Omröstning: Vem vann E3?

Medlem

Bethesda helt klart.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Bethesda, DOOM och Fallout 4, nuff said:P

Medlem

Sony vann solkart.

Medlem

Gamers vann. Fantastiskt E3 för alla.

Medlem

Bethesda & Square-Enix <3

Medlem

Doom får all min kärlek. En liten skvätt går förstås till Battlefront.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

hololens verkar vara alla testarnas vinnare

Medlem
Skrivet av viktorelius:

Hur vann Sony?

Last Guardian är typ 6 - 7 år in the making.
Guerrilla games har väl gång på gång visat att de inte kan berätta en historia.
FF7 dels inte ps4 exklusiv dels som någon påpekade härinne "probably 6 - 7 years in the making".
Inget om Morpheus, inget om God of War, inget om Gran Turismo
Uncharted såg fantastiskt ut och är ett givet köp men kom inte och såg att Sony gjorde ett bra E3. Det var ok

Dessutom "we are hopeful that Last Guardian will be released 2016" alltså kom igen.

Microsoft. Ny kontroll som såg så jävla grym ut. Gears 4, Gears Ultimate, bakåt kompatibelt (och på deras vid sidan om konferens bekräftade man att det rör sig om större delen av deras katalog av värde), Halo 5, Hololens, Forza 6, Tomb Raider m fl. Dessutom Oculus och flera VR tillverkare kommer stödjas av Xbox one.

Jag äger både ett PS4 och ett Xbox One och jag skiter fullständigt i vem som vinner men att påstå att Microsoft inte är en given vinnare är bara fjantigt och dessutom kommer Q4 och Q1 bättre än FZ visa oss vem som vann.

Det är väl ändå upp till betraktaren att avgöra? Jag tycker att Microsoft hade ett bra E3, men det enda som riktigt kittlade i min kista var Forza 6 och Sea of Thieves. Jag hittade fler titlar hos Sony som intresserade mig, således tycker jag den konferensen var bättre.


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem

Tyckte bäst om Todd Howard när han presenterade Fallout 4 och Shelter. Kändes naturlig.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av Oakenborn:

Tyckte bäst om Todd Howard när han presenterade Fallout 4 och Shelter. Kändes naturlig.

Todd Howard är riktigt bra, skön att lyssna på, avspänd, en del humor men fokuserar ändå på det som är viktigt.

Medlem

Trams, ingen vann, snarare att båda konsolerna är fortfarande förlorare som försöker limitera spelglädjen för gamers och tvinga på dom platformar.

Frågan är väl mer, Vad tyckte du vart mest intressant? vad lockade dig mest?

Well för mig vart det fallout 4. inga andra spel intresserade mig direkt.

Samma skräp vi får år efter år i andra namn bara att dom får lite mer grafik, lite bättre finslip inget nytt direkt.

det samma kan man ju delvis säga om fallout, men om du tittar noga dom nya sakerna du kan göra i fallout 4 jämnfört med gamla så är det mycket mer du kommer kunna göra.

Så det står inte och trampar och bara lever på sitt gamla system och miljöval.

dock hade jag velat se ett MP läge 2manna co-op i fallout att vara möjligt(utan VATS ifall man ej kan klura ut ett bra system till det i MP givetvis)

Medlem

förstår inte hur folk kan säga att sony vann över xbox. Sony hade inte ett skit att komma med. ff7 remake ja i all ära men inte eklusivt plus ingen lär får spela de innan 2018 minst. 2024 i square Enix takt.

Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av Oakenborn:

Tyckte bäst om Todd Howard när han presenterade Fallout 4 och Shelter. Kändes naturlig.

Todd Howard är riktigt bra, skön att lyssna på, avspänd, en del humor men fokuserar ändå på det som är viktigt.

Jag håller med. Han är precis som alla andra på E3 innerst inne vill vara. Jag såg väldigt många personer som försökte vara naturliga och avspända och roliga. Men det faller tyvärr ofta ganska platt. Det känns när det inte är äkta. På samma sätt känns det när det är äkta. Skål för Todd Howard!


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Lol att så många röstar på Sony.. Helt otroligt. Ni kan inte sett något annat på E3.

Avstängd
Skrivet av Emsa:

Lol att så många röstar på Sony.. Helt otroligt. Ni kan inte sett något annat på E3.

Lol att så många är upprörda över en omröstning som endast avspeglar enskilda individers åsikter... Helt otroligt.


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem

Sony, sen Bethesda. Fallout 4 ser väldigt bra ut men det överraskande Horizon såg också väldigt bra ut samt Uncharted 4 som igen lyckades imponera. Bara för att nämna höjdpunkterna ur min synvinkel.


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

Medlem

Square enix vann! Bajs för dom kommer inte att göra FFVII Turordnings baserat...........

Inaktiv

Bethesda först, Sony hade mer att komma med än Xbox.

Medlem

Jag vet ej om jag börjar bli gammal eller bara är kräsen.
Men det enda som fick mig att lyfta lite på ögonbrynen var horizon zero dawn. Allt annat visste man redan om, eller så vara bara meh.


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Hur vinner man en mässa vars syfte är att hypa spelarna?

Spel i maskinen PC eller konsol är det enda som räknas.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Sony kom ju solklart sist. Sen pc. Sedan är det ganska jämt. Sony hade fruktansvärt lite exklusiva titlar och inge. Ny teknik. Pc hade inte så många nyheter. Square Enix hade bra titlar men en fruktansvärt tråkig presentation. Har inte sett Nintendo för den intresserade mig inte.

Medlem

Vinnarna: Gamers!
Förlorarna: Fanboys som måste komma på argument om varför företag X vann!

Medlem

Tycker faktiskt både Microsoft och Sonys va sådär. Vi behöver mer AAA games, speciellt första parts. båda presenterade 2stycken och sedan tidigare har vi fått sjukt lite första parts AAA till denna generationen, gief moar!
Speciellt som The order va rena skiten

Inaktiv

Street Fighter V vann, alla andra spel är sekundära för mig just nu.

Medlem

Är det någon som inte har en ps4 och ändå röstat på Sony? Samma med XBOne och Microsoft.

Medlem
Skrivet av Augustus:

På Loading vinner Sony allt. På FZ vinner Microsoft och PC. Intressant.

Jag gillade Microsofts spel och satsning på ny teknik mest.

Av detta kan vi lära oss att man inte ska dra slutsatser av en omröstning 5 minuter efter att den startat.

Medlem
Skrivet av skywalker88:

Xbox vann ju över Sony med hästlängder. FF7 Remake i all ära men lycka till och se det innan 2018 och med tanke på sonys utvecklingstider på FF15 räkna med 8 år till på FF7

Nej i år är ett bra år att äga en Xbox. Men plus till betheseda

Lol, ja FF15 har tagit lång tid, men det är ETT spel, av hur många då? Dom har släppt några FF som började sin utveckling efter 15

Medlem

Microsoft och Hololens vann.

Medlem
Skrivet av Augustus:

Microsoft och Hololens vann.

Fallout 4! Klar vinnare var Bethesda


signatur

MattiAceGaming

Medlem
Skrivet av Deli:

såklart Bethesda kom först, dom kan fan konsten att leverera mediokra spel till massorna!

Mediokra spel? Är det därför jag oftast njuter mer av dom än spel som cod 42?

123
Skriv svar