"Witcher möter Star Wars" - så beskrivs rollspelet Technomancer

Robot
"Witcher möter Star Wars" - så beskrivs rollspelet Technomancer

E3-veckans doldis bjuder på postapokalyptiskt rollspelande - se fem minuter gameplay!

#the-technomancer, #spiders, #mars-war-logs


Medlem
"Witcher möter Star Wars" - så beskrivs rollspelet Technomancer
Citat:

men risades för oengagerat manus manus och tveksamt röstskådespeleri.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Man sitter ju inte och våldsrunkar precis.

Näe, detta såg inget vidare ut...

FM-guru
F.d. Sisyr

Mars: War Logs var tämligen mediokert när det var som bäst, så jag kan inte påstå att jag är särskilt hypad.

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Citat:

men risades för oengagerat manus manus och tveksamt röstskådespeleri.

Ja, det låter ju precis som TW...

"Likheten" mellan detta och TW är på sin höjd att Spider plagierat hela witcherkonceptet men istället kallar dem technomancers och flyttat dem fram i tiden och ut i rymden.

Quake-konnässsör

Kan ha potential, får vänta och se.

Medlem

Är detta samma universum som Mars war logs?

Medlem

Bara hoppas att de lärt sig nåt från Mars: War logs och Bound by flame. Tyckte både spelen inte riktigt hade den där "känslan" i striderna, annars var det väl OK spel med potential att bli något bättre.

Medlem

Varsågod, nu sparade ni lite pengar.

Medlem

Är detta något som läckts oavsiktligt eller är det tänkt som ett kick starter projekt ?
Annars har jag svårt att se poängen med pre-alpha game play som det här.
Även om folk förstår att det är pre-alpha och därmed långt ifrån klart så får ju den nog ingen att hoppa jämfota av iver inför framtida släpp.

k3m
Medlem

Mja! Det är mycket de måste trimma innan det blir ett köp. Sedan så gillar jag upplägget. Rollspel, sci-fi

Medlem

Jag tyckte miljöerna så sjukt feta ut. Jag gillar att det är lite nedtonat och dystert, mycket mer stämningsfullt än många andra scifispel.

1
Skriv svar