Se mer gameplay från Star Wars: Battlefront!

Robot
Se mer gameplay från Star Wars: Battlefront!

Dice visar upp coop-läget där du måste försvara dig mot vågor av fiender - stormtroopers siktar lika dåligt som alltid.

#nyhetstips, #electronic-arts, #star-wars-battlefront


Medlem
Se mer gameplay från Star Wars: Battlefront!

Nice, det här hade MYCKET mer Star Wars-känsla än förra filmen.

Medlem

Håller med, detta kan bli något!

Medlem

Ser ut att kunna bli skoj. Det verkar som att det har mer gemensamt med de gamla Battlefront-spelen snarare än Battlefield, vilket jag ser som ett stort plus. Blir väl till att testa "betan" så fort den släpps.

Medlem

Det ser faktiskt riktigt fett ut! Sen får man ju räkna att det blir cirka hälften så fett när det släpps, som det brukar gå till dessa dagar.

Medlem

Ser riktigt bra ut, och verkar köras på en PS4, kan det verkligen stämma? Är inbiten ps4-gamer men känns som det ser FÖR bra ut...

Inaktiv

Neat! Förhoppningsvis kommer skiten inte att bli konsolfierad.

Inaktiv
Skrivet av Zidious G:

Det ser faktiskt riktigt fett ut! Sen får man ju räkna att det blir cirka hälften så fett när det släpps, som det brukar gå till dessa dagar.

Sen får man ju inte glömma att grafiken också skalas ner så att det flyter hyfsat i 30 fps.

Medlem

jag älskar ljudeffekterna

Medlem

Två rebeller vs hundra stormstroopers plus Tie Fighters etc? Okay det är Star Wars men wtf, inte ens filmerna är på den nivån ? Jag hade hoppats på ett mera "realistiskt" Star Wars-lir.

Medlem
Skrivet av Segas:
Skrivet av Zidious G:

Det ser faktiskt riktigt fett ut! Sen får man ju räkna att det blir cirka hälften så fett när det släpps, som det brukar gå till dessa dagar.

Sen får man ju inte glömma att grafiken också skalas ner så att det flyter hyfsat i 30 fps.

Videon visas ju i HD i 60 fps

Medlem

Men alltså...

I bara denna videon hörde jag Wilhelm-skriket fyra gånger. Det är inte roligt.

Jag förstår att det är en tribute och att det kanske är en kul grej i en film eller så. Men fyra gånger i en video blir liksom för mycket, och då förstör det immersion istället. :/ Iallafall för mig.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Förhoppningarna har gradvis ökat från "meh... mer BF4" till "o fan" ju mer jag hört/sett om det

Medlem

Ser riktigt bra ut, de måste dock ha spelat på very easy för det där såg ju skrattretande förlåtande ut


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem
Skrivet av flamgorilla:

Ser riktigt bra ut, de måste dock ha spelat på very easy för det där såg ju skrattretande förlåtande ut

Det är nog för att kunna göra ett vettigt demo. Om de setat och gömt sig hela tiden och/eller dött, hade det nog varit ännu mindre intressant.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Inaktiv
Skrivet av Alexander7938:
Skrivet av Segas:
Skrivet av Zidious G:

Det ser faktiskt riktigt fett ut! Sen får man ju räkna att det blir cirka hälften så fett när det släpps, som det brukar gå till dessa dagar.

Sen får man ju inte glömma att grafiken också skalas ner så att det flyter hyfsat i 30 fps.

Videon visas ju i HD i 60 fps

Utan tvekan en emulering från arbetsstation, därav allt scriptade.

Skrivet av Stag:
Skrivet av flamgorilla:

Ser riktigt bra ut, de måste dock ha spelat på very easy för det där såg ju skrattretande förlåtande ut

Det är nog för att kunna göra ett vettigt demo. Om de setat och gömt sig hela tiden och/eller dött, hade det nog varit ännu mindre intressant.

Vid många liknande uppvisningar brukar man också köra med odödlighet.

Medlem

Helt plötsligt vill jag ha ett nytt Republic Commando.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Skönt! Inget mer "lock-on" , roliga dogfights istället!

Medlem
Skrivet av Seraium:

Helt plötsligt vill jag ha ett nytt Republic Commando.

Ett av dom bästa Star Wars-spelen någonsin!

Medlem

Önskar att de komponerat lite ny musik till det. Blir jobbigt värre att lyssna på starwars combat music konstant.

Medlem
Skrivet av Zidious G:
Skrivet av Seraium:

Helt plötsligt vill jag ha ett nytt Republic Commando.

Ett av dom bästa Star Wars-spelen någonsin!

Ja precis! Känns som att det är lite bortglömt...

Längtar efter en uppföljare!


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Sjuuuukt snyggt!

Medlem

PLAY SOLO OR CO-OP

Han?

Medlem
Skrivet av Harry Coma:

Sjuuuukt snyggt!

Och av dömma verkar de "bara" vara PS4 versionen.

Medlem
Skrivet av isedor89:

Två rebeller vs hundra stormstroopers plus Tie Fighters etc? Okay det är Star Wars men wtf, inte ens filmerna är på den nivån ? Jag hade hoppats på ett mera "realistiskt" Star Wars-lir.

Poängen med spelläget verkar ju vara överlevnad, eftersom de kallar det "Survival Mode".

Medlem

60 fps is the shizz nizz

Medlem
Skrivet av Stag:

Men alltså...

I bara denna videon hörde jag Wilhelm-skriket fyra gånger. Det är inte roligt.

Jag förstår att det är en tribute och att det kanske är en kul grej i en film eller så. Men fyra gånger i en video blir liksom för mycket, och då förstör det immersion istället. :/ Iallafall för mig.

Jag har för mig att först star wars filmen var först med att återanvända detta skrik och vore isf en förklaring till dess användning i spelet.

Håller med dock, det blir snabbt tjatigt.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Andyrew:

Ser riktigt bra ut, och verkar köras på en PS4, kan det verkligen stämma? Är inbiten ps4-gamer men känns som det ser FÖR bra ut...

Den grafiken och 60fps (som youtube-videon körs i) så tror jag inte det är PS4, men man kan ju hoppas. Men har inte sett nåt om de har sagt att det körs i 60fps på konsol så får väl anta det körs i 30fps där.

Inaktiv

Ser lite småstelt ut men tycker ändå det ser riktigt grymt ut. Star wars-temat är ju förföriskt iofs. Hoppas det blir bra! Snälla Jesus!

12
Skriv svar