Spelsamlingar och recensioner

Medlem
Spelsamlingar och recensioner

När man kikar på en spelsamling så finns det ju två kolumner med betyg - Mitt Betyg och Medelbetyg. Skulle det gå (utan behöva köra "format FZ: /u" och installera om WindowsFZ) att länka Medelbetygen så man kommer till respektive recension?


signatur
Antikvitet

Med nya layouten kommer också nya medlemssidor. Då kommer vi göra en revamp av spelsamlingarna.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Gött. Det ser jag fram emot.


signatur
Inaktiv

När ska ni Recensiera Empire Total War???.
Det ska ju vara årets PC-Spel?
Vad anser ni på FZ.se om Steam??

Redaktör

Så fort vi lyckas locka recensenten bort från slagfältet får du veta om Empire är en årets spel-kandidat.

FZ består av ett tiotal personer, alla med sina egna åsikter om saker och ting. Vi har alltså ingen kollektiv åsikt om Steam. Men jag gissar att ganska många tycker som jag: ett finfint spelutbud som blir bättre för var dag, hög nedladdningsfart; ett riktigt bra alternativ till att böka med dvd-skivor. Nackdelar: höga priser och oanständigt seg programvara.


signatur
Inaktiv

[quote=Tompa]Så fort vi lyckas locka recensenten bort från slagfältet får du veta om Empire är en årets spel-kandidat.

Hej "Tompa".
Tack för ditt svar. Jag håller med om att Steam har blivit bättre än det en gång var.
Det blev en missuppfattning (jag skrev fel) om "årets Spel", Jag menar vad ni på FZ:s tycker o anser om spelet Empire Total War. En Recision om spelet. Jag läser på många olika Spel-forum, får uppfattningen att det är Väldigt Många som har problem med Steam. Som jag, köpte spelet ifrån Gamer en spel-butik i Nordstan i Göteborg.
Jag hadde verkligen svårigheter med innstalationen, av en "fysiskt" köpt spel.
Jag tror det är något sorts fel med Steams servar, konstigt, verkar lite oseriöst när allt mer kommer att kretsa kring Steam, är det "växtvärk"?.
FM-09 Manager som nu har kommit in i "steamfamiljen" så var det många som hadde problem, men när det gällde det spelet så fanns det möjlighet att innstallera det utanför Steam, om man köpte det "fysiskt".
Jag hadde tur att spelet hadde en egen idiell sijt
FM-Sweden.se att få hjälp ifrån med uppdateringarna. Jag är ingen Data-Proffs som mång andra. Ska snart uppdatera min Profil, glad att jag har blivit en medlem av er igen.
M.v.h. Lasse...:)

nj
Medlem
Skrivet av lars9u:
Skrivet av Tompa:

Så fort vi lyckas locka recensenten bort från slagfältet får du veta om Empire är en årets spel-kandidat.

Hej "Tompa".
Tack för ditt svar. Jag håller med om att Steam har blivit bättre än det en gång var.
Det blev en missuppfattning (jag skrev fel) om "årets Spel", Jag menar vad ni på FZ:s tycker o anser om spelet Empire Total War. En Recision om spelet. Jag läser på många olika Spel-forum, får uppfattningen att det är Väldigt Många som har problem med Steam. Som jag, köpte spelet ifrån Gamer en spel-butik i Nordstan i Göteborg.
Jag hadde verkligen svårigheter med innstalationen, av en "fysiskt" köpt spel.
Jag tror det är något sorts fel med Steams servar, konstigt, verkar lite oseriöst när allt mer kommer att kretsa kring Steam, är det "växtvärk"?.
FM-09 Manager som nu har kommit in i "steamfamiljen" så var det många som hadde problem, men när det gällde det spelet så fanns det möjlighet att innstallera det utanför Steam, om man köpte det "fysiskt".
Jag hadde tur att spelet hadde en egen idiell sijt
FM-Sweden.se att få hjälp ifrån med uppdateringarna. Jag är ingen Data-Proffs som mång andra. Ska snart uppdatera min Profil, glad att jag har blivit en medlem av er igen.
M.v.h. Lasse...:)

Angående Steam så blev trycket nog lite för stort förra veckan då dels Empire: Total War (med demo) släpptes samt att Valve och Epic körde en gratishelg där man fick prova på fulla Unreal Tournament 3 så deras servrar var rätt rejält överbelastade. På det så visade det sig finnas en del buggar med Steam och Empire: Total War (vilket Valve fixade inom någon dag och släppte en uppdatering till Steam för).
Så det fanns nog många faktorer som spelade in till att det inte fungerade helt som det skulle i slutet av förra veckan.

1
Skriv svar