Nya Just Cause 3-trailern är en riktig actionfest

Robot
Nya Just Cause 3-trailern är en riktig actionfest
Medlem
Nya Just Cause 3-trailern är en riktig actionfest

Jag var såld på spelet när jag såg att dom har en Golf MK2 som fordon

Medlem

S*tan va kul det kommer bli!

Medlem

Så basically JC2 med mer explosioner och bättre grafik ? HELL YES

Medlem

Michael Bay Simulator!

Medlem

Givet köp.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

My name is Bolo Santosi


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Mer explosioner? Det låter trevligt!
Hoppas på lite mer tryck i vapnen också så blir det bra.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Fler och större explosioner? Bättre och utvecklad grapple hook? Mer fordon och vapen? Blir ett givet köp för min del. Hoppas det har lite ostig dialog med npc:er också.

Medlem
Skrivet av StrongBad:

My name is Bolo Santosi

I jam tha leeder of tha revoluutionarry army known as tha Reepuhrs.


signatur

"Vilken jävla smäll!"

-Dynamit-Harry, ökänd psykopat

Medlem

Har inte spelat igenom tvåan än, spelet är har en grym sandlåda, men uppdragen är enligt mig hemskt tråkiga, får hoppas dom gör ett bättre jobb med det den här gången.

Medlem

Så många timmars nöje man haft i Just Cause 2 så blir det här ett givet köp.

Medlem

Kanske inte bästa spelet någonsin.
Men det lär ju vara det mest underhållande hittills..

Givet köp.

Medlem

Fan va gött det kommer bli att glidflyga! Ett av de spel jag är mest taggad för! JC2 var så jävla nice!

Medlem
Skrivet av nilfisk:

Har inte spelat igenom tvåan än, spelet är har en grym sandlåda, men uppdragen är enligt mig hemskt tråkiga, får hoppas dom gör ett bättre jobb med det den här gången.

Håller med fullständigt. Sandbox delen av JC2 var en av de bästa sandbox spelen jag spelat. Men uppdragen var väldigt enformiga.

Medlem

Och multiplayer blir modskaparnas uppdrag once and again

Medlem

Lite varning på sin plats att inte plåga sig att nå 100%. Tänker på 2:an där en bugg gjorde att man inte kom upp i mer än 99,8% och efter 250 timmar beslöt jag att detta var sista gången jag försökte klara ett spel fullt ut. Tack för den Avalanche och att ni aldrig bjöd på en kommentar för ert misstag.


signatur

Det var detta...

Medlem
Skrivet av ruva:

Lite varning på sin plats att inte plåga sig att nå 100%. Tänker på 2:an där en bugg gjorde att man inte kom upp i mer än 99,8% och efter 250 timmar beslöt jag att detta var sista gången jag försökte klara ett spel fullt ut. Tack för den Avalanche och att ni aldrig bjöd på en kommentar för ert misstag.

Orsaken till varför jag inte orkat fortsätta, kom väl ca 80-85% tror jag. Har sett en video av någon som lyckats komma åt vattentornet och de lådor som saknats, men minns inte hur svårt det var att aktivera det som krävdes. Svagt av Avalanche att inte patcha det.

Är ändå taggad av trean och hoppas att det blir jättebra.


signatur

1700X | NH-D15 | GTX 1070 Ti Strix | 16GB DDR4 | 500GB SSD | 2TB HDD

Medlem
Skrivet av ArcticFire:
Skrivet av ruva:

Lite varning på sin plats att inte plåga sig att nå 100%. Tänker på 2:an där en bugg gjorde att man inte kom upp i mer än 99,8% och efter 250 timmar beslöt jag att detta var sista gången jag försökte klara ett spel fullt ut. Tack för den Avalanche och att ni aldrig bjöd på en kommentar för ert misstag.

Orsaken till varför jag inte orkat fortsätta, kom väl ca 80-85% tror jag. Har sett en video av någon som lyckats komma åt vattentornet och de lådor som saknats, men minns inte hur svårt det var att aktivera det som krävdes. Svagt av Avalanche att inte patcha det.

Är ändå taggad av trean och hoppas att det blir jättebra.

Bra och kul blir det nog fast jag får vibbar av att det blir som med Fra Cry 4 = upphottad grafik och lite extra men samma visa en gång till. Men glöm att jag denna gång kommer försöka få 100%. Lite konstigt att Avalanche tigit ihjäl 99,8-buggen men 3:an kommer jag köpa ändå.


signatur

Det var detta...

1
Skriv svar