Mer multiplayer-förödelse från The Division

Robot
Medlem
Mer multiplayer-förödelse från The Division

Såg mer intressant ut än deras andra gameplay,


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ser ju faktiskt riktigt härligt ut! Bra stämmning!

Ser dock inte hur något sammarbete någonsin kommer ske utanför ens egen grupp, så fort extraction timern närmar sig slutet kommer folk börja skjuta mot varandra.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Nu såg det intressant ut igen!

Medlem

yay, grafiska nedgraderingar -.-

Medlem

Fyfan vad härlig gameplay, blev väldigt förvånad, verkar vara Instance based MMO som Destiny? med RPG element. Blir Instaköp för min del, såg riktigt bra ut!

Medlem

Mäh, tappat suget för detta nu.

Medlem
Skrivet av tuckdragon:

yay, grafiska nedgraderingar -.-

Får hoppas att det spelet ser ut som det gjorde första gången de visade upp det på E3 på PC i alla fall.

Utöver den grafiska nedgraderingen så ser spelet intressant ut i vilket fall som helst.

Häftigt virus som inte kan ta sig över ett staket. Fruktansvärt distraherande med alla namnbrickor som flyter omkring. Helt onödigt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Mmmm I like!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

men boring! jag vill inte se mina fiende backom vägen wtf!!!! lite svårare tack ända man blev lite irriterad på se att göra det så lätt

FM-guru
F.d. Sisyr

Huden är enormt irriterande och in your face, men annars ser det ut att kunna bli underhållande.

Medlem

Healing grenades, wtf :P. Jag vill inte vara negativ, määän, det ser inte så där JÄTTE roligt ut. Känns som man har spelat detta ganska många ggr innan.

Medlem

Kommer helt klart bli mitt nästa to-go-to lir tror jag. Längtar oerhört mycket.

Inaktiv

Ubisoft som vanligt kör på episka downgrades och shaftar PC folket hårt i baken... synd som fan men ingen nyhet när det gäller detta folk *suck*

Först va det Watch Dogs, Sen assasins creed unity, Nu är det Devision o rainbow 6 dom förstör totalt.
Vad är näst? Nya ghost recon? Ni minns väl den där underbara draw distans man såg i "gameplay trailern". Det är bara att rå glömma.

Näää när vi får devision så kommer det vara 30 fps låst, lagga, vara drop outs till höger o vänster och detaljerade högresolution texturer är bara att glömma... kanske efter 1 år o 12 patchar så kommer vi ha ett fungerande Divison..

Ivf så kommer jag spela sönder det, ser så EPISKT ut, har väntat så länge på ett lir som detta i storstadsmiljö. O Tom Clansy kan jag bara inte tacka nej till.. men för i helvete nu får det räcka med downgrades ubisoft era lata pengakåta äckel..

Medlem
Skrivet av Cpt_JackHammer:

Ubisoft som vanligt kör på episka downgrades och shaftar PC folket hårt i baken... synd som fan men ingen nyhet när det gäller detta folk *suck*

Först va det Watch Dogs, Sen assasins creed unity, Nu är det Devision o rainbow 6 dom förstör totalt.
Vad är näst? Nya ghost recon? Ni minns väl den där underbara draw distans man såg i "gameplay trailern". Det är bara att rå glömma.

Näää när vi får devision så kommer det vara 30 fps låst, lagga, vara drop outs till höger o vänster och detaljerade högresolution texturer är bara att glömma... kanske efter 1 år o 12 patchar så kommer vi ha ett fungerande Divison..

Ivf så kommer jag spela sönder det, ser så EPISKT ut, har väntat så länge på ett lir som detta i storstadsmiljö. O Tom Clansy kan jag bara inte tacka nej till.. men för i helvete nu får det räcka med downgrades ubisoft era lata pengakåta äckel..

Skulle va kul att få se hur det ser ut på Pc nu , för jag antar att detta va Ps4-versionen .
Men som sagt, ser riktigt kul ut ändå

Inaktiv

Kan man inte blockera gnälliga användare än?


