GTA V-mod klär av Trevor - stor humor uppstår

Medlem
Skrivet av Soulless:
Skrivet av flamgorilla:
Skrivet av Soulless:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Kleptoman:

Sexistiskt och patetiskt!! Oj vänta det är en man, nvm.

Tröttmössa!

Fast det är ju sant.
Man får dumförklara, förlöjliga, sexualisera, döda, tortera och i princip vad som helst med manliga karaktärer och ingen gnäller (förutom de som via ironi försöker göra en poäng).

Kvinnliga karaktärer kan nästan inte göras rätt, det finns alltid någon kränkt kvinna (eller, ironiskt nog, deras manliga "vita riddare") som finner något fel med karaktären och fortsätter sin "kamp".

Har du någonsin funderat på VARFÖR kvinnor tar mer illa upp av t.ex sexuellt våld, eller varför färgade människor tar mer illa upp av rasism än vita människor? Kan det kanske vara så att samhällets struktur formar vår moral och hur vi reagerar på saker och ting? nej nej låt mig inte bryta din offerillusion.

Ja det har jag och har troligen kommit fram till samma slutsats som du.
Där vi skiljer oss är hur problemet ska hanteras.
Jag tycker inte lösningen är att tilldela vissa grupper speciella rättigheter att känna sig kränkta medans andra inte får.

Sen bryr jag mig mindre om hur karaktärer porträtteras i media och mer om hur fol reagerar över det.
Jag känner mig inte som ett offer när män visas upp som matchokrigare, onoljade muskelberg eller vilken annan stereotypiskt sexig bild som jag själv aldrig kan uppnå.
Jag känner mig däremot trött och lite oroad över hur vissa tycker att ett bra sätt att hantera orättvisor är med fler orättvisor.

Håller med dig i det mesta egentligen men tror inte det handlar så mycket om själva "grupperna". Finns lättkränkta människor inom alla sorters grupper. Och samtliga människor ingår i minst en negativt klassad grupp. Hela fenomenet med näthat känns som ett resultat av en kränkt människas behov av att kränka någon annan. Sen har det bara spridit sig som ringar på vattnet.

Så vad gör man? Njuter av underhållningen

Medlem
Skrivet av KaptenKanel:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av BadMrBox:

Själv så bryr jag mig inte ett dugg om nakna män eller kvinnor syns i spel och är inte upprörd över att FZ publicerar sånt här. Men jag måste fråga dig en sak Calle. Kommer du att publicera en likadan artikel till nästa tomb raider när det spelet får en nude mod?

Om den får mig att skratta på samma sätt som den här. Syftet med denna är ju inte att fappa till Trevors dinglande genetalier. Inte helt säker att ett Tomb Raider-dito skulle ha samma syfte.

Håller med fullständigt. Det är något med en rejäl hängpung som är roligt. Speciellt i situationerna som videon visade.
Du sitter alltså helt ensam på kontoret? Lova mig att du inte googlade på "pung" bara för att du kunde

Nä fan... Bildgoogla glans istället. Alltid lika kul å säga åt någon på ett öppet kontorslandskap att göra det.


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av popperino:

Äkta clickbait titel.

Dina förslag på alternativa rubriker skickas vänligen till redaktion@fz.se

Åh nej!...

...nu är det kört.

Medlem

Man måste inte analysera allt så mycket.

Jag tyckte att det var en riktigt humoristiskt mod, och är glad att den publicerades på FZ!

Högst diskret att råna Union Depository spritt språngande naken!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av BadMrBox:

Själv så bryr jag mig inte ett dugg om nakna män eller kvinnor syns i spel och är inte upprörd över att FZ publicerar sånt här. Men jag måste fråga dig en sak Calle. Kommer du att publicera en likadan artikel till nästa tomb raider när det spelet får en nude mod?

