Mad Max – se gameplay med slagsmål och fordonsstrider!

Robot
Mad Max – se gameplay med slagsmål och fordonsstrider!
Medlem
Mad Max – se gameplay med slagsmål och fordonsstrider!

blir lätt ett köp.

Medlem

Ser riktigt coolt ut!

Medlem

När ska utvecklare sluta göra så att ai:n står och väntar på sin tur att bli ihjältagen när man slåss? Så jävla trött på det.

Medlem
Skrivet av SnelHest:

När ska utvecklare sluta göra så att ai:n står och väntar på sin tur att bli ihjältagen när man slåss? Så jävla trött på det.

Jo 5 sekunder in o allt mitt intresse för spelet försvann, tråkigare system finns inte...

Medlem

Påminner lite om Rage,


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Det där är ju Batman i MadMax skrud..
Batman är ju inget dåligt spel. så jag håller tummarna att bilåkandet/bilskjutandet är den största biten i spelet.

Inaktiv

Kan säkert bli skoj men är det inte rätt osmidigt att släppa det så långt efter filmen? Vore väl smidigare att ha släppt spelet i samma veva?

Medlem
Skrivet av eatem:

Kan säkert bli skoj men är det inte rätt osmidigt att släppa det så långt efter filmen? Vore väl smidigare att ha släppt spelet i samma veva?

Eftersom den är ganska bortkopplad från filmens story så spelar det inte så stor roll, och jag tar hellre ett färdigt spel än ett utstressat sådant.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av SnelHest:

När ska utvecklare sluta göra så att ai:n står och väntar på sin tur att bli ihjältagen när man slåss? Så jävla trött på det.

De har väl inte lyckats få till ett system som inte ser ut som ett arkadspel samtidigt som man inte blir gruppvåldtagen.

k3m
Medlem

Jag gillar skarpt det jag ser. Bara några få småsaker som irriterar mig

k3m
Medlem
Skrivet av Rwaat:
Skrivet av SnelHest:

När ska utvecklare sluta göra så att ai:n står och väntar på sin tur att bli ihjältagen när man slåss? Så jävla trött på det.

Jo 5 sekunder in o allt mitt intresse för spelet försvann, tråkigare system finns inte...

Det här är en av småsakerna som irriterar mig

Medlem
Skrivet av Rwaat:
Skrivet av SnelHest:

När ska utvecklare sluta göra så att ai:n står och väntar på sin tur att bli ihjältagen när man slåss? Så jävla trött på det.

Jo 5 sekunder in o allt mitt intresse för spelet försvann, tråkigare system finns inte...

Har du ens spelat några av spelen som stridssystemet finns i? Det kommer från Batman-spelet först och finns även i Shadow of Mordor.

I det senare så är det enklare strid i början, men allt eftersom trappas det upp och flera anfaller dig samtidigt och du måste kunna hantera det.

Har de gjort på samma sätt i Mad Max så blir det svårare allt eftersom, vilket är en bra mekanik så man lär sig systemet först och allt eftersom man blir bättre blir spelet svårare.

Inaktiv

Ganska svårt att få de att låta bra gällande stridsssystem på svenska. Dra de på engelska så blir de lite ballare.

k3m
Medlem
Skrivet av desert_games:

Ganska svårt att få de att låta bra gällande stridsssystem på svenska. Dra de på engelska så blir de lite ballare.

Nah! Jag tycker det låter löjligt på engelska.

Inaktiv
Skrivet av Buio:
Skrivet av Rwaat:
Skrivet av SnelHest:

När ska utvecklare sluta göra så att ai:n står och väntar på sin tur att bli ihjältagen när man slåss? Så jävla trött på det.

Jo 5 sekunder in o allt mitt intresse för spelet försvann, tråkigare system finns inte...

Har du ens spelat några av spelen som stridssystemet finns i? Det kommer från Batman-spelet först och finns även i Shadow of Mordor.

I det senare så är det enklare strid i början, men allt eftersom trappas det upp och flera anfaller dig samtidigt och du måste kunna hantera det.

Har de gjort på samma sätt i Mad Max så blir det svårare allt eftersom, vilket är en bra mekanik så man lär sig systemet först och allt eftersom man blir bättre blir spelet svårare.

Men i Shadows of Mordor spelade det ingen roll hur många som anföll. Innan en fiende anföll dök det upp ett Y/en trekant och allt saktade ner, då tryckte man bara på knappen så blockade man. Det var svårt att misslyckas med det, spelade ingen roll om det var 3 eller 20 fiender.
Det enda som var svårare var specialgubbarna.

Medlem

Nä, som jag sa från början.


signatur

autograph

jkw
Medlem

Inväntar Collector's Edition, sedan blir det förhandsbokning!

Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av Rwaat:
Skrivet av SnelHest:

När ska utvecklare sluta göra så att ai:n står och väntar på sin tur att bli ihjältagen när man slåss? Så jävla trött på det.

Jo 5 sekunder in o allt mitt intresse för spelet försvann, tråkigare system finns inte...

Har du ens spelat några av spelen som stridssystemet finns i? Det kommer från Batman-spelet först och finns även i Shadow of Mordor.

I det senare så är det enklare strid i början, men allt eftersom trappas det upp och flera anfaller dig samtidigt och du måste kunna hantera det.

Har de gjort på samma sätt i Mad Max så blir det svårare allt eftersom, vilket är en bra mekanik så man lär sig systemet först och allt eftersom man blir bättre blir spelet svårare.

Anledningen till att jag inte tagit mig igenom något av Batman-spelen är just stridssystemet...

Medlem
Skrivet av SnelHest:

Anledningen till att jag inte tagit mig igenom något av Batman-spelen är just stridssystemet...

Möjligt att det inte var perfekt i första spelet, men det är mycket bättre numera. Systemet fungerade utmärkt i Shadow of Mordor. Arkham Knight släpps om några dagar bara, får se hur de utvecklat systemet vidare där också.

Inaktiv

Blir ett dag 1 köp för mig dirr gällande detta. Ser ju helt fantastiskt ut
Va totalt fast när jag såg han köra ner i djupa sanden haha

Inaktiv

men "Shadow of Mordor" hade gärna gott haft en slider gällande Haglet i Amd -system....
av
mellan
high
Nvdia piss.

Monolith i all ära,men här kunde de vara lite tydligare om vilket system som sig bör. Inte först under loading screen..

Medlem

ser ut att kunna vara mer än väntat iaf


signatur

//monster

1
Skriv svar