Hackad, för andra gången..

Medlem
Hackad, för andra gången..

Tjo!

Blivit hackad en gång på wow-kontot.

Blev igår hackad på hotmailen som de använt fort för att stänga mig ute både från mailen och wow.

I båda fallen hade jag ett kvinnonamn som lösenord.

När jag försöker med frågan för att få lösenordet så står det på kinesiska "Namnet på ditt första husdjur"...

Börja inte 2010 med att vara en idiot som jag och byt lösenord till något komplicerat!;)

Medlem

Jag har börjat 2010 med att köpa en authenticator. Väl spenderade 70kr!


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem

Beställde en authenticator för 2 veckor sedan, verkar ha försvunnit på posten. Vore mycket skönare att kunna köpa det i Sverige.
Annars fungerar det ju på iPod/iPhone och vissa mobiler.

Hur lång tid tog frakten för dig Achronos?

Testpilot

För mig tog de bara några dagar , det roliga var att det var UPS eller DHL bud direkt till dörren som kom o de vägrade lämna det i lådan utan man måste va hemma med underskrift för o lämna den o de kommer ju aldrig efter kontorstid, suck.

Jee
Medlem

Hur blir ni hackade? Är det genom fake sidor? Tror att jag har bytt lösenord en gång sen release och aldrig blivit utsatt. :s


signatur

Eller inte?

Medlem

Jag blev hackad av ett spyware som smög sig in, vart ifrån har jag ingen anning. Efter det köpte jag en authenticator, så jävla skön grej. Kan jag säga mitt inloggnings namn och användarnamn till alla gold trading kineser och bara skratta för de behöver den lilla dosan också

1
Skriv svar