Relationer i MMORPG's

Inaktiv
Relationer i MMORPG's

Hej, vi är tre studenter från Södertörns Högskola som forskar kring relationer i MMORPG's. Vi skulle vara oändligt tacksamma om du svarar på vår enkla enkät, länkad här nedan:

http://spreadsheets.google.com/embeddedform?formkey=dGNyb2dPX...

Tack på förhand!

Medlem

Done and done! Skulle vara skoj att få kolla på resultatet av er forskning sen!


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Inaktiv

Självklart! Vi lägger upp/länkar till rapporten när den är färdigställd!

Medlem

done


signatur

P.L.U.R

Testpilot

Heh , fyllde i den där men det blev lite konstigt då man skulle räkna hur mycket man spelade per vecka , försökte släta ut det under 1 års basis eftersom jag är periodare och spelar bara under 3-4 månader per år då spelsuget infinner sig.

Medlem
Medlem

Gjort. Fanns en del oerhört vaga grejer dock. Som denna pärla:

Har du pratat om personliga/privata angelägenheter med en spelvän som du inte skulle ha tagit upp med en offline-vän? *

Jag har gjort det med människor jag inte känner på bussen. Man har ju vänner till olika ändamål, vissa är man på ett sätt med(mer busig, festar med etc) andra pratar man mest ensam med om lite djupare grejer. Och eftersom man fick välja 'en offline-vän' så kan man ta vem som helst.

Fanns fler exempel men orkar inte gnälla.

Medlem

Då var det svarat ;D tyckte det var rätt lätt. Träffade ju min flickvän genom WoW ^^

Medlem
Skrivet av Elmacoo:

Då var det svarat ;D tyckte det var rätt lätt. Träffade ju min flickvän genom WoW ^^

Hook me up barkeep!

Medlem

Det är väldigt lätt att skaffa vänner i ett socialt spel som wow. Spelar man dessutom på en RP server blir det ännu mer socialt och inte svårt alls att till slut finna sig med nära vänner.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

Done


signatur

Game long and prosper

Medlem
1
Skriv svar