Vad har hänt med alla tävlingar ?

Medlem
Vad har hänt med alla tävlingar ?

Jo som ovan. Förut hade vi massor av tävlingar med alltid 2-3 tävlingar igång samtidigt. nu är det inga Är det för Fz hade Skattjakt tävlingen ? Måste spara på slantarna ?


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Inaktiv

Dem ville väll att vissa skulle få en tidig julklapp

Medlem

var nöjd med det som kommer pokemon var ju nyss


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Det var ju en kampanj av MediaMark om jag fattade det rätt. Och tävlingar och sånt är ju väldigt vanligt vid jul. Sen Januari är ju ingen konsumtionshöjdarmånad vad jag vet, så lönar sig nog inte med tävlingar. Det är min teori.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Snacka om att vara desperat


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Det var ju en kampanj av MediaMark om jag fattade det rätt. Och tävlingar och sånt är ju väldigt vanligt vid jul. Sen Januari är ju ingen konsumtionshöjdarmånad vad jag vet, så lönar sig nog inte med tävlingar. Det är min teori.

nä precis, det enda folk har råd är med i januari är ett leva på nudlar xD


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av Jericho:

Snacka om att vara desperat

Jaa vill vinna någon gång.


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem

Jag vet vad som hände med tävlingarna!

Någon/några vann dem!


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem
Skrivet av IceMan:
Skrivet av bjosarn:

Det var ju en kampanj av MediaMark om jag fattade det rätt. Och tävlingar och sånt är ju väldigt vanligt vid jul. Sen Januari är ju ingen konsumtionshöjdarmånad vad jag vet, så lönar sig nog inte med tävlingar. Det är min teori.

nä precis, det enda folk har råd är med i januari är ett leva på nudlar xD

mmm...nudlar :heart:


signatur

There are times when the world asks ordinary men to do extraordinary things.

Redaktör

Antalet tävlingar varierar. Företagen är måna om att få ut så mycket spel och reklam för dem som möjligt före jul, därför fick vi möjlighet att köra extra många tävlingar då. Januari är väldigt lugnt, men vi har ett par saker på gång framöver.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:

Antalet tävlingar varierar. Företagen är måna om att få ut så mycket spel och reklam för dem som möjligt före jul, därför fick vi möjlighet att köra extra många tävlingar då. Januari är väldigt lugnt, men vi har ett par saker på gång framöver.

Du kan skicka dem direkt till min adress!


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Min skulle vara bättre


signatur

Rawr

Medlem

Media Markt är ju lagom roliga, visst är jag glad av att få något gratis (syftar på presentkortet på 500kr jag vann), men just Media Markt är ju ingen toppenbutik, de hade inget jag letade efter inne och något jag hittade vad ca 500kr dyrare än vad det kostar på t.ex. Komplett. Men aja, jag ska inte klaga, i mina ögon fick jag ett par väldigt fina MP3 inear lurar från Sennheiser för 799kr med 500kr rabatt ^^ Tack FZ och Media Markt <3


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Antikvitet

Skattjakten var inte en kampanj från MediaMarkt, både de och Roccat hjälpte till men den största delen av kostnaden stod FZ för. Exklusive arbetstid (vilket i slutändan blev en hel del) betalade vi ungefär 40 000 kronor tror jag.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem
Skrivet av John:

men den största delen av kostnaden stod FZ för. Exklusive arbetstid betalade vi ungefär 40 000 kronor.

FZ FTW!


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Det största problemet med tävlingarna är att jag inte har vunnit nåt. Jag tror att det är en konspiration. =/


signatur
1
Skriv svar