E3 2015 – De mest sedda filmklippen

Robot
E3 2015 – De mest sedda filmklippen
Medlem
E3 2015 – De mest sedda filmklippen

Hur kan folk inte titta sönder FF7 Remake videon?

Så underbar att se <3


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem

BAAAAAAAAATTLEEFROOOOOOOOOOOOONT!


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Inaktiv
Skrivet av Tapiwen:

BAAAAAAAAATTLEEFROOOOOOOOOOOOONT!

Hoooooooooloooooooleeeeeens

Medlem

Battlefront, battlefield 4-sci-fi - meh

Medlem

Alltså Sony fanboys är heeeeelt otroliga. Sonys E3 var uncharted och inget annat. Shenmue ... skojar ni? det har inte skrivits en rad kod och man inkluderar det i sin E3 presentation .... och fansen /journalister köper det? Nier2 och FF7 en animerad film och inget annat ... klart om två år om vi har tur. No mans sky? ju mer jag ser av detta spel desto mer inser jag att det kommer att bli urtrist.

Heeeelt otroligt besviken på Sony (jo jag har ett PS4 men fan jag börjar ångra mig).

Medlem

Idiotiskt och drygt med exklusiva spel.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Enda intressanta var Doom, Dishonored 2 och Battlefront Ja ok, nya Ghost Recon Wildlands verkar jäkligt intressant också

Medlem

Kul att Start wars The Old Republics nya trailer har fått snart 2 miljoner visningar på 5 dagar!

SWTOR Knights of the Fallen Empire : https://www.youtube.com/watch?v=Nzq9epS2b1A

Medlem
Skrivet av viktorelius:

Alltså Sony fanboys är heeeeelt otroliga. Sonys E3 var uncharted och inget annat. Shenmue ... skojar ni? det har inte skrivits en rad kod och man inkluderar det i sin E3 presentation .... och fansen /journalister köper det? Nier2 och FF7 en animerad film och inget annat ... klart om två år om vi har tur. No mans sky? ju mer jag ser av detta spel desto mer inser jag att det kommer att bli urtrist.

Heeeelt otroligt besviken på Sony (jo jag har ett PS4 men fan jag börjar ångra mig).

Är du i denna tråden också och försöker trycka ner Sonys E3? Jag är varken Sony eller Microsoft fanboy men jag tycker att Sonys va bättre mest p.g.a att jag vet att folk vill ha FF7 och det är en stordeal för vissa men eftersom jag inte är en FF fan så gillade jag deras No Man Sky som verkar klockrent. Folk får tycka vad dom vill utan att någon som du ska komma in och försöka trycka ner det!

Medlem

Fallout 4 HYPE!!

Inte ett dugg förvånad att FO4 har mycket mer än vad som är näst
populäraste spel. I den här artikeln så är FO4 fellänkad och det
är inte GamesHQMedia videon med +700k viewers (när jag skriver detta).
Battlefront verkar ointressant (i jämförelse) precis som alla andra spel.

I all ärlighet tycker jag artikeln är lite underlig och länkarna är totalt missvisande.
Jag skriver inte detta för att klanka ner på andra spel, det handlar om tycke och smak
och jag hade gärna testat flera andra titlar om det inte var för att jag är fullständigt
såld på Fallout.

Tionde november!!!

Edit!

Jag får korrigera mig själv eftersom jag bara tittade på spelnyheter
och det var inte vad artikeln handlade om.

Hololens med Minecraft ligger bara 200k views efter Fallout 4


signatur

MattiAceGaming

Medlem
Skrivet av Holmann:
Skrivet av viktorelius:

Alltså Sony fanboys är heeeeelt otroliga. Sonys E3 var uncharted och inget annat. Shenmue ... skojar ni? det har inte skrivits en rad kod och man inkluderar det i sin E3 presentation .... och fansen /journalister köper det? Nier2 och FF7 en animerad film och inget annat ... klart om två år om vi har tur. No mans sky? ju mer jag ser av detta spel desto mer inser jag att det kommer att bli urtrist.

Heeeelt otroligt besviken på Sony (jo jag har ett PS4 men fan jag börjar ångra mig).

Är du i denna tråden också och försöker trycka ner Sonys E3? Jag är varken Sony eller Microsoft fanboy men jag tycker att Sonys va bättre mest p.g.a att jag vet att folk vill ha FF7 och det är en stordeal för vissa men eftersom jag inte är en FF fan så gillade jag deras No Man Sky som verkar klockrent. Folk får tycka vad dom vill utan att någon som du ska komma in och försöka trycka ner det!

Men poängen är väl att kritiskt granska vad de olika företagen presenterar?

Sony presenterade i princip inget annat än en rad koncept och FF7 kommer till såväl PC som Xbox one .... men det är lite beside the point då vi fick se en presentationsfilm ... alltså FF7 spelbart sommaren 2017 köper jag men det är om två år och det är nog att vara sjukt optimistisk. Last Guardian ... ansvarig för släppet säger i en intervju efter Sonys presentation att de "hoppas" släppa det under 2016. No mans sky kommer inte under 2016 och ser faktiskt rätt tråkigt ut. Åk planlöst till planet X, scanna denna och ladda upp det du hittat. Åk planlöst till planet x2 scanna denna och ladda upp det du hittat .... hur många gånger kommer det vara kul att åka till planet x och scanna den? Uncharted såg fantastiskt fint ut, verkligen helt sanslöst snyggt och det spelet kommer april 2016 och vad gör jag med min PS4 fram tills dess?

I år släpps Halo 5, Gears of War ultimate edition, Forza 6, Rise of the Tomb Raider.

Som jag skrev i "rösta om" så äger jag både ett PS4 och Xbox one och bryr mig verkligen inte om fanboy biten men att Microsoft ägde E3 råder det väl inget tvivel om (av de två konsoltillverkarna).

Medlem

FFVII remake trailern har mer views än de flesta här (om inte alla). Varför är inte den med?

Medlem

Kingdom Hearts III HYPE!!!!

Medlem
Skrivet av Ascendancy:

Hur kan folk inte titta sönder FF7 Remake videon?

Så underbar att se &lt;3

för den var lam och kort. Gamla Tech-demot till PS3 är ju isf hundra gånger coolare.

1
Skriv svar