Wow Setup hjälp!

Inaktiv
Wow Setup hjälp!

Ska köpa en begagnad dator och jag är osäker på om jag kommer kunna spela Wow på nästan högsta grafiken utan fps lags!

Intel Core 2 Duo E6550 2,33/2,34 GHz
2 GB Internminne
Grafikkort ATI Radeon HD 3850
Skärm LG LCD 19"

Tror ni att den kommer klara av nästan högsta upplösning utan några lags? snackar inte dalaran nu, n vanlig WSG/bg/10-man raids.

Skriv också om ni tycker att något borde vara bättre etc!

tack i förhand

Medlem

En av mina datorer har precis de specifikationer som du skrivit, dock med 22" 1680x1050 och klarar WoW utan större problem. Formaterade den precis så kan inte ge några exakta fps siffror eller inställningar men det som kan bli lite krångel är om du vill köra shadows och view distance på max, annars är det riktigt stabilt. Du har iofs mindre skärm och därav mindre upplösning så det funkar säkert.

Lirade själv på Kazzak som var en överlag riktigt ostabil server, vet dock inte hur det är längre men då var prestanda inga större problem med det systemet.

Av ren nyfikenhet skulle jag vilja veta vad du får ge för datorn?

Inaktiv

4000 ville han sälja den för...Då får jag skärm, microsoft 3.0 mus, och ett gaming tangentbord vilket jag tycker är ganska viktigt.

Men så du tror att jag borde klara medium / high utan några lags och rätt okey fps?

1
Skriv svar