Rising Storm 2: Vietnam utannonserat!

Medlem
Rising Storm 2: Vietnam utannonserat!

Oh... my... fucking... GOOOOOOOD!!!!

Jag spelar fortfarande Red Orchestra 2 och Rising Storm dagligen. Det finns tamejfan inga roligare multiplayerspel. Jag har länge drömt om att dom ska göra ett spel om Vietnam, vilket dom nu gör! Är detta verkligen på riktigt???

Medlem

MADDAFAKKING WOW


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Förövrigt nu när jag har sansat mig lite. Undrar om detta är In Country Vietnam eller om Tripwire har gjort detta själva.

http://www.incountrygame.com/


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av Hymer:

Förövrigt nu när jag har sansat mig lite. Undrar om detta är In Country Vietnam eller om Tripwire har gjort detta själva.

http://www.incountrygame.com/

"We know this will come up a lot so we will just say that Pop Smoke is not involved with the Rising Storm Vietnam sequel; there is no In Country Vietnam content at work and to our knowledge we don't share any developers.

We are separate projects.

We've been quiet over the last 4 months as we lay the groundwork for In Country on UE4 and we hope you'll like what you see when we are ready to reveal"

Medlem

Wohoo! Kan det va ett spel som är i samma anda som Vietcong i multiplayer!?! Eller bättre?
Spenderade många timmar och rollspelade på 6th sense med vietcong..awesome tider


signatur

Nintendo Switch: SW-2771-7512-1037
Steam: Worebit
Xbox: Worebit
Ps4: Vorebit

Medlem

OMG OMG OMG! Givet köp! (no pre-order)


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

k3m
Medlem

Jag fördömer oftast skjutargenren, pga olika saker. Fast det här ser inteessant ut. Kul, för det var länge sedan ett skjutarspel fångade mitt intresse

Medlem

OMG! Världens bästa nyhet!!!! Red orchestra 2 / Rising Storm är nog det bästa spelet man kan spela med en polare. Lirar det dagligen. KUNG!

Medlem

RO2 + tillhörande expansion är det roligaste FPS jag spelat, så att dem skall göra ett till som dessutom utspelar sig i Vietnam är ju helt fantastiskt!

Inte övertygad än, men testar det säkert någon gång.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Medlem

Lär inte bli dåligt så ett köp blir det. Sen är frågan om det blir så bra som man vill.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Hoppas de här blir bra, minns dom gamla vietcongspelen som var sjukt roliga att spela på den tiden, men sjukt buggiga var som också!

Medlem

Anyone who runs, is a VC. Anyone who stands still, is a well-disciplined VC!

Medlem

Säger bara två ord: VILL HA!

Medlem
Inaktiv

Spelat ROH2 sen release, troligtvis den bästa mp shootern sedan vet inte när... Men rising storm imponerade inte alls lika mycket på mig.

Det har troligtvis mycket att göra med obalansen som finns mellan japanska kejsardömet och USA, när det kommer till vapen.

Med det sagt kan troligtvis Vietnam scenen passa gameplay bättre, då det är historiskt korrekt att ge både vc och vietnamesiska armén vapen som kan mäta sig med dem amerikanska, och inte enbart bolt action rifles och sunkiga sub-machineguns.


signatur

Mohawk

Medlem

JAAAAAAAAAAA! FUCK JA!

Har längtat efter ett bra vietnam-spel sen 2003 (när vietcong släpptes), fucking äntligen. Nu jävlar.

Ser fram emot att kunna kalla in napalm.

Medlem

Spelat RO 2 regelbundet sedan det släpptes och det är minst lika underbart som ettan, men det var något med Rising Storm som kändes väldigt annorlunda (även om jag nu spelar det också).

Så jag undrar hur jävligt det blir i Vietnam nu med tanke på hur vissa av banorna och miljön i RS var, där man sprang in i varandra för att man inte såg något


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Medlem

Får fortfarande sköna flashbacks från mina äventyr i BF:Vietnam. RO2 har varit den shootern jag trivts bäst med sedan dess, så ett köp lär det bli.

Medlem

Hade hoppats på RO2 eller liknande men det här kan bli grymt. RO2 är mitt favoritfps tror jag! : )))))

Har de gått över från UE till Frostbite? Ser ut som och låter som det.

Medlem

Sjukt sexistiskt att man inte kan köra som kvinnligt soldat


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av pelson:

Har de gått över från UE till Frostbite? Ser ut som och låter som det.

hahaha den dagen EA skulle tillåta något annat företag röra ens frostbite med tång, då är jag 90 år gammal med en tumör lika stor som en monstertruck och samt att EA fått ett samvete.

= detta kommer nog aldrig hända under min existens

Medlem

FAN VAD NICE!!!

Medlem
Skrivet av pelson:

Har de gått över från UE till Frostbite? Ser ut som och låter som det.

Inte en chans.

Medlem

Får flashbacks från tider då Vietcong var det senaste och jag hade 5 datorer hemma med bara 1 spel installerat, Vietcong.
bästa FPS minnena från det spelet och Vietnam krig har alltid känts så rätt efter det.

Medlem

kass grafik, kassa animationer. ser ut som 2009, nej tack

Medlem
Skrivet av jamorro:

kass grafik, kassa animationer. ser ut som 2009, nej tack

Your loss!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

1
Skriv svar