Här är lanseringstrailern för Batman: Arkham Knight

Robot
Medlem
Här är lanseringstrailern för Batman: Arkham Knight

Ja, alltså.. jag har alltid varit skeptisk till det här spelet.
Jag är en sci-fi gubbe, hands down men på något sätt så har jag varit orolig sen början att serien börjar komma ifrån sitt originella koncept
Kan inte låta bli att tänka på Batman Forever när allt blev ett levande disco från Tim Burtons Batman.

Sen att man kan köra sin batmobile överallt har inte blivit något drag för mig, känner bara att det kommer bli trångt, dåliga kontroller och lite frihet, time will tell.

Med det sagt så kommer det fortfarande bli ett köp, men jag är mentalt förberedd på att bli besviken.

Medlem

Jag gillar Muse, men det var enligt mig en dålig vald låt till trailern.

Hur som haver kommer jag spela skiten ur detta spel, men måste köra igenom Witcher 3 först.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Kunde inte hålla mig som sagt. Så förbokade för 288kr till PC! Hoppas på en bra pc-port. Man blir lite orolig att folk inte recenserat PC versionen ännu.... Hmm???

Får hoppas Sony köpt exklusiv recension till PS4an....

Men jag litar på Rocksteady. Mycket bra spelutvecklare!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Fezk:

Jag gillar Muse, men det var enligt mig en dålig vald låt till trailern.

Hur som haver kommer jag spela skiten ur detta spel, men måste köra igenom Witcher 3 först.

Antar att det är bovarna som "sjunger" den för texten är "men in cloaks, trying to devour my soul".

Ps: Tagga Bråvalla! #AssassinForSweden

Medlem

Stäng av ljudet på trailen och spela upp den här låten istället

Medlem

Längtar till man får spela det nästa vecka


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Någon som vet när det blir det recension?

Medlem

Den där låten limma dåligt till trailern !

Spelet verkar bra dock.

Medlem

För alla som nu köpt det via Steam och förväntar sig spelet imorgon 19.00 Svensk tid så är det helt plötsligt ändrat!

Release på Steam vid Midnatt idag som gäller!

Skrivet av Seraium:

Längtar till man får spela det nästa vecka

Jag spelar det imorrn

Jag KAN inte bli besviken då de andra spelen var S Å bra


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Besviken på att Batmobile edition inte blev av pga produktionsfel :/


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Hoppas inte bilen kommer vara allt för stor del av spelet. hela vitsen med batman är att man ska använda sig av sin dräkt och gadgets, inte susa omkring som i gta.. det tror jag nog var fel beslut det behövs en större värld likt gta spelen för att det ska funka bra..

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Hoppas inte bilen kommer vara allt för stor del av spelet. hela vitsen med batman är att man ska använda sig av sin dräkt och gadgets, inte susa omkring som i gta.. det tror jag nog var fel beslut det behövs en större värld likt gta spelen för att det ska funka bra..

Sluta klaga nu batmobilen är en del av batman!!!

Medlem
Skrivet av Fezk:

Jag gillar Muse, men det var enligt mig en dålig vald låt till trailern.

Hur som haver kommer jag spela skiten ur detta spel, men måste köra igenom Witcher 3 först.

Ja låtvalet alltså... Hmm. Kändes mer som ett flickfrieri än ett mörkt och dystert Gotham City.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Hoppas inte bilen kommer vara allt för stor del av spelet. hela vitsen med batman är att man ska använda sig av sin dräkt och gadgets, inte susa omkring som i gta.. det tror jag nog var fel beslut det behövs en större värld likt gta spelen för att det ska funka bra..

Jag fick spelet igår och hade tid att spela några timmar. Det blir en hel del batmobile för att ta ut fiendens fordon men för transportsträckorna så är det roligare att flyga/använda grapplehook (och därmed även hitta fler utspridda events runtom staden). Sen blir det även en del att använda bilen för att förstra väggar, desarmera minor m.m. så du kommer inte undan att använda den. I övrigt så känns spelet väldigt lovande.

/ LordDaimos

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Stäng av ljudet på trailen och spela upp den här låten istället

https://www.youtube.com/embed/EivyR8_taE8

Trailern blev genast mycket bättre

Medlem

signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Köp inte till PC

Dvs köp inte till pc ännu. Tydligen får amd spelare inte rökeffekterna att fungera pga gameworks...
Man börjar ju undra om utvecklarna själva testar sina spel innan de släpper dem...

Medlem

Tycker detta ser riktigt dåligt ut efter vad jag sett på twitch.
Och allt med den sk batmobilen, mer lik en svävande tank, såg helt värdelöst tråkigt ut, vad tänkte de?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Intressant låtval...

Medlem

signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

1
Skriv svar