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Skrivet av Freffo:
Skrivet av tuckdragon:

yay, grafiska nedgraderingar -.-

Får hoppas att det spelet ser ut som det gjorde första gången de visade upp det på E3 på PC i alla fall.

Utöver den grafiska nedgraderingen så ser spelet intressant ut i vilket fall som helst.

du menar precis som watch dogs och the witcher 3? xD

spelet ser ut att ha bra gameplay iaf, men ändå tråkigt :/

http://www.gamersyde.com/hqstream_tom_clancy_s_the_division_e... LOSSLESS

Orkar inte att först twitch sedan genom youtubes compressor.

Inaktiv
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

Kan man inte blockera gnälliga användare än?

Tycker nästan det är mera synd att det fortfarande finns folk under 2015 som inte klarar av att personer har delade åsikter hahaha...
Trodde det mest va 12-15 åringar som satt fast i det träsket fortf ^^ ...

Jag menar majoriteten av folket här inne på FZ har förstått att smaken är som baken, delad.

Medlem

Okej, det är nu uppenbart: spelföretag bör ALDRIG visa NÅGONTING av sitt spel innan spelet är färdigt. Nedgraderingsgnäll hit och dit, dra åt helvete med ert jävla gnäll. Ni gör antaganden som ingen vet om det ens stämmer - och det enda ni gör är gråta som småbarn över någonting banalt samtidigt som ni straffar spelföretagen för att de visar upp sina spel innan de är färdiga.

Eftersom ni är så self-entitled att ni börjar gråta floder så fort minsta lilla ryktet om en "grafisk nedgradering" så bör ingen bli förvånad ifall det slutar komma trailers och bilder in-engine innan spelet är i sista steget innan release. Varför? För att ni är inkompetenta småbarn som inte fattar att det finns en utvecklingsprocess och att grafiken i ett spel aldrig kommer se likadan ut så tidigt i utvecklingen som första visningen av The Division som det kommer göra vid release. Det har med optimisering att göra. Det har med level design att göra.

Det är ingen hemlighet varför spelen som fokuserar uteslutet på att pusha grafiken saknar djup som spel, och varför de har så många problem. Men visst, föredrar ni att The Division ska vara en fotorealistisk korridorsshooter så be my guest, tur är att ni inte har kontroll över utvecklarna. Ett spel brukar se som snyggast ut när det faktiskt knappt finns något spel, eftersom det med tiden fylls ut med detaljer och allting som får världen att andas och kännas trovärdig, gör att grafiken måste skäras ner på andra sätt för att kunna hålla samma prestanda utan att höja hårdvarukraven. Detta händer bokstavligen vartenda AAA-spel som utvecklas.

Så snälla, sluta gnäll om sånt här innan spelet ens släppts, för ni kommer bara säga till så att vi slutar få gameplay trailers till att börja med då ni uteslutet straffar utvecklarna för att de visar upp sitt spel. Ett tips är att vakna upp i verkligheten och inse att trailers inte nödvändigtvis reflekterar slutprodukten och att det du ser i en gameplay trailer tidigt i utvecklingen inte är någonting ni är det minsta lilla berättigade till by default. Utvecklarna lovar inte er att spelet kommer se ut exakt som det gör när de visar första videon.

Watch_Dogs gör ni rätt i att gnälla över, eftersom det spelet faktiskt fick falsk marknadsföring. Det fick inte The Witcher 3. Och än så länge har vi ingenting som tyder på att det är fallet med The Division heller.

Inaktiv
Skrivet av Cpt_JackHammer:
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

Kan man inte blockera gnälliga användare än?

Tycker nästan det är mera synd att det fortfarande finns folk under 2015 som inte klarar av att personer har delade åsikter hahaha...
Trodde det mest va 12-15 åringar som satt fast i det träsket fortf ^^ ...

Jag menar majoriteten av folket här inne på FZ har förstått att smaken är som baken, delad.

Gnäller bara för att en etta är där ist för en nolla


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Ser grymt ut. Kan inte bestämma mig för om det blir att skaffa till PS4 eller PC, av det jag sett blir jag nog nöjd med båda så det blir till att luska ut om några man känner kommer skaffa det till någon plattform.

1
Skriv svar