Så här ser Battlefield 2-kartan ut i Battlefield 4

Robot
Medlem
Så här ser Battlefield 2-kartan ut i Battlefield 4

Det här är guld! Ge oss Strike at Karkand också

När de ändå är igång så kan de släppa Frostbite så vi kan skapa egna banor. Kanske inget för okunniga men ändå.

Releasehästryttare

Har inga planer på att köpa bf4, men fan den kartan va en av det bästa i bf2.

Medlem

"Dragon Valley ska finnas att ladda ner gratis i skrivande stund och vi ser fram emot era omdömen i kommentarsfältet."

Stämmer inte riktigt, den finns enbart i CTE (Community Test Environment) under en begränsad 2v period för att ta in feedback från banan innan den går ut i Vanilla-spelet

Avstängd

BF2 10 år. Miss the old days.

Medlem

Kunde inte Dice ha gjort en remake på BF2 istället. BF4 är ju helt värdelöst.

Medlem
Medlem
Skrivet av von_lidl:

Kunde inte Dice ha gjort en remake på BF2 istället. BF4 är ju helt värdelöst.

Personligen tycker jag att BF4 inte är värdelöst, det kanske är så att det inte är något för dig?

Grymt kul med ny karta!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Releasehästryttare
Skrivet av MadMartigaN:
Skrivet av von_lidl:

Kunde inte Dice ha gjort en remake på BF2 istället. BF4 är ju helt värdelöst.

Personligen tycker jag att BF4 inte är värdelöst, det kanske är så att det inte är något för dig?

Grymt kul med ny karta!

Problemet är att många av oss här är för gamla för att orka bli bra på nya fps spel..

Medlem
Skrivet av Devan:
Skrivet av MadMartigaN:
Skrivet av von_lidl:

Kunde inte Dice ha gjort en remake på BF2 istället. BF4 är ju helt värdelöst.

Personligen tycker jag att BF4 inte är värdelöst, det kanske är så att det inte är något för dig?

Grymt kul med ny karta!

Problemet är att många av oss här är för gamla för att orka bli bra på nya fps spel..

Tala för dig själv.

Medlem

BF2 hade definitivt bäst maps. BC2 hade ganska bra maps också, men BF3 och 4 har väldigt få bra maps.

Medlem

@Bojkott

Värmer mitt hjärta mer

Medlem
Skrivet av disinfect:

BF2

Pffhht... peasant... Desert Combat till original BF.

Medlem
Skrivet av nilfisk:

@Bojkott

https://www.youtube.com/embed/SWhXL49Kx9k

Värmer mitt hjärta mer

Det där var fina tider det Forgotten Hope, Desert Combat, Eve of Destruction m.m.. Man blev fan överöst av bra moddar

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av nilfisk:

@Bojkott

https://www.youtube.com/embed/SWhXL49Kx9k

Värmer mitt hjärta mer

Det där var fina tider det Forgotten Hope, Desert Combat, Eve of Destruction m.m.. Man blev fan överöst av bra moddar

idd. Fina tider va det. Galactic Conquest, Interstate m.m som sagt. Fanns så många trevliga mods.

Geeks Gaming
Skrivet av neohasse:
Skrivet av Devan:
Skrivet av MadMartigaN:
Skrivet av von_lidl:

Kunde inte Dice ha gjort en remake på BF2 istället. BF4 är ju helt värdelöst.

Personligen tycker jag att BF4 inte är värdelöst, det kanske är så att det inte är något för dig?

Grymt kul med ny karta!

Problemet är att många av oss här är för gamla för att orka bli bra på nya fps spel..

Tala för dig själv.

För vissa av oss handlar det mer om att dom har gjort BF för "enkelt".
Visst nu har dom lagt till "classic" mode i spelet men det är fortfarande mycket som saknas.
Typ fraktion vapen så inte alla springer med exakt samma vapen och gör de hela med att man kör olika lag meningslöst.
Unlimite ammo för fordon. De som balansera ut tanks, helis och jets va att man hade bara en viss mängd ammo(tror de va nära hur det är i riktiga världen) sen va man tvungen att hitta en create eller åka tillbaka till basen för att ladda på.
Ingen jävla 3D spotting utan enbart på kartan och där man sist var.
Riktig commander mode.

Finns mycket som saknas.

Medlem

A is mine..

All the other base are belong to you..

Medlem

Väljer Dice och EA att släppa alla eller iallafall de mest omtyckta BF2 kartorna till BF4 så tror jag att de flesta skulle kunna betala för dem.

Inaktiv
Skrivet av von_lidl:

Kunde inte Dice ha gjort en remake på BF2 istället. BF4 är ju helt värdelöst.

Tacka fan för att Project Reality finns!

Medlem

Många klagomål på BF4 hela tiden tycker jag. Visst det hade en riktigt dålig lansering med mycket lagg mm men nu funkar det för mestadels felfritt och dom jobbar konstant på förbättringar och jag känner i alla fall att DICE lyssnar på folket. Tycker dom lyckats bra med BF 4 och tycker inte allt var bättre för. Har varit med sen första BF och även om det är en skön nostalgisk känsla över det så var det inte alltid bättre för.

Medlem

Fint att de fortfarande fyller på med mer content. Synd bara att de inte kunde jobba på bf3 istället för 4an. Fattar inte varför de släppte bf4 så tätt inpå bf3 och släpper mycket mer content på det senare.

I princip allt har blivit sämre i Bf4 tycker jag. Det känns som att Frostbite motorn har rostat ihop när den försöker driva bf4. Trots att jag lirar i 60 fps så känns det slött och tungt på något sätt jämför med 3an. Tycker till och med att BF3 ser snyggare, trots att det några år på nacken.

Medlem
Skrivet av Raklödder:
Skrivet av von_lidl:

Kunde inte Dice ha gjort en remake på BF2 istället. BF4 är ju helt värdelöst.

Tacka fan för att Project Reality finns!

Instämmer! Dags att fixa PR igen tror jag.

Geeks Gaming
Skrivet av von_lidl:
Skrivet av Raklödder:
Skrivet av von_lidl:

Kunde inte Dice ha gjort en remake på BF2 istället. BF4 är ju helt värdelöst.

Tacka fan för att Project Reality finns!

Instämmer! Dags att fixa PR igen tror jag.

Tycker jag alla ska... de är ju gratis nu

Medlem

Battlefield 2 var riktigt nice. Dock så tycker jag Battlefield 4 går i rätt linje och är en värdig ersättare ( Om man bortser från alla extrema krascher som var vid release och höll i sig flera månader... 1 år??).

Själv tyckte jag Project Reality var sjukt tråkigt. Nej, då stannar jag hellre och lirar Battlefield 4.

Medlem
Skrivet av Harry Coma:

A is mine..

All the other base are belong to you..

"START FIGHTING... OR I'LL FIND SOMEONE WHO CAN!" eller något sånt...

1
Skriv svar