Om den får mig att skratta på samma sätt som den här. Syftet med denna är ju inte att fappa till Trevors dinglande genetalier. Inte helt säker att ett Tomb Raider-dito skulle ha samma syfte.

jag tkr det är ganska kul att folk klagar med tanke på att ni publicerade alla sexscener ifrån witcher. Men folk har inte långa minnen och jag skulle seriöst vilja se en feature för sarkasm(se tidigare kommentar).


signatur

Lite Dyrare Lite Finare

FML
Medlem

På tal om snopphumor, någon sett Ronal the Barbarian? Då vet ni nog vad jag menar. Klippet är tyvärr på tyska, men han har ett pulver som gör honom helt osynlig, eller nåja, nästan!
Have a look

https://youtu.be/aXw2mT6DuuU?t=38m42s

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av KaptenKanel:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av BadMrBox:

Själv så bryr jag mig inte ett dugg om nakna män eller kvinnor syns i spel och är inte upprörd över att FZ publicerar sånt här. Men jag måste fråga dig en sak Calle. Kommer du att publicera en likadan artikel till nästa tomb raider när det spelet får en nude mod?

Om den får mig att skratta på samma sätt som den här. Syftet med denna är ju inte att fappa till Trevors dinglande genetalier. Inte helt säker att ett Tomb Raider-dito skulle ha samma syfte.

Håller med fullständigt. Det är något med en rejäl hängpung som är roligt. Speciellt i situationerna som videon visade.
Du sitter alltså helt ensam på kontoret? Lova mig att du inte googlade på "pung" bara för att du kunde

Nej, har inte bildgooglat pung - i ett öppet kontorslandskap Det räckte med att göra gifs av Trevor naken...

Skrivet av Sapiens:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av popperino:

Äkta clickbait titel.

Dina förslag på alternativa rubriker skickas vänligen till redaktion@fz.se

Åh nej!...

https://www.youtube.com/embed/nDiJhqhYuog

http://i.imgur.com/ORMZewu.gif

...nu är det kört.

The horror! Har dock inte fått ett enda förslag...kanske fastnar i spamfiltret på en gång?

Skrivet av 92_slayer:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av BadMrBox:

Själv så bryr jag mig inte ett dugg om nakna män eller kvinnor syns i spel och är inte upprörd över att FZ publicerar sånt här. Men jag måste fråga dig en sak Calle. Kommer du att publicera en likadan artikel till nästa tomb raider när det spelet får en nude mod?

Om den får mig att skratta på samma sätt som den här. Syftet med denna är ju inte att fappa till Trevors dinglande genetalier. Inte helt säker att ett Tomb Raider-dito skulle ha samma syfte.

jag tkr det är ganska kul att folk klagar med tanke på att ni publicerade alla sexscener ifrån witcher. Men folk har inte långa minnen och jag skulle seriöst vilja se en feature för sarkasm(se tidigare kommentar).

Hela internet behöver en feature för sarkasm.


signatur
Medlem
Skrivet av 92_slayer:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av BadMrBox:

Själv så bryr jag mig inte ett dugg om nakna män eller kvinnor syns i spel och är inte upprörd över att FZ publicerar sånt här. Men jag måste fråga dig en sak Calle. Kommer du att publicera en likadan artikel till nästa tomb raider när det spelet får en nude mod?

Om den får mig att skratta på samma sätt som den här. Syftet med denna är ju inte att fappa till Trevors dinglande genetalier. Inte helt säker att ett Tomb Raider-dito skulle ha samma syfte.

jag tkr det är ganska kul att folk klagar med tanke på att ni publicerade alla sexscener ifrån witcher. Men folk har inte långa minnen och jag skulle seriöst vilja se en feature för sarkasm(se tidigare kommentar).

Vill minnas att det var en hel del klagomål i den nyheten också, så ser inte din poäng?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Hur gick ordspråket nu igen... När chefen är borta dansar Calle på borden?

Medlem

Suck, vad dåligt

12
Skriv svar