Se 25 minuter riktig gameplay från Deus Ex: Mankind Divided!

Robot
Se 25 minuter riktig gameplay från Deus Ex: Mankind Divided!
Se 25 minuter riktig gameplay från Deus Ex: Mankind Divided!

Spelar "HE" just nu, och tråkigt nog är den grafiska motorn väldigt utdaterad redan nu. Det nya speler ser fräscht ut.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Synd att det fortfarande är så jäkla stelt. Ser ut som human revolution med bättre grafik bara. Vart lite besviken

Medlem

Tycker det såg bra ut, combat kanske inte är spelets starka sida men atmosfären och gameplayen verkar bli bra, sen är ju spelet alpha och kommer inte i år så dom har mycket tid att fixa till lite

Inaktiv

Shut up and take my money!

Medlem
Skrivet av Flugsaft:

Synd att det fortfarande är så jäkla stelt. Ser ut som human revolution med bättre grafik bara. Vart lite besviken

Det ser stelt ut för spelaren som visar spelar med en handkontroll thats why.

Hade det varit med mus och tangentbord, så hade det gått snabbare och abilitiy usage hade gått mycket snabbare, detta vart för visa, du får tänka även på att alla som spelar spel är inte snabba eller duktiga på spela direkt.

därav det såg stelt/slött ut.

Medlem

Behöver mer gult!

Jag tycker det ser riktigt bra ut, förbättringar på alla fronter jämfört med förra spelet.

Medlem

Ser ju ärligt talat rätt trist ut. Ännu en fps springandes inomhus i korridorer med halvkass grafik. Nejtack den här hoppar jag över.

Medlem

Ser ju intressant ut att dom utökat augmentationsmöjligheterna. Kändes alldeles för smalt i HE.

Är det konsolstyrningen som gör att ser det stelt ut?

Ikarus Dive-grejen känns för mycket som en teleport, så jag hoppas att dom lägger till lite transportsträcka på den.

Medlem
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av Flugsaft:

Synd att det fortfarande är så jäkla stelt. Ser ut som human revolution med bättre grafik bara. Vart lite besviken

Det ser stelt ut för spelaren som visar spelar med en handkontroll thats why.

Hade det varit med mus och tangentbord, så hade det gått snabbare och abilitiy usage hade gått mycket snabbare, detta vart för visa, du får tänka även på att alla som spelar spel är inte snabba eller duktiga på spela direkt.

därav det såg stelt/slött ut.

Det är inte så jag menar. Jag menar med mjukheten med vapnet när man rör på sig etc. om du kollar på tex halo 1 så hade det en mjukhet som många fps inte hade, och det var till stor anledning till att jag älska halo 1 för det gav mig en ny feeling med fps spel. I Deus ex när man rör på sig med bössan framme så rör den sig knappt det är det jag menar med stelhet. Det ser ut som att man "flyter" litegrann

Testpilot

Tycker det ser finfint ut! Verkar ha den rätta stämningen , samma typ av musik och samma tänk som Human Revolution.

Det mesta såg ut som förbättringar av det förra spelet.

Medlem
Medlem
Skrivet av Flugsaft:
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av Flugsaft:

Synd att det fortfarande är så jäkla stelt. Ser ut som human revolution med bättre grafik bara. Vart lite besviken

Det ser stelt ut för spelaren som visar spelar med en handkontroll thats why.

Hade det varit med mus och tangentbord, så hade det gått snabbare och abilitiy usage hade gått mycket snabbare, detta vart för visa, du får tänka även på att alla som spelar spel är inte snabba eller duktiga på spela direkt.

därav det såg stelt/slött ut.

Det är inte så jag menar. Jag menar med mjukheten med vapnet när man rör på sig etc. om du kollar på tex halo 1 så hade det en mjukhet som många fps inte hade, och det var till stor anledning till att jag älska halo 1 för det gav mig en ny feeling med fps spel. I Deus ex när man rör på sig med bössan framme så rör den sig knappt det är det jag menar med stelhet. Det ser ut som att man "flyter" litegrann

Det är bara sway och bob effekt.

Det är små potatis för en moddare att fixa ex, och bli inte förvånad ifall det kommer finnas när spelet släpps

iaf nu förstår jag vad du menar, ärligt talat bryr jag mig ej själv iofs för så många saker är orealistiskt med det och andra saker i fps spel.

Ingen skulle sprinta med vapen framme dina armar skulle vara som spaghetti, efter ett litet tag

Det visuella påminner om "KillZone" nu, men det gör ingenting.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar