Addon hanterings program

Medlem
Addon hanterings program

Hallå!

Jag har varit inaktiv från WoW sedan Ulduar kom och började i dag igen med några vänner.

Jag kommer ihåg att Curse Client fick premium och nu är det segt att uppdatera alla addons (har en del). Är det någon som har något annat program som är gratis?


signatur

"Everybody has emotions, if you don't have emotions, you're not a human being" - James Root

Medlem

Curse finns ju gratis med. Annars är det lite dålig täckning på addons, det mesta är bäst att uppdatera själv.
Finns http://www.wowmatrix.com/ också.

Testpilot

Curse klienten är jag supernöjd med , köpte premium varianten o den funkar fint , det som är bra är att om addonet inte finns på curse så säger den till och länkar till hemsidan för addonet i fråga.

Inaktiv

är det värt att köpa premium?

Medlem
Medlem

Om du tycker att det är värt att spara 10 minuter var 3:dje månad så är det nog värt att köpa, men jag skulle säga nej. (Om man nu inte får massa andra saker på köpet som jag inte har koll på).


signatur
Inaktiv

Om man gillar Curse och vill säga tack eller önskar bidra till att det säkerligen ska fortleva = Ja visst.

Testpilot

Vet inte riktigt skillnaderna mellan icke premium och premium men man kan iallafall uppdatera sina addons med 1 klick.
Som jag fattat det har premium förtur i download kön vid tex patchdagar då servrarna jobbar hårt. (inte 100% på det)
Annat är att man kan synka sina addons på flera datorer med klienten.

För min egen del så kvittar allt det förutom 1 click update då och att jag ville stödja Curse som iallafall lyckats med en "skaplig" klient som gör det enkelt att hålla sina addons uppdaterade.

Medlem

Ironiskt nog så har jag för mig skarpt att Curse ägs av ett Guldsäljar/powerlvling företag...

Har ingen källa och är troligen rykten, men roligt om det är sant

Medlem

Om du inte vill köra Curse så kan du alltid köra med WoWInterface och klienten MMO Minion som är helt gratis och kan uppdatera alla addons med ett klick!


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

1
Skriv svar