit.com/r/pcmasterrace/comments/3a446c/half_lif...

Medlem

åååh så trist

Medlem

Jösses vilket sömnpiller

Medlem

zzzzzzz och jag är inte trött

Medlem

Och inget spännande hände.

Medlem

slöseri av 3 timmar

Medlem

Blev folk verkligen så uttråkade utav det hela? Visst var det inte kostymnissar som skådespelade på scen, men det är precis det jag tyckte om. Bethesda och Microsoft hade oerhört bra uppträdande men tycker det är lite mycket att förvänta sig utav ett första försök med PC på E3. EA, Ubisoft, Square Enix, Sony, Nintendo - tyckte de var fruktansvärt hemska på E3 i år. Nu talar jag inte för vad de visade oss.

Final Fantasy 7 fick mig att skaka av glädje(bokstavligt talat...) men Sony tyckte jag inte gjorde ett bra jobb i sig. PC kanske inte visade upp det mest spännande saker och ting - men de hade utan tvekan det skönaste(efter Bethesda) uppträdandet i mitt tycke.

Medlem

Bethesda var bäst tycker jag resten lite meh men som sagt var bara falout 4 som intresserade mig av de spel som visades på E3

Medlem

Ja tycker PC gamers hela upplägg var bra de ändå tråkiga var spelen och de som presenterades.
De flesta spel var meh

Skägg.
10 Chambers

Man hoppades på mer på denna debut...


signatur
Medlem

Ja, det var lite av en besvikelse. Och ingen av de inbjudna hann ju säga mycket.. De flesta kändes det inte ens meningsfullt att de ens dök upp, för de hade noll och ingenting att säga.

Sen ska vi inte snacka om twitch chatten, helt menlös, full med trams och spam.

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:

Ja, det var lite av en besvikelse. Och ingen av de inbjudna hann ju säga mycket.. De flesta kändes det inte ens meningsfullt att de ens dök upp, för de hade noll och ingenting att säga.

Sen ska vi inte snacka om twitch chatten, helt menlös, full med trams och spam.

Jag trodde inte att Twitch-chatten någonsin hade något vettigt att säga? Nu har jag inte använt Twitch så mycket tidigare men jag har inte fått ett positivt intryck. Stänger av den fullständigt nu då den känns lagom värdelös.

Medlem
Skrivet av Luciphear:
Skrivet av Blackwolfe:

Ja, det var lite av en besvikelse. Och ingen av de inbjudna hann ju säga mycket.. De flesta kändes det inte ens meningsfullt att de ens dök upp, för de hade noll och ingenting att säga.

Sen ska vi inte snacka om twitch chatten, helt menlös, full med trams och spam.

Jag trodde inte att Twitch-chatten någonsin hade något vettigt att säga? Nu har jag inte använt Twitch så mycket tidigare men jag har inte fått ett positivt intryck. Stänger av den fullständigt nu då den känns lagom värdelös.

Den kan vara vettig ibland, men när det når en visst antal folk som skriver på chatten så blir det kaos. Speciellt när större delen verkar vara folk som inte har så mycket bakom pannbenet.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Man hoppades på mer på denna debut...

Ja definitivt. Det fanns dock bitar jag gillade, och man har definitivt sett sämre programledare. Vi är inte direkt bortskämda inom det området. Han skötte sig helt okay med det material han hade.

Det jag gillade var märkligt nog bl a. Microsofts Phil Spencer. Det fanns en ödmjukhet och tendens till ursäkt för hur Windowsgamers behandlats senaste tiden. För mig känns det verkligen som en betydligt mer kompetent och streetsmart person hamnat på rätt plats den här gången. Det som sades är bevis på RÄTT approach. (http://www.pcgamer.com/phil-spencer-says-microsoft-lost-our-w...)

Även om jag ser fram emot "No Man's Sky", blev det ett rätt rejält antiklimax över det hela. Den enda nyheten, dock positivt för oss PC-entusiaster såklart, att det blir samtidig release för PS4 och PC.

Hela AMD-grejen var superkrystad. Rakt igenom. Det blev sen inte bättre av att AMDs VD efter besök på scen inte var klok nog att vänta tills mic:en var avstängd utan nästan stönade ut ett arrogant "Got it done." så det hördes klart och tydligt genom streamen.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

12
Skriv svar