testar en bloggform, vill ha kritik / veta om den är värdelös

Medlem
testar en bloggform, vill ha kritik / veta om den är värdelös

jag och 2kompisar lvlar upp (för 5gången) nya chars efter att vi slutat med semi-hardcore pve.

då en kompisarna valt att blogga enbart om wowandet och inte något annat så undrar jag, är det roligt att läsa?

[http://caiythy.blogspot.com/]

tyvärr är det bara 3st post hitills och hon har väll inte riktigt kommit in i det än med fortfarande kanske roligt med kritik

läste igenom fz regler och hittade inget om att länka till andra bloggar utanför fz.se (då hon är brittisk så var inte fz.se någon direkt val)


signatur

Intel kvadrubbelcore 400ghz, 6k interminne 10000mhz, 5yotabite hårdisk, Radeon 7770x6 10gb.

Medlem

För mig är den värdelös... men det finns säkert andra som gillar den.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Mjo... Känns väldigt 90-tal på nåt sätt :P. Den rosa färgen hjälpte inte btw.

Inaktiv

Att Blogga är så 00

I alla fall vardagsbloggning som:
"Idag var vi och köpte en Extern Hårddisk på Siba men vi tittade först på El Giganten men där var dem slut. Vilken tur att vi inte åkte till Siba först och sen åkt till El Giganten!"

Det är ok om man bloggar om något som folk hoppas lära sig någonting utav. Något man är först eller ledande i. Jag tror WoW har över 12 miljoner spelare så det är hyfsat svårt att vara först eller ledande i detta.

Säg att du flyttar utomlands istället, säg Korea? Där är iaf inte 12 miljoner svennar och skriver om vad för intressant de stötte på idag.

Ledsen men, jag är iaf grymt trött på bloggar av folk som "vardagsbloggar" och bara skriver av sig vad de gjort under dagen och hoppas på att någon kommenterar!

De tillför inget intressant alls!


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Du får twittra istället. 140 tecken borde täcka upp det man gör i wow ganska bra. Kanske inte när man levlar dock?
Roligt att bry sig om loot på level 57 dock. Men Tarren Mill har inte förändrats?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

varför inte bry sig om loot på den lvl
och Tarren Mill är väldigt annorlunda nu när Ensidia är där


signatur

Intel kvadrubbelcore 400ghz, 6k interminne 10000mhz, 5yotabite hårdisk, Radeon 7770x6 10gb.

Medlem

Kan inte annat än att hålla med Sipmo om att man inte tycker det är roligt att läsa "vardagsbloggar". Idag gjorde jag.... och köpte....

Känns ganska tråkigt att läsa, går inte genom att kolla på bloggen nu se om den ser tråkig ut.


signatur
Medlem

jjo men skrev i titeln att ja ville veta om den var värdelös så tack för alla svar ^^


signatur

Intel kvadrubbelcore 400ghz, 6k interminne 10000mhz, 5yotabite hårdisk, Radeon 7770x6 10gb.

Medlem

Jag vet inte varför, men jag blev smått road av något skäl. Har aldrig läst en wowblogg som inte var "amagad jag ska maxxa alla lvls före alla andra och alla är noobs". Iofs så har jag bara läst en sådan.
Skäms nästan lite nu :l


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem
Skrivet av Ludolf:

...och Tarren Mill är väldigt annorlunda nu när Ensidia är där

Nej, eller ja, i den mening att det blev så jävla mycket värre. Lag, småungar som spammar vart man än är. Det sämsta som kan hända för en realm är att Ensidia flyttar dit.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

1
Skriv